Tosi kiva, että kaikki Mangan maailmasta kiinnostuneet voivat viedä juttujaan arvioitaviksi. Onhan arvioijana Mangan maailmasta kirailijana ansioitunut ja piirtäjänäkin lahjakas Reima Mäkinen. Kun sinne menee asenteella, että otan vaarin kaikesta mitä sanotaan, enkä loukkanu kritiikistä- se on avain kehityä piirtäjänä. Olen tämän itsekkin oppinut vasta myöhemmällä iällä. Iloitsen myös siitä, että tälläisiä Manga päiviä järjestetään silloin tällöin. Vaikka minä en henkilökohtaisesti ole juurikaan piirtänyt Manga tyyppisiä juttuja, olen toki tehnyt pienimuotoisia kokeiluja. Mangassa toisaalta- vaikka olenkin aikaisemmin ilmaisut muuta ehkä kuitenkin jollain tavalla vetoaa se, että siinä ei tarvita niin tarkkoja yksityiskohtaisia linjoja vaan kuvan voi esittää pelkitetyn yksinkertaisesti tai tosi yksinkertaisesti (sama asia). Vaikka pidän Mangaa lähinnä nuorisolle suunnattuna sarjakuvan muotona, niin on myös ihan aikuisillekkin suunnattua tarjontaa seksimangasta historiallisiin ja seikkailujuttuihin. Joten repertuaalia riittää jokaiseen makuun.
Täytyypi mennä katsomaan, olisiko lauantaina mitään piirustusvälineitä- kyniä tai tusseja tarjouksessa.
Onhan kvaakissakin kait ihan mukavasti edustettuna Manga sukupolvea kasvamassa ja kehittymässä taitaviksi sarjakuvan tekijöiksi. Tässä se taiteen suuri rikkaus juuri onkin, että jokainen etsii sen oman juttunsa jota haluaa piirtää ja kehittää itsesään.