Ja se että She-Hulk on ollut sarjisten feminismin ääri-ilmentymä vuosikymmenten ajan (ja moni muu)ei puhukoon puolestaan, mutta sillä ei ole mitään tekoa tämän leffan kanssa. Hyvää huomenta, moderaattorit. 
Seksikäs teinipoikafantasia feminismin ääri-ilmentymä? Okei, ihan miten vaan.

En puhu kuin pikkulapselle. "Puhun" kuin henkilölle joka ihmettelee miksi linkkaan TDKR:n ja BMvSM-DoJ:n toisiinsa. Jos olet lukenut mitä tähän viestiketjuun olen asiasta kirjoittanut etkä silti ymmärrä näkökulmaani niin vastaatko pliis että mikä siinä jäi epäselväksi?
Se, että mielestäsi TDKR ympätään tähän leffaan yks yhteen tyyliin "raihnainen, ikäloppu Batman". Ja sitten puhkut pyhää vihaa, kun joku huomauttaa ettei se ehkä ihan niin ole. Muitakin Batman versus Superman faitteja on, joista voidaan ottaa TDKR:n ohella mallia.
Tehdään yksi asia muuten tässä välissä selväksi. Haluaisin että BMvSM:DoJ olisi hyvä ja DC/WB saisi oman sarjis-leffa-versumin pystyyn. Oikeesti. Jos asia ei kiinnostaisi pätkääkään niin en jaksaisi asiasta myöskään kirjoitella. Pidän sarjiksista, ja hyvistä sarjis-leffoista, ja mitä enemmän sen parempi. Kunhan ovat hyviä tai edes kohtuullisia. Mutta ei prkl enää toista TASM2:ta. Universumin rakentaminen pelkästään universumin rakentamista varten on hulluutta, ja yleisön aliarvioimista. Toivon todella että TASM3 floppaa yhtä pahasti kuin "FF: Rise of the Silver Surfer" (ja minä sentään RAKASTAN Hopeasurffaria, hitto soikoon!!!!), ja kaikki viittaa siihen että tämä uusin DC-leffa on lähtökohtaisesti ihan yhtä paha ellei pahempikin.
Ok. Et tykkää Man of Steelistä ja Goyerin tarinoista, ja minä taas tykkään (varsinkin Goyerin kynäilemistä Nolanin leffoista). Makuasioista ei voi kiistellä, paitsi että voi, mutta ei kannata. Toivottavasti tästä tulee silti hyvä elokuva, siitä voidaan ehkä olla yhtä mieltä.
Sitä odotellessa, käy toki katsomassa uusin X-Men. SE on ainakin hyvä leffa.