Kirjoittaja Aihe: Luettua  (Luettu 483641 kertaa)

Veli Loponen ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

tolppis

• Jäsen
  • "I like me", Del Griffith
Vs: Luettua
« Vastaus #1290 : 29.06.2026 klo 10:14:31 »
Koska pidin pitkää taukoa mm. Kvaakistakin niin olin jo unohtanut mikä keskusteluosio on mitäkin. Siispä piti tarkistaa että mikäs tämä Luettua-osio olikaan, oliko kirjoille vai sarjakuville. No, sarajakuville daah. Yllätykseni oli melkoinen kun honasin että tämähän on minun 22 vuotta (tsiisus...) sitten aloittamani ketju.

M'olen hämmentynyt.

tolppis

• Jäsen
  • "I like me", Del Griffith
Vs: Luettua
« Vastaus #1291 : tänään kello 14:40:55 »
Thunderbolts: Worldstrike oli erinomainen superheeros-sarjakuva (kai nuo kuitenkin on heeroksiksi laskettava kun laittavat natseja pataan oikein urakalla). Tykkäsin oikein kovasti sekä tarinasta (Red Skullin lopulliseen - tai niin lopulliseen kuin Marvel-maailmassa mahdollista - kukistamiseen tähtäävä metsästys jossa Doomilla kiintoisa roolinsa josta ei parane enempää kertoa) että kuvituksesta. Hahmoissa toki hiukan hämmentävääkin kuten esim. Musta Leski jolla on...symbiootti? Ja Mustan Lesken asukin muistuttaa enemmän...Hämähäkkinaista? Mutta juu, todella messevää menoa. Thunderbolts-elokuvan myötä tämä poppoo on entistäkin enemmän yksi suosikeistani Marvel-maailmassa.