Kirjoittaja Aihe: Marvel NOW  (Luettu 82150 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Marvel NOW
« Vastaus #90 : 19.10.2012 klo 22:07:53 »
Enivei ei tämä eikä Uncanny Avengers ollut muuta kuin pettymyksiä minulle. Ei niin että olisi varsinaisesti yllättänyt...

Uncanny Avengerssia luin jonkun verran mutta kun se on Av vs X stoorin (joka ei kyllä osoita loppumisen merkkejä) jälkimaininkeja lopetin luvun pikaisesti.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #91 : 20.10.2012 klo 14:35:29 »
Heh,heh.
...
Gillen on kyllä oiva, mutta Young Avengers-lehti ei kiinnosta. Muita täkyjä on kyllä vihjeistäsi lehtitilauksiini tarttunut. Niistä lämmin kiitos. Jatka samaan tahtiin.

oho, olen otettu, koetetaan.
Itse kerroin Kid Lokista Young Avengersissa tällä tiimillä puolitutulle 26 v naiselle.
oletan että akuutti puhekyvyn menetys ja sen korvaantuminen euforisella joskin kiimaisen puhvelin örinää muistuttavalla ääntelyllä on merkki suuresta innostumisesta.
Että voi olla jossain määrin sukupuoli-ja ikäkysymyskin.
Tämä
Enivei ei tämä eikä Uncanny Avengers ollut muuta kuin pettymyksiä minulle. Ei niin että olisi varsinaisesti yllättänyt...
ei kyllä omia odotuksia julkaisun suhteen nosta juuri lain. piti hakea viikolla mutta flunssa ja työsäädöt yhdistettynä eläinlääkärijuoksuihin sotkivat viikon aikataulun.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #92 : 20.10.2012 klo 21:03:59 »
Minä ostan kaikki Young Avengersiin liittyvät vaikka sitten tekemällä sopimattomia kadulla mutta tuolla tekijätiimillä nyt ainakin! Paras uutinen koko MN:stä tähän asti! Ja en tarkoita etteikö muutkin uutiset olisi hyviä! Toivottavasti odotukseni nyt ei vaan kasvaisi liiaksi ettei sitten pety...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #93 : 22.10.2012 klo 14:58:24 »
Itse odotan Marvel NOW:ssa eniten sitä, mitä Bendis saa aikaan X-Men-poppoon kanssa. En ole vuosikausiin ostanut uutena alkuperäiskielistä X-Meniä...ainakaan useampaa numeroa peräkkäin, siis.

Siksi toisekseen voisi odottaa myös, että Leinil Franci Yu piirtää Hulkin sellaiseksi kuin olen Hulkin tottunut näkemään. Silvestrin ja Portacion lähdettyä Incredible Hulkista hahmon tulkinnat ovat olleet tavallisesta poikkeavia. No; tarinat ovat olleet sen sijaan vähänenemmän  sinne päin.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #94 : 05.11.2012 klo 11:05:40 »
Brubakerhan jatkaa Winter Solldierissa, joka jatkaa siis vanhalla numeroinnillaan. Ko. lehti pomppasi ainakin mun listoillani nihkeän alun jälkeen ylöspäin. Olin jo peruuttamassa  ko. opuksen tilauksen, mutta muutin mieleni, kun Brubaker näytti palaavan sille tasolle, joka edes muistuttaa sitä, mitä hän sai parhaimmillaan aikaan Kapun kanssa. Päällekkäisiä juonia; ja tietysti huippupiirtäjien tukemana.

Mulla ei vielä sormituntumahavaintoja NOW:sta. Banaanilaivani on varmaan ajanut karille...Bendisin panosta (All New!) X-Meniin silti odotan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #95 : 08.11.2012 klo 20:51:28 »
Marvelin klassinen epäryhmä palaa Marvel NOWssa, pelottomana naistiiminä.
Fearless Defenders

Että helmikuussa köyhenen entisestään rahallisesti, sepäs perin mukavaa.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #96 : 08.11.2012 klo 21:54:42 »
Vastahan eilen ilmestyi seitsemännen Defenders-sarjan viimeinen numero. The Order on laskettava Defendersiksi ennemmin kuin vaikka Secret Defenders.

The Order onkin turhan huonosti tunnettu ja moninverroin enemmän Defenders kuin käsittämättömän köpö Secret Defenders.
Fractionin Defenders on asettanut riman korkealle, ikääntyvä fanipoika minussa toivoo Gerber-kauden tasoista menoa ja meisinkiä naisvoimalla tulevalta sarjalta.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #97 : 09.11.2012 klo 11:57:47 »
Defenders-lehdestä en koskaan pitänyt.
Mutta pidin Heroes for hire-versiosta, jossa oli Misty Knight. Marvelin liian vähälle huomiolle jäänyt hahmo!
Kai tuo on pakko hankkia...
Kiitos taas vihjeestä.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #98 : 12.11.2012 klo 18:59:37 »
Uncanny X-Men relaunchattiin vasta viime vuonna numero ykkösestä lähes 50 vuoden jälkeen ja jo nyt ne tekevät sen taas. The Uncanny X-Men # 1 ilmestyy helmikuussa 2013.

Eli tekee kuten DC teki LSHn kanssa kun uusi 52 alkoi.

Kyklooppi ja Emma Frost
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Tuo oli odotettua A vs X (joka ei osoita loppumisen merkkejä) jälkeen (tai siis Uncanny Avengersin alkupuolen perusteella (en sen pidemmälle lukenut)).

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #99 : 12.11.2012 klo 20:19:32 »

Kyklooppi ja Emma Frost

Ei, miksi? Jeesus.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #100 : 13.11.2012 klo 11:45:43 »
Eli tekee kuten DC teki LSHn kanssa kun uusi 52 alkoi.
Ei, vaan tekee, kuten Marvel on tehnyt lukuisten sarjojensa kanssa viime vuosina. Vaikka pahin uudelleenaloitteluvaihe on onneksi ohi. Yhdessä vaiheessa kun tuntui, että olisivat päässeet helpommalla, jos olisivat julkaisseet vain ykkösnumeroita.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #101 : 15.11.2012 klo 13:49:20 »
Uncanny X-Men relaunchattiin vasta viime vuonna numero ykkösestä lähes 50 vuoden jälkeen ja jo nyt ne tekevät sen taas. The Uncanny X-Men # 1 ilmestyy helmikuussa 2013.

Brian MIchael Bendis ja Chris Bachalo ovat puikoissa.

Jaa-a.
Tämä on pakko-ostos. Bendis on kauan ollut mun sarjiskässärilistan kärjessä.
Kiitos vinkistä.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #102 : 15.11.2012 klo 20:00:24 »
FF#1 oli perus-IhmeNelkkuja ja Reed tietenkin päätäpahkaa toteuttamassa saamaansa ideaansa.

Vaikea näitä on lukea kun täällä olllaan aikalailla perässä ja ei viitsisi hirveästi spoilata itseään.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #103 : 16.11.2012 klo 09:28:33 »
jaahas nyt tuli vaikea...mikähän se tuo on?
No Paul Cornell on hyvä kirjoittaja ja Alan Davis lukeutuu suosikkeihin sulavalla jäljellään

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #104 : 16.11.2012 klo 16:08:42 »
Pahus tuota Davisia. En ole mikään kanukkifani, mutta laitan tuonkin lehden kuitenkin harkintaan. En kyllä heti tilaa, mutta...