Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvafestarit lähestyvät! Oletko valmis?  (Luettu 45350 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re:Sarjakuvafestarit lähestyvät! Oletko valmis?
« Vastaus #60 : 24.08.2004 klo 00:58:33 »
Sainpas siirrettyä työvuoron pois tuolta viikonlopulta. Sarjisfestareilla tavataan!

8)

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #61 : 24.08.2004 klo 01:02:27 »
Hienoa Hazart! Noin sitä pitää. Asiat arvojärjestykseen.

Nähdään siis siellä!  :D

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #62 : 24.08.2004 klo 12:33:12 »
Lauantaina ajattelin tulla paikalle ja varata mukaan enemmän rahaa kuin viime vuonna, meinasi silloin loppua käteinen kesken... Vicar kiinnostaisi kovasti, vaikken enää vuosiin olekaan lukenu uusia Akuja vaan kuluttanut yhä uudelleen ja uudelleen vanhoja suosikkejani. Vicarin piirrosjälki on kuitenkin miellyttänyt aina ja olisi kaiketi kiva nähdä ko. herra ihan livenä. Saas nähdä. Itse festarialueella kiinostaa etenkin Pienlehtitaivas, johon olisi tarkoitus perehtyä aiempaa paremmin, jos vaikka oppisi jotakin mahdollista omakustannetta ajatellen.

Niin joo, mut tunnistaa lyhyehköstä ja hieman pulskasta varresta, pitkistä leteistä ja olkalaukusta. Saa tulla moikkaamaan, vaikken maailman sosiaalisimmalta ihmiseltä näyttäisikään :-[

Klik klik --> Sarjisblogini

Izzy

• Jäsen
  • iip
« Vastaus #63 : 24.08.2004 klo 13:12:20 »
Minäkin heräilen sairas- ja kesälomiltani.

Kyllä tuonne pitää päästä, ainakin sunnuntaina ja vaikka sitten äidin rahoilla! Jeff Smith ja Hiltunen muun muassa kiinnostavat. Ja vielä kun viime vuosi jäi aivan välistä...

Jään kehittelemään suunnitelmaa...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Vicarista huom!
« Vastaus #64 : 24.08.2004 klo 15:03:10 »
Ohjelmassa on muutos, Vicar esittäytyy HUOM! Bio Rexin salissa HUOM! kello 10 la 19.9, ei klo 11 kuten netissä oleva ohjelma vieläkin väittää.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Esa

• Jäsen
« Vastaus #65 : 24.08.2004 klo 15:11:09 »
Ööh, luulin että ne olivat viime viikonloppuna, mutta niihin onkin vielä aikaa. Ajattelinkin, että missä Kvaakin reportaasi viipyy. Heh, saatan sittenkin siis tulla.

Leo

• Jäsen
Re:Vicarista huom!
« Vastaus #66 : 24.08.2004 klo 15:19:44 »

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #67 : 24.08.2004 klo 15:38:13 »
Oho, tuli vanhaa kalenteria katsottua tai jotain. SIIS: Vicar lauantaina 18.9 Bio Rexin salissa. Tänä vuonna, joka ei enää ole 2003 eikä vielä 2005, puhumattakaan vuodesta 2002, eli sinun tulee tuleman paikalle vuoden 2004 lauantaina joka on järjestyksessä 18 päivä syyskuussa.

Muitakin muutoxia saattaa muotoutua, mutta ainakaan kukaan ei ole vielä perunut tulemisiaan. Koputellaan puita, sillä kolkuttavalle avataan.  
« Viimeksi muokattu: 24.08.2004 klo 15:44:29 kirjoittanut VesaK »
- Barack Obama

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #68 : 24.08.2004 klo 21:28:24 »
Ai juu. Tero Mäntylä lupasi ottaa mun Jaanan matkassa lehtiä myyntiin, eli olen sitä kautta edustettuna festareilla (plus tietenkin kannattaa tarkistaa myös Sarjakuva-akatemian uutuudet). Paikalla olen miten sattuu, enkä tiedä tarkkaan, ennen kuin vasta sitten kun siellä olen. Jos jotakin tapaamisen tynkää on niin sinne yritän päästä paikalle.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #69 : 03.09.2004 klo 12:51:51 »
Olen tulossa näillä näkymin festareille ainakin sunnuntaina...riippuu kisa kunnosta. :-\
Jos joku välttämättä haluaa tunnistaa minut väkijoukosta niin ole luultavasti ainoa rillipäinen lyhyenlänttä somalityttö koko tapahtumassa. Tarkoitus olisi tavata jos mahdollista x-men foorumin ihmisiä ja raahata mukaa hyvin vastahakoinen ja sarjakuvakriittinen ystävä ( lukee teoreettista filosofiaa hesan yliopistossa ja pitää minua harmittomana mutta hiukan sekona sarjisfriikkinä...). Tämä kostoksi siitä, että olen ollut nyt jo kaksi kertaa nuorten filosofia tapahtumassa hänen kanssaan ja saanut armottoman hedarin ja flunssan kummallakin kerralla! Kosto elää asenteella siis  ;D

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #70 : 03.09.2004 klo 13:36:53 »
Sainpas siirrettyä työvuoron pois tuolta viikonlopulta. Sarjisfestareilla tavataan!

8)

Enpäs siirräkään työvuoroa. Saatan piipahtaa festareilla lauantaina ja kenties sunnuntaina aamupäivällä.

8)

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #71 : 03.09.2004 klo 18:41:48 »
Niin.

Pitäisiköhän tässä vaiheessa taas ottaa esiin se mahdollinen
kvaakkitapaaminen ja ryhmähali.

Tai siis aika/paikka -kysymys.

Paikka kaiketi voisi olla se corona vai mikä se oli?
Entä aika? Itse en lähde mitään ehdottelemaan sillä
en ole innokkaana mitään erityistä messutapahtumaa
odottamassa. Varmaankin jotain vicaria tms. haluaa
joku käydä katselemassa, joten ehdottakoon aikaa
joka hänelle sopii.

Olisiko liioittelua ehdottaa ajoitukset sekä päivälle,
että seuraavallekin päivälle.

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Vastaus #72 : 04.09.2004 klo 17:47:15 »
Saattaa olla että jää multa sittenkin koko sarjisfestari väliin  :-\ Oma lehti on pahasti kesken ja sekä raha että aika taitaa loppua kesken. Suurimpana ongelmana lienee kuitenkin bändini ensimmäinen kunnon keikka, joka on 17.9, eli päivää ennen festareita.
Pitää nyt vielä katsoa, jos saisi tässä napattua itseään niskasta kiinni siinämäärin, että jaksaisi järjestää koko reissun. Vähän heikolta vaikuttaisi :P
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #73 : 06.09.2004 klo 16:24:33 »
Tuota tuota. Minäkin taidan tosiaan yrittää paikalle. R&A kun saattaa jäädä väliin kun töissä on aika "mielenkiintoiset" ajat ja voin olla suht poikki mutta kyllä, kyllä, sarjisfestarit ovat ehtaa kamaa käydä.

Jaa Corona? Olen joskus sillä suunnalla sekoillut ja skyypparit ja skyypparittaret suhtautuvat minuun nuivan välinpitämättömästi, muuten ihan kiva paikka.

Juu ja olen myös totaalialkoholilakossa (pitkä sana) juuri joten tullee halvaksi kun ryystää kahvia. Ja voin jo kuvitella kuinka skyyppareiden naamat venähtävät entisestään kun tilaan "yksi kahvi kiitos" ja hörpin sitä sitten tuntitolkulla  ;D

Hilvata. En ole ostanut sarjiksiakaan sen jälkeen kun Ortizin hienosti rustaileman Maxi Texin hankin. Vieroitusoireita.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
MOTHER ei toimi festaribaarina tai muutenkaan
« Vastaus #74 : 07.09.2004 klo 09:59:06 »
Ikävän nyt kerron teille, kaikki Mother-baarin uskolliset ystävät. Paikka on myyty ja remontissa ja suljettu, eikä niinmuodoin voi toimia sarjisfestivaalien baarina.

Seuratkaa ilmoittelua tällä samalla Kvaak-kanavalla, samaan Kvaak-aikaan. Festivaalien tarkennettu ohjelma luettavissa Voima-lehden uudesta numerosta.
- Barack Obama