Mä sain Nemin piirtäjän nimmarin!!!
Mitäs muuta... lavalla oli havaittavissa pieniä teknisiä vaikeuksia. Jeff Smithin piti ilmeisesti esitellä esitellä yleisölle jotakin kuviakin, mutta niitä ei onnistuttu heijastamaan läppärin syövereistä valkokankaalle tarpeeksi selkeästi. Että pelkäksi puheeksi meni. No, sentään hänen piirustusnäytöksensä onnistuttiin näyttämään suuren yleisönkin nähtäväksi.
Valaistuksena lavalla oli pari profil-heitintä ja muutama par-heitin, jotka oli suunnattu alaviistosta Matti Hagelbergin (?) kuvittamaan taustakankaaseen.
Joku voisi sanoa että liian vähän valotehoa ja liikaa varjostusta tms. mutta itse ainakin pidän enemmän tuommoisesta "epätasaisesta" valaistuksesta, ainakin tuonkaltaisissa tapahtumissa. Ei aina kaikkea tarvitse tehdä luximittarin mukaan, eihän se mikään tv-show ollut. Esiintyjätkin erottuivat lavalta ja sehän se on se pääasia.
Entisen roudarin näkökulmasta ehkä omituisinta messuilla oli, kun yleisö sai vapaasti istuskella lavan reunoilla, myös silloin kun siellä oli puhujia. Olivatpa jopa jostakin etsineet muutaman tyynynkin, että takapuoli kestäisi paremmin! Koska Tuskaan saadaan samanlaiset?
Siellä mäkin sitten rapulapäissäni istuin ja kattelin Lisa Myhreä - sain muuten häneltä nimmarin!!
Paikalla olin vain sunnuntaina, menin jopa käymään Ilveksessä muttei siellä tuntunut olevan mitään miittiä.
Se kyllä oli ilahduttavaa, että kun siellä istuin niin minkäänlaista taustamuzakkia en pannut merkille! Kun on tämä kuulovaurio niin on jäänyt baareissa istuminen vähemmälle...
Mutta mä sain sentään Nemin piirtäjän nimmarinkin!!
Kun taapersin Jysäyksen pisteen(?) ohi niin joku tiskin takana alkoi pitämään myyntipuhettaan.
Sönkötin jotakin että "oon mä sen jo ostanu ja kattoo ny jos tilaiskin".... kuulosti varmasti siltä kuin yrittäisin vain keksiä tekosyitä tai jotain. Miksi piti juoda olutta edellisenä iltana...?
Kukakohan siellä tiskin takana muuten oli?
Ei ainakaan Nemin piirtäjä, sillä häneltä sain nimikirjoituksen!!
Pienlehtitaivaassakin kävin, muistin nopeasti miksi en niistä välitä.
Ihan vinkiksi niitä tekeville: yrittäkää hei edes olla omaperäisiä. Nytkin näytti pikavilkaisulla että suurin osa niistä olisi tullut samasta tehtaasta.
Laitoin rahani mieluummin vanhoihin Myrkky-lehtiin.
Ei nyt tule oikein muuta mieleen - paitsi se että sain Lise Myhreltä nimikirjoituksen!!!![/color]
Edit: kirjotusvihre x 2