Yritän nyt olla provosoitumatta ja kiihtymättä ja vittuilematta, mutta kun elää tunteillaan enempi kuin aivoillaan ja kun on kauhalla annettu ei voi lusikalla ottaa vai miten se nyt meni, niin kiitos asiallisista kritiikeistä, myönnän astuneeni liukumiinaan ja jostain oli noussut (taas) pissaakin päähän niin paljon, että hetken luulin olevani kovinkin tärkeä ja merkittävä tekijä ja ajatelleeni kuin urpo, että ettekö te tiedä kuka mä oon... heh,heh.
Ja sitten puolustuksen puheenvuoro Ramille, en osaa lainailla tekstiä oikein kuin vain muistini kautta, joka on takuulla hatara, tällä nopealla kaksisormitekniikalla tää kirjotuskin on kauheeta räpellystä.
Innostuessani unohdin kyllä kaikki hyvät käytöstavat ja tarkoituksellisesti "kappalejaon", jonka koen turhan sitovaksi ja vain tekstiä pidentäväksi keinoksi, etenkin kun en ole mikään ainekirjoituksen-ammattilainen ja koulustakin pääsin pois jo 25 vuotta sitten. Sekä myös koen tällaiselle keskustelupalstalle kirjoittelun lähinnä puheenomaiseksi purkaukseksi, en jäsennellyksi kolumnoinniksi.Mutta sallin kaikkien kirjottaa just niinku haluttaa, jopa ihmisten typerät mielipiteet on o.k., paitsi toi viimenen Tomin heitto "Ihmishahmon teoreettinen ruotiminen. Piirtäkää ihmiset, älkääkö puhuko", analysoidaaks tätä nyt sit kans: Tarkoituksena oli varmaan kirjottaa ihmishahmon PIIRTÄMISEN teo... jne, ja se varsinainen älynväläys, kehottaa ihmisiä lopettamaan puhuminen , vaikka ollan juuri keskustelufoorumissa, juu takaisin munkkikammioihin vaan piirtämään ja tullaan ulos vasta sitten kun osataan piirtää.Hyi, kun olin taas ilkeä.Ai niin Rami, omankin kirjoittamisesi oikeakielisyydessä olisi hiomista, jos näin ruvetaan hiuksiahalkomaan...
Voi ei, mä "unohdin" taas kappalejaon! Mut "Pax" KultaVuorelle "bäck".Mä meen nyt ihan kappaleiks ja piirtään alastomia naisia... työkseni, on se niin väärin.