Kirjoittaja Aihe: Marvel NOW  (Luettu 82132 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Marvel NOW
« Vastaus #225 : 21.12.2013 klo 04:27:57 »
Eihän tuo olisi temppu eikä mikään: Jokeri aiheuttaa harmia jollekin yhtä vinksahtaneelle konnalle, kuin mitä hän on itsekin. Mitään mullistavaa, tai uutta, ei olisi tuossakaan asetelmassa, vaikka Jokeri saisikin hetkeksi sankaristatuksen ja lukijan sympatian.

Ei riitä. Tuokin saa Nemesiksen näyttämään hyvältä yritykseltä.
Munaa pitää olla, ja en ole kirjoittajilla sitä vielä tarpeeksi nähnyt.
Pisteet silti yrityksestä kirjoittajille, ja olen aika varma, että jossain vaiheessa tärppää.

Pisteet kuitenkin, että sinäkin edes yrität. Tehtävä ei ole niin helppo kuin miltä näyttää, etenkin kun puhutaan kaverista, joka tykkää sorkkaraudoista lapsien päässä ja "hyviksenäkin" hymyilee kun lapset harrastavat seksiä keskenään.

Haaste, joka herättää kummasti houkutuksen tarttua.
Yksi sekopää lyömässä sorkkaraudalla toista voisi tehdä ihmeitä, ja olisihan se metkaa, jos näkisi tilanteen, jossa jopa Jokerin hymy hyytyisi hetkeksi, vaikka eipä nyt ole vastaan tullut.

Jokeri tarjosi apuaan Batmanille myös suomeksi nähdyssä juhlanumerossa, kun psykopaatit olivat eri mieltä kaltereiden toimivuudesta. Batman sano tiivistetysti Jokerille, että "Haista sinä Tommi Läntineen ******"" ja olisin itse sanonut aivan saman.

Olen samaa mieltä, että tuolloinkin vaatisi hiukan enemmän pysyvyyttä tuo Jokerin sympatia. Harlekiini näyttää katsos vain paremmalta kun pyörii Jokerin kanssa, mikä on hauska ironinen piirre, kun katsoo Batman ja Robin asetelmaa. Mutta jos Harlekiinista tehtäisiin pahempi, ollaan jo kummasti voiton puolella.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2013 klo 04:33:49 kirjoittanut M. B. Rudyard Greysma »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #226 : 10.01.2014 klo 21:21:14 »
Infinity luettu. Ja tuttuun tapaan yli puolet tie-ineistä oli täysin turhia.

Totta, ainoastaan avaruuden tapahtumat ja ne missä Thanos esiintyi olivat tarpeellisia muut vain kuriositeettia.

Inhumanity ei ole sen parempi sillä ainakin alussa ainoastaan Inhumanity-lehdet ovat olleet tarinaan liittyviä (esim. Hulkit eivät ole tarpeellista luettavaa).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #227 : 11.01.2014 klo 08:28:38 »
Minä en ole vieläkään keksinyt yhtäkään syytä lukea Infinityä.
Ja Epäinhimillisetkään ei oikeastaan kiinnosta.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #228 : 11.01.2014 klo 17:12:19 »
Vaikken lue mainittuja (jos kuvitus ei puhuttele), Leinil Yu oli piirtänyt tietojeni mukaan muutaman Avengers(Infinity-saaga) numeron. Ei päässyt Yun taidot oikeuksiinsa. Näytteiden perusteella.
Kello- viiden- tee.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #229 : 11.01.2014 klo 20:12:40 »
Paitsi vain digimuodossa aiemmin ilmestyneen Against the Tiden jossa Hopeasurffaaja tapaa skrulleja. Ihan turha sekin on, mutta jengi ostaa, koska sitä ei ole paperilla muussa yhteydessä. Vai onko?

Minä yritin lukea tuota Surffaria mutta ei siitä tullut mitään kun mitään ei tuntunut tapahtuvan (sama ongelma muissakin vain nettisarjiksissa ala DC (poislukien Ame-Comit) ja Marvel). Ei ole vielä tullut paperina.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #230 : 12.01.2014 klo 03:10:16 »
Vaikken lue mainittuja (jos kuvitus ei puhuttele), Leinil Yu oli piirtänyt tietojeni mukaan muutaman Avengers(Infinity-saaga) numeron. Ei päässyt Yun taidot oikeuksiinsa. Näytteiden perusteella.

Sattumalta vastaan tulleiden näytteiden perusteella minä voin sanoa, että et ole yksin mielipiteesi kanssa.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #231 : 12.01.2014 klo 14:55:03 »
+Minusta Leinilin tähän astisesti parasta on ollut Bendisin kanssa tehdyt New Avengers tradet -Revolution ja Trust. (Nimet eivät välttämättä menneet oikein) Muistikuvien perusteella kirjoittelin. Onko Leinilin piirtämä Hulk erikoinen? Taitava mies kun on niin on tiettyjä odotuksia.
Kello- viiden- tee.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #232 : 13.01.2014 klo 11:45:34 »
Lopetin Hulkin lukemisen juuri sen tähden, kun Yun piirrostyyli vaikutti muuttuneen siloiteltumpaan suuntaan..
New Avengers-lehdessä ja aiemmin mies oli hyvä, omanlaisensa...

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #233 : 13.01.2014 klo 17:18:59 »
Olisikohan Leinilin silotellumpi taide sitten EDITORIEN vaatimuksissa? Main stream-yhtiöillä on kokonaisuudessa paljolti valtaa esim muusikoiden (levy-yhtiö) tyylistä. Voisiko saman 'vaatimuksen' rinnastaa sarjakuviin? Tämä on vain arvailua.

'JOKU' jolla on tietoa voi täällä meille kertoa mitenkä asia voisivat olla.
Kello- viiden- tee.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #234 : 13.01.2014 klo 18:55:47 »
Ei ole editorien vaatimus.

Katso vaikka itse miten Kapteeni Amerikka syntyy Leinil Francis Yun toimesta livestreamina
(itse suosittelen mielenterveyssyistä vetämään äänen pois, ei prkl)

eli tekniikkakokeilusta on kyse kuten kaikilla elossa olevilla taiteilijoilla.
Jälki elää ja kehittyy koko ajan.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #235 : 14.01.2014 klo 08:58:30 »
Eräs ytäväni sanoi täsmälleen samaa. (En muista puhuimmeko juuri Yuusta vai kenestä)
« Viimeksi muokattu: 14.01.2014 klo 09:01:40 kirjoittanut Korro »
Kello- viiden- tee.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #236 : 14.01.2014 klo 16:12:34 »
Ei ole editorien vaatimus.

Katso vaikka itse miten Kapteeni Amerikka syntyy Leinil Francis Yun toimesta livestreamina
(itse suosittelen mielenterveyssyistä vetämään äänen pois, ei prkl)

eli tekniikkakokeilusta on kyse kuten kaikilla elossa olevilla taiteilijoilla.
Jälki elää ja kehittyy koko ajan.

Vahvistan ääneen liittyvän terävän huomion.
Minusta hänen tyylisään ainoa varsinaisesti normaalisti häiritsevä elementti on hänen piirtämänsä silmät, mutta toisaalta, niistä on muodostunut iso osa hänen taiteilija identiteettiä, eivätkä ne häiritse minua enää.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #237 : 14.01.2014 klo 23:11:42 »
Viisi arvausta mikä se tämä voisi olla? vinkki :sarkasmia, vahvaa sarkasmia

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #238 : 15.01.2014 klo 02:34:53 »
Curtille suosittelen dokumenttia Laughing Matters.

Muussa tapauksessa en voi veikata, kuin että kyseessä on Claremontin paluu Deadly Hands of Kung Fu, Dr. Strange, Fantastic Four, Iron Fist, Power Man, Spider-Woman tai Man-Thing hahmojen pariin tai Marvelin antologioihin. Noistahan muuten saisi jo itsessään hienon supertiimin. Kaikki ovat nousseet Bendisin avulla ylemmäs B-luokasta viime vuosina.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #239 : 15.01.2014 klo 20:19:41 »
Viisi arvausta mikä se tämä voisi olla?

Nopsaa toimintaa, hahmo on vasta palannut (palaamassa?) kuolleista ja saa jo oman lehden (tai minisarjan).

Ei jokaiselle sankarille tarvitsisi antaa omaa lehteä mutta eihän se käy päinsä.