Taas lisää luettua...
Kapteeni Amerikan kuolema
- Tykkäsin vaikka olikin hankalaa muistella kuka on kuka ja mihin osaan Marvel (/Kapu Amerikka / Kostajat) - jatkumoa stoori asettuu kun olen kirjastosta londattuna lukenut melko hajallaan sen mukaan mitä hyllystä aina löytynyt Cap'n USA:ta ja Avenkerseja ja Secret Warsia & Siegeä ja mitä kaikkea niitä nyt oli. Kuvitus oli komiaa myös. Huomionarvoinen seikka: Tämän jopa ostin kalliista hinnasta ja vaikeasta saatavuudesta huolimatta hyllyyni, kiitos kaiffarini joka vakiodivaristaan tämän mulle haki. Kyllä oli vaikia löytää tätä 2-3 viikkoa ilmestymispäivän jälkeen, edes Helsingistä!
Valkoinen Tiikeri 4
- Tämä taas londattu kirjastosta ja oli itseasiassa yksi parhaita lukemiani VT-alppareita vaikka txtiä oli hiukan turhan paljon tässäkin ängetty dialogiin, nasevuus puuttui. Silti, ehkä tarinan historialliset hlöhahmot ja jonkinlainen todentuntuisuus, animaatiomaisesta ns. perunanenä-koulukunnan piirrosjäljestä huolimatta, vetivät stooria plussan puolelle lukiessa.
Red Hulk
- Tämän Red Hulk jatkumon eka stoorikokonaisuus tuli myös luettua ja yhä vaan hämmentää koska toisaalta pidän hurjasta menosta ja kuvituksesta jota tämä sarjis on tulvillaan ja toisaalta taas olen ihan pihalla että mistä on kyse...Kai se pitää etsiä se kolmaskin volyymi käsiin jostain ja lukea...