Kirjoittaja Aihe: Marvel NOW  (Luettu 82075 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hatinufer

• Jäsen
Vs: Marvel NOW
« Vastaus #75 : 28.09.2012 klo 11:00:30 »
Palauttaakseni keskustelun oikeaan asiaan: itse odoten eniten NOW:ssa sitä, miten Bendis pärjää All New X-Menissä. Palailen alkuperäiskielisen X-Menin pariin juuri Bendisin tähden. Taitaa olla Immonen piirtämässä, eli se parhaan (New) Avengers-lehden tiimi. On syytä odottaa suurta supersankariseikkailukokemusta.

Parin numeron verran aion kokeilla myös uusia Avengers-julkaisuja, ja sittenkin Kapua, vaikka Brubaker lehden jättikin. Näissä valinnoissa houkuttavat ennenkaikkea piirtäjät: Cassaday, Opena ja Romita Jr..
(En muuten edes tsekannut, kuinka monessa noista on Wolverine. Kolmessa neljästä?)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #76 : 05.10.2012 klo 08:58:06 »
Koetetaan jatkaa aiheesta, vaikka varsinkin tämä anataa osviittaa sinne Ahmamiehen suuntaan.
Marvel NOW tammikuussa alkava Savage on Frank Chon käsialaa, eli nähtävästi sekä piirros että tekstipuoli. Reilun vuodenhan on liikkunut huhuja Cho wolverinesta johon...no, alla kuvaliite.
Itse soisin sen olevan enemmänkin Savage land meininkiä dinosauruksineen ja Shanna the She-devil maistui omiin fetisseihini vallan mainiosti.

Kieran Gillenin ja Jamie McKelvien amateurs puolestaan lienee versiointi young avengersista. Tekijät eivät ainakaan amatöörejä ole.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #77 : 05.10.2012 klo 19:53:53 »
Amateurssiin riittää ehdokkaita kun siihen sopii Initiativen porukka, Young Avengerssit, varmaan Xien nuorisoporukka (New X-Men) ja varmaan muitakin.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #78 : 08.10.2012 klo 13:21:29 »
Jännä nähdä, kiinnostaako Marvelin NOW samalla lailla kuin Dc:n 52. Itse odottelen vain Captain American uutta nousua tuhkasta: Brubaker lopahti tämän viimeisen volumen alkaessa aika totaalisesti. Hyvä, että' siirtyi pois. Toisaalta Brubaker oli juuri se, joka sai minut kiinnostumaan koko hahmosta...

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #79 : 09.10.2012 klo 20:22:55 »
Minäkin kuvittelin että voisi suvereenisti skipata koko NOWn, mutta aikamoisia tekijämiehiä puikoissa niin liki kaikki nimikkeet tuli pistettyä tilaukseen. Hups oho!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #80 : 11.10.2012 klo 21:09:15 »
Edellisellä sivulla arvailin onko Savage jonka tekijä on Frank Cho Wolverinea vai Shanna the She-devil meininkiä Kadonneessa maassa.
No molempia tietty

niille joille koko Marvelin linkki on liikaa lyhyt summaus Frank Cholta:
Lainaus
So I came up with a cool Indiana Jones/Cthulhu type story that I've been toying around with, modified it and turned it into a Wolverine story.

Tässähän alkaa ihan harkita tynkäkasvuisen kanadalaisen mutantin lukemista. Dinosauriita, kurveja ja mythosta taitavan kynäilijän toimesta.
Ja Wolverinekin vissiin.
Indiana jones fiksaatio alkaa kyllä puskea turhankin vahvasti lafkan puffiteksteistä läpi.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #81 : 17.10.2012 klo 22:02:35 »
Amateurs on sitten selvillä. Itse tiedän muutaman jotka kulkee pelkästä tiedosta tekijätiimistä viikon pilvien tasolla ihan ilman narkoottisia aineita.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 klo 06:23:52 kirjoittanut Curtvile »

Sampsa_G

• Suomen Podcaster Supreme
  • Jäsen
« Vastaus #82 : 17.10.2012 klo 23:59:30 »
Tuo Young Avengers saa kyllä osakseen niin älyttömät odotukset, että huh huh. Tosin missä viipyy Phonogram 3 ?

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #83 : 18.10.2012 klo 11:50:39 »
Amateurs on sitten selvillä. Itse tiedän muutaman jotka kulkee pelkästä tiedosta tekijätiimistä viikon pilvien tasolla ihan ilman narkoottisia aineita.

Täh?
Itse tiedän vain Gillenin... Oikein hyvä, kyllä se myönnetään. Young Avengers-ilmoitus ei kuitenkaan saanut mua pilveen. Tosin Juicen biisi alkoi pyöriä mielessä. Oli semmoinen kesäkeli, ykskaks auto pysähtyi, sisään asteli konstaapeli...

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #84 : 18.10.2012 klo 15:07:36 »
Gillen McKelvie tiimi on tehnyt töitä yhdessä 2003sta asti mm.aiemmin mainittua Imagen alla julkaistua Phonogram-sarjista.
Viittasin kyllä ihan niihin muihin pilviin lähinnä metaforan tasolla, en Juicen tuotantoon.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #85 : 18.10.2012 klo 19:45:18 »
Luin Marvel NOW point onen joka oli sekava ja oikeastaan esimakua tulevasta ja siinä oli Loki kokoamassa YAita (tosin kiusasi Miss Americaa lähinnä) ja joku pikkuskidi joka olikin alieni (oletan että Krii koska oli ihmisen näköinen) ja joku märkäkorva (max 16-vuotias) Novana, päätarina oli hyvä mutta muut olivat aika turhia (ja huonosti piirretty esim. Novan tarina olisi voinut olla lasten animaatioista).

Sampsa_G

• Suomen Podcaster Supreme
  • Jäsen
« Vastaus #86 : 18.10.2012 klo 19:51:11 »
Luin Marvel NOW point onen joka oli sekava ja oikeastaan esimakua tulevasta ja siinä oli Loki kokoamassa YAita (tosin kiusasi Miss Americaa lähinnä) ja joku pikkuskidi joka olikin alieni (oletan että Krii koska oli ihmisen näköinen) ja joku märkäkorva (max 16-vuotias) Novana, päätarina oli hyvä mutta muut olivat aika turhia (ja huonosti piirretty esim. Novan tarina olisi voinut olla lasten animaatioista).

Itse en lähtenyt tuohon ollenkaan kun oli niin sikahintainen ja kuvauksen perusteella enemmänkin Preview kuin mitään muuta.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #87 : 18.10.2012 klo 20:00:04 »
Itse en lähtenyt tuohon ollenkaan kun oli niin sikahintainen ja kuvauksen perusteella enemmänkin Preview kuin mitään muuta.

Preview se olikin ja päätarinaa lukuunottamatta jutut olivat muutaman sivun pituisia joista ei tullut hullua hurskaammaksi (Miss America uppo-outo, räkänokka Nova lapsille suunnattu, Ant-Manin tarina jatkoa YAn Childrens Crusadelle, jne).

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #88 : 19.10.2012 klo 14:46:01 »
Gillen McKelvie tiimi on tehnyt töitä yhdessä 2003sta asti mm.aiemmin mainittua Imagen alla julkaistua Phonogram-sarjista.
Viittasin kyllä ihan niihin muihin pilviin lähinnä metaforan tasolla, en Juicen tuotantoon.

Heh,heh.
Mulla sarjisten seurailu menee taas vaihteeksi(= DC-52 huuman laannuttua) vain kirjoittajien nimien mukaan. Piirtäjiä on hyviä niin pilvin pimein, että heikompaa hirvittää. Dc-lemppauksessa olisin voinut tehdä poikkeuksen Finchin kohdalla, muttei edes hänen piirostaiteensa ollut kyllin must.
Gillen on kyllä oiva, mutta Young Avengers-lehti ei kiinnosta. Muita täkyjä on kyllä vihjeistäsi lehtitilauksiini tarttunut. Niistä lämmin kiitos. Jatka samaan tahtiin.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #89 : 19.10.2012 klo 21:42:54 »
Preview se olikin ja päätarinaa lukuunottamatta jutut olivat muutaman sivun pituisia joista ei tullut hullua hurskaammaksi (Miss America uppo-outo, räkänokka Nova lapsille suunnattu, Ant-Manin tarina jatkoa YAn Childrens Crusadelle, jne).
Mutta tuohan oli kyllä' ihantiedossa.
Enivei ei tämä eikä Uncanny Avengers ollut muuta kuin pettymyksiä minulle. Ei niin että olisi varsinaisesti yllättänyt...