Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvafestarit lähestyvät! Oletko valmis?  (Luettu 45361 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re:Sarjakuvafestarit lähestyvät! Oletko valmis?
« Vastaus #30 : 13.08.2004 klo 09:50:47 »
Festaribaari on muuten Mother, Aktia-zalissa ei ole anniskelua tänä vuonna. Enkä mä sulle Kaltsu mitn kaljaa tarjoa, sesonkijuoma on 1 tähden jallu.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2004 klo 09:51:58 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #31 : 13.08.2004 klo 13:46:24 »
MOTHERRRRRR!!!! Motherf...!!!! EIIIIIII...!!!!

Kamalampaa mestaa saa Hälssingistä hakea. Fyi fan.

En tuu.  :-X

Noh, kaljaa saa vaikka kaupasta ja voi mennä kotio lipittämään ja lukemaan uusia hianoja sarjakuvia joita tarttuu hihaan vestareilta, sano.  

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #32 : 13.08.2004 klo 16:10:49 »
No, ei Motheriin oo mikn pakko jämähtää, onhan siinä vanha kunnon Pickwikki wastapäätä. Ynnä Corona ja Moskova. Eikä festiwaaleille mitn (pelkästään) baarissa istuksimaan tulla, vaan lukemaan ja kokemaan ja elämään sarjakuvia! Ooh jeeh!
- Barack Obama

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #33 : 13.08.2004 klo 16:48:51 »
No niin niin niin mutta päätin tuoda julki syvän vastenmielisyyden tunteeni kyseistä Boney Mother paikkaa kohtaan. Ihan vain periaatteesta.

Ja kyllä, Corona tuli itsellänikin mieleen mahd. paikkana minne mennä MoFon sijaan. Koska sinne en astu. Jalallani. Kaan.

Ja tottakai sarjiksia ja sarjakuvantekijöitä, ja muuta semmoista lässytystä tähän perään jne. tapaan, tullaan sarjakuvafestareille bongaamaan mutta kun tässä nyt oli puhetta baarista ja kaljasta niin päätin minäkin osaltani aiheeseen ottaa hienotunteisen päättäväisesti ja kuitenkin kriittisesti kantaa. Sano.

Minä lähden nyt kohti Sarjismesta F:ää. Things to do and people to see. Sano.

Et niinku moi.

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #34 : 14.08.2004 klo 00:08:40 »
Sen ainoan kerran kun olen Motherissa käynyt niin hipaisin vahingossa hihallani jotain täyspellen näköistä, vaaleanpunaiseen kravattiin ja sarvisankaisiin silmälaseihin sonnustautunutta mieshenkilöä, jonka kommentti asiaan oli: "Kyllä tuollaisella pyllyllä kelpaakin hyvin ihmisiä töniä!"

Eli juu ei. Sarjisfestareille olen kyllä näillä näkymin menossa katselemaan. Mut emmäätiedä uskallanko mihinkään tapaamisiin osallistua, kun mulla on vasta alle 20 viestiä tänne kirjoitettuna jne. jne.

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #35 : 14.08.2004 klo 18:53:39 »
Messuille saavun aika varmasti tänäkin vuonna. Vähintäänkin Smithiltä pitäisi saada Bone-kokoelmatiileen signeeraus, olettaen vain että Amazon kantaa tilaukseni ajoissa perille.

Baariin tulemiseni on erittäin epätodennäköistä. Tapaamiseen taas, jaa-a, en tiedä kehtaako sitä kun olen sen verran passiivinen ollut täällä. Pitää nyt harkita.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #36 : 14.08.2004 klo 20:26:21 »
Messuille saavun aika varmasti tänäkin vuonna. Vähintäänkin Smithiltä pitäisi saada Bone-kokoelmatiileen signeeraus, olettaen vain että Amazon kantaa tilaukseni ajoissa perille.

Mahtaakohan hän olla saatavilla. Ettei vain käy niin, että kaveri nysvää takahuoneessa, tulee sekunniksi estradille luennoimaan ja säntää takaisin takahuoneeseen. MÄ HALUAN NIMMARIN!!!

Nimimerkillä: "kuin teinityttö rokkikonsertissa"

Säälittävää...

8)

Leo

• Jäsen
« Vastaus #37 : 14.08.2004 klo 21:14:24 »
En omista yhtään Luupäätä, eikä ole näillä  näkymin aikeissa ostaakkaan. On se ihanaa kun voi sisältä katsoa ikkunasta kadulla kiemurtelevaa jonoa ja rauhassa tarkastella pienlehtitaivasta samalla kun fanit tappelevat kynsin ja hampain Smithin nimmarista. Ja te luupääfanit: Järjestäkää piiritys älkääkä päästäkö sitä takahuoneeseen ennenkuin jokaisen 8-osainen kokoelma on huolellisesti singeerattu. Ei vaineskaan.

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #38 : 14.08.2004 klo 21:16:20 »

Mahtaakohan hän olla saatavilla. Ettei vain käy niin, että kaveri nysvää takahuoneessa, tulee sekunniksi estradille luennoimaan ja säntää takaisin takahuoneeseen. MÄ HALUAN NIMMARIN!!!

Tuossa tapauksessa olen valmistautunut pysäyttämään Smithin heittämällä häntä Bone-kokoelmalla. Pysähtyypähän ainakin, jos vain jaksan heittää tiiliskiven metriä pidemmälle.  ;)

Vakavasti ottaen, saa nähdä onko jonkinlaisia signeeraustilaisuuksia ohjelmassa. Virallisessa ohjelmassa ei ainakaan vielä mainita mitään yksiselitteistä, joten sen näkee sitten syyskuussa.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #39 : 14.08.2004 klo 22:31:52 »
Jos vastaanne tulee noin 183cm pitkä ruskeahiuksinen poika, jolla on ryppyinen T-paita yllään, niin älkää puhuko hänelle. Hän saattaa mennä hämilleen.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2004 klo 09:57:00 kirjoittanut Wilpuri »
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #40 : 15.08.2004 klo 01:37:17 »
Jos vastaanne tulee noin 183cm pitkä ruskeahiuksinen poika, jolla on ryypyinen T-paita yllään, niin älkää puhuko hänelle. Hän saattaa mennä hämilleen.

Iik! Hirmu söpöä, pakko tulla puhumaan  :D

Juu, asiaan. Ajattelin jo, että pyytäisin Smithin ämmän pojalta nimmarin Moby Dickiin, mutta ehkä se ei olekaan niin hyvä idea. Tuo mun ainoa Luupää-alppari on vaan niin perskuleen repaleinen ettei sitäkään kehtaa näytille kuljettaa. Mikä eteen? Pitäisikö ihan tuhlata opintolaina loppuun ja ostaa omaksi joku muukin Luupää, vaikka se uusin. Hmm, ekat kolme on kyllä parhaita. Siis jos se edes nimmareita jakelee, huom.

Esa

• Jäsen
« Vastaus #41 : 15.08.2004 klo 11:44:10 »
Lauantaina varmaan tulen kun on pienlehtitaivas, mutta haluaisin kyllä Jeff Smithin nähdä. Höh, enkä molempina päivinä voi tulla.  :'( Ja voisihan siellä Bio Rexissä pistäytyä katsomassa Vicaria.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #42 : 15.08.2004 klo 12:23:54 »
Äh, Vicarilla on kumminkin joku kahden sadan metrin jono, jos ja kun siitä Akkarissa ilmoitetaan. Miksei koskaan voisi hipsiä takaovesta ja bongata Vicar ja saada nimmari ennen muita? Nyt pitää tunti seisoa jonossa ja odottaa herran nimmaria. Tosin herra on niin tuottelias, joten ehkä singeeraus sujuu keskimääräistä nopeammin... :P Tsemppiä Vicar ja Tervetuloa Suomeen!

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #43 : 15.08.2004 klo 17:10:42 »
Vicarilla on noita signeerauskeikkoja kyllä useampikin, mm. Päivälehden museossa. Seuratkaa ilmoittelua Aku Ankassa.

Smith on sunnuntaina 19.9. klo 15.00 lavalla Aktia-salissa ja alkaa sitten, klo 16 maissa, signeeraamaan. Noin 17.30 ryhdytään lopettelemaan festivaalia.  Myös Smithillä on muitakin signeerauskeikkoja.
- Barack Obama

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #44 : 16.08.2004 klo 13:51:11 »
Minä olen nopeampi kuin Flash (siis ei Gordon vaan se toinen) joten tuskin näette mua yhtään missään. Tai tunnistatte. Ja jos tunnistatte ette uskalla sanoa mitään kun mulla on sellainen joko a) haaveileva ilme b) tyly ja juro ilme tai c) sisäänpäinkääntynyt ilme kasvoillani. Mutten ole silti paha. Ainakaan kilteille. Ja hameille.