Kirjoittaja Aihe: Marvel NOW  (Luettu 82193 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hatinufer

• Jäsen
Vs: Marvel NOW
« Vastaus #15 : 13.07.2012 klo 11:22:27 »
Oolrait.
No; lopulta yks lysti, koska kesti kauan ennen kuin aloin edes vähän  pitää Hickmanin runista. Ei Hickmanin F Four yllä Kirby/Lee- Byrne-Defalco/Ryan- runien tasolle mun papereissa (Hickmanin Imagelle kirjoittamaa Manhattan Projectia kehutaan kyllä kovasti). Toivottavasti seuraava tiimi yltää! Luen lehteä joka tapauksessa.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #16 : 13.07.2012 klo 21:00:52 »
Minun täytyy tunnustaa, etten koskaan ole jaksanut lukea Hickmanin Ihmenelkkuja kokonaan, vaan olen aina kesken lehden selannut lehden läpi loppuun. Tarinat vain ovat aivan liian tylsiä. En sano että huonoja, itseasiassa Hickmanin Nelkut ovat piristävintä sitten Byrnen juttujen, mutta en vain kykene lukemaan lehtiä loppuun. Keskittymiskykyni häiriintyy täysin enkä pysty keskittymään pätkääkään tekstiin. Teksti on se ongelma.

Millar taas on tehnyt parhaan normiuniversumiin sijoittuvan supersankarityönsä FF:n parissa...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #17 : 03.08.2012 klo 02:14:34 »
Ja ne päästivät Brian Posehnin mitä ilmeisimmin deadpoolin puikkoihin.
Marvel ei ihan tainnut tietää mitä teki (mutta jos tiesi niin propsit merkittävästä kansalaisrohkeudesta)

Hulk jatkaa Marvel NOWissa Mark Waidin ja Leinil Yun voimin.

tämä on lupaava setti, Mark Waid on aliarvostettu. Ihan yksin Irredeemablen perusteella olisi lupa odottaa paljon ja Leinil Francis Yu nyt laulaa pauttirallaa jotain Hergéa, Franquinia, Mike Mignolaa ja Stuart Immosta lukuunottamatta (okei unohdin muutaman mutta silti) muut suonsilmäkkeeseen jo ennen kertosäettä.

Thor on mitä ilmeisimmin Worthy.
Jason Aaron Esad Ribic.

ja Invincible ei viittaa siis Kirkmanin nerokkaaseen image-sarjaan vaan iron maniin. Kieron Gillan ja "rakastettu" Greg land

Jos disneyn omistama firma pysyy kaukana ja antaa kerrankin tekijöiden antaa soittaa niin ruoskansivallus herättää useammankin ruunan ja ravurin RIP takaisin elävien kirjoihin.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2012 klo 02:32:50 kirjoittanut Curtvile »

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #18 : 03.08.2012 klo 11:35:47 »
Vai viittaisiko Worthy pikemminkin Captain Americaan? Tietäen, että Brubaker lähtee, ja olettaen vielä, että Jukka Laine oli ns. hajulla Alan Davisin ja Thorin tiimoilta?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #19 : 03.08.2012 klo 20:52:03 »
Vai viittaisiko Worthy pikemminkin Captain Americaan? Tietäen, että Brubaker lähtee, ja olettaen vielä, että Jukka Laine oli ns. hajulla Alan Davisin ja Thorin tiimoilta?

ei. Thor. kts. Fear itself.

Tämän päivän slogan on Family eli käsittääkseni Fantastic four.
lentäjinänne tästedes: Matt Fraction Mark Bagley.
Ja ei Legacy ei ole Kapteeni Amerikka myöskään Si Spurrier ja Tan Eng Huat ottavat jonkun "tuoreen" (?) X-lehden haltuunsa.

Extended on FUture foundation Matt Fraction ja Mike "Madman" Allred ovat asialla.

Ai niin se Kapteeni?
Rick Remender -John Romita JR.
Sotilas.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #20 : 06.08.2012 klo 18:11:21 »
Kiitos. Ja se kuuluisa kumarrus.
Olen taas pikkuisen viisaampi. Ainakin Marvel-maailman suhteen. Ja uutiset, jotka sain lukea, ovat vielä hyviä!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #21 : 08.08.2012 klo 01:34:14 »
Marvel on jakanut promotietoa ukkosen jumalasta  jotta immeiset saavat ennakoida previewsiensa kanssa.
Jason Aaron on lukuisin näytöin osoittanut olevansa yksi parhaista käsikirjoittajista mutta että Thor liikkuisi kolmessa aikatasossa: nuori viikinkiajan kuumakalle, nykyinen kostajien jäsen ja rikotun tulevaisuuden Asgardin ikääntyvä kuningas.
Tarinan vastapoolina God Butcher, Jumalten sarjamurhaaja.

Kirjoittajan itsensä mukaan kantavana linjana sarjalla on Stan Leen kauden Odinin lause:
Lainaus
"I am the way and the wrath and the wonder."
heh.
Minulle kelpaa.

Ja onhan näillä Esad Ribic:

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #22 : 08.08.2012 klo 11:45:37 »
Jee! Hienolta kuulostaa. Vaikuttaa siltä, että Thor ajaa jeesukset Asgardin perukoilla parkumaan.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #23 : 08.08.2012 klo 17:29:29 »
Ja onhan näillä Esad Ribic
Esadia on tullut seurattua; eiköhän tätäkin.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #24 : 09.08.2012 klo 20:48:43 »
Marvel Now: n FF sarjan kokoonpano on aika ...erikoinen.
Kukin Ihmenelosista on valinnut oman jäsenen ryhmään: Ant-man/Muurahaismies(Scott Lang ei Hank Pym) on Reedin valinta, Meduusa Suen, She-Hulk Möykyn ja Johnnyn taas on Miss Thing eli Neiti Möykky.

tästä en äkkiseltään riemastu Thorin tai Hulkin verroin.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2012 klo 21:39:12 kirjoittanut Curtvile »

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #25 : 09.08.2012 klo 21:44:53 »
jep, Extended ja Family edelliseltä sivulta.
Remender JRJR kapteeni on kieltämättä aika hyvän kuuloista settiä.
Romita nuorempi (viisikymppinen nuorempi) on kuin Hulkin Leinil Francis Yu piirtäjänä: yhtenä hetkenä piirtää uskottavan massivisen monsterihahmon lyömässä nyrkillä kohti tulevan junan kasaan ja seuraavassa voi kuvata elein, ilmein ja hienovaraisin elein tunneskaalaa.

Tämä ei ole mitenkään "kaikki piirtäjäthän tuohon pystyy" luokkaa vaan poikkeus.

Chimichangas perin epäyllättävästi viittasi Deadpooliin, Brian Posehnin tiedän Gerry Duggan on vähän vieraampi. Nämä kaksi koomikkoa kirjoittavat Tony Moore piirtää.
Ja kun deadpoolista on kyse on vastuskin looginen: yhdysvaltain epäkuolleet presidentit Roosevelt FDR JFK jne ovat palanneet(vaalivuosi).

kansi on Geof Darrown.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2012 klo 22:16:07 kirjoittanut Curtvile »

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #26 : 10.08.2012 klo 01:26:24 »
Marvelin Fractionin haastattelujen myötä pitää ottaa hiukan takapakkia muutaman tunnin takaisista sanoista.
Vieläkään en ole ihan innostunut FFsta vaikka sillä on montakin etua:
1)naisvaltainen ryhmä 3 naista 1 mies
2)aikaa ja avaruutta halkovat seikkailut
3) ihan uusi hahmo
isoja plussia kaikki ja minä jopa ihan nautin Madmaneista se täyttääkö Matt Fraction lausekkeensa sisältöä vapaasti kääntäen "Incredibles kopioi ihmeneloset ja oli täydellinen Ihmeneloset-tarina nykyajassa. Me lähdetään tekemään samaa. "

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #27 : 10.08.2012 klo 12:39:55 »
Itse en ole seurannut tätä nykyistä FF:ää laisinkaan( näin vain sen hilpeän numeron, jossa Annihillus oli Peterin kämpän huusissa sontimassa).
Fantastic Fouria sen sijaan olen seurannut aika himskatin kauan. Bagley taisi piirtää Fantsun numero 351?, tai niillä main, kun Simonson piti numeron verran taukoa. Tuosta numerosta Bagleyn on kyllä syytä parantaa. No: Bagsin Ultimate Spider-taso kyllä riittää...
« Viimeksi muokattu: 10.08.2012 klo 12:42:46 kirjoittanut hatinufer »

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #28 : 10.08.2012 klo 22:56:06 »
Bagley on varmaotteinen tekijä USM (Ultimate Spiderman) on siitä niin vankka näyttö ettei muuta minun kirjoissani kaivata.

Avengers Assemble saa myös uuden tiimin:
Kelly Sue DeConnick (Voi kyllä!) ja Stefano Cassellini.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #29 : 11.08.2012 klo 13:44:40 »
Remenderin ja Romitan kapteeni:

itse olen digannut JR JRn jälkeä muutamia vuosikymmeniä ja kun Remender haastattetlussa myönsi että paras aika kirjoittaa Kapteeni Amerikkaa olisi kun hahmo ei ole suosittu. Toisin kuin nyt elokuvien  Captain America the First Avengerin, Avengersin ja kahdeksanvuotisen vahvuudesta vahvuuteen kulkeneen Ed Brubaker kauden jälkeen.

Joten Remenderin suunta on mennä toisaalle, toisen maailmansodan sijasta siihen mitä Rogers oli ennen armeijaa ja kuvaus nykyajasta menisi 70-luvun villimpään kerrontaan
remenderin mukaan:
Lainaus
“Kirby Sci-Fi Indiana Jones”