Nähtiin osittain Hämiksessä kun Hiekkamies teki itsestään kaksoisolentoja ja yksi (ainakin) alkoi sitten kapinoimaan.
Niin joo! Totta! Tuossa päästiin jotenkin todella lähelle tuota sekoamista jota tarkoitan. Hiekkamies sekosi kokonaan, että kuka ja missä hän on, kun samaan aikaan hän oli niin monessa paikkaa samaan aikaan, ja lisäksi nuo kapinoivat. Mutta itse varsinaista flippaamista ei tarkemmin käsitelty kuin vain sivuavasti.
Ja Smallvillessakin taisi parissakin jaksossa olla tuo itsestään duplikaatioita tekevä psykopoju, jolla taisi olla joku ihmeellinen halu hallita muiden elämää tms. Eli aika lähellä ollaan menty, mutta ei ihan.
Mutta minä mielummin haluaisin nähdä, että miten Madrox tarinassa asia selitetään.
Tai oikeastaan...unohtakaa! Minä haluan nähdä, kun Madrox saa identiteettikriisin kaikista takaisin imastuista versioistaan ja flippaa aivan totaalisesti!
Jo pelkästään se, että miten ihminen ei välttämättä normaalistikaan tiedä mitä haluaa, saa hänet tekemään kummallisia valintoja. Tätäkin voisi tuossa käsitellä. Puhumattakaan tosiaan tilanteesta, jossa nämä duplikaatiot kehittävät vielä itselleen oman tahdon, ja tekevät mitä ja menevät minne lystää. Vähemmistäkin flippaa!
Kvaakin sarjakuvakäsikirjoittajat! Kynät käteen! Flippaava Duplikaatiomies on päivän juttu!