Eikös tuo Yöjutun julkaisu lopetettu jo vuonna -93? Näin ollen ei liene mahdollista, että Sihvonen olisi piirtänyt vuoden -94 numeroihin, vai muistitko vain tuon vuoden väärin?. Vai muistanko minä nyt väärin tuon lopetusvuoden? Jos joku tietää paremmin, niin korjatkaa ihmeessä.
Ääh, mulla taitaa muisti pätkiä, tai sitten ei. Löysin äsken sekalaisten lehtien kaatopaikka hyllystäni Yöjutun 8/1993 ja siinä oli yks mun piirtämä hieno kuva Perjantai 13 päivä leffojen tähdestä Jason Vorheesista verinen puukko toisessa kädessä ja irtokäsi toisessa. huh, olipas kyllä niin pelottava kuva että taidan nukkua valot päällä tänä yönä.
Enivei, tämän jälkeen ilmestyi muistaakseni vielä muutama numero ja yhessä niistä oli kolme piirrosta minulta. Kyseisestä numerosta oisin todella kiinnostunut, sillä aikoinaan olin juuri noista piirroksista erittäin ylpeä. Eli jos joku löytää tämän perään kuulttamani numeron omista kokoelmistaan ja olisi siitä vielä halukas luopumaan niin priva viestiä mulle, kiitos.
Hatarat muistikuvat olis siitä, että 1994 ilmestyi vielä pari numeroa
...Sellaista pilkun viilausta tänään. Ja nyt pitääkin mennä tonne Hämiksen huonimmat viholliset threadiin listaamaan lisää paskoja pahiksia.
Ai miten niin mulla on tänään tylsää...