Kirjoittaja Aihe: Uusi DC 52, kaikki alkaa alusta *spoiler*  (Luettu 162269 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Uusi DC 52, kaikki alkaa alusta *spoiler*
« Vastaus #315 : 29.08.2012 klo 20:29:10 »
Kapu Atomi on menossa kovaa vauhtia Doc Manhattanin suuntaan mikä ei välttämättä ole hyvä juttu lehdelle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #316 : 20.09.2012 klo 19:56:13 »
Muutama nolla luettu ja ei ne oikein valaisseet mitään tai kertoneet mitään sen kummemmin kiinnostavaa ja moni piirtäjä olisi "muutaman" anatomiaoppitunnin tarpessa sillä esim. JL #0ssa (jolla ei ole kyllä mitään tekoa itse JLn kanssa) Kapu Marvelilla aika iso ylävartalo ensimmäisessä kuvassa ja päätarinan viimeisessä kuvassa taasen jalka näyttäisi olevan omituisessa asennossa.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #317 : 25.09.2012 klo 10:53:30 »
Tony S. Daniel näemmä alkaa Detective Comics- rupeaman jälkeen piirtää Justice Leaguea.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #318 : 16.10.2012 klo 13:29:17 »
DC:llä menee syyskuun myyntilistoilla vieläkin lujaa. En olisi uskonut, varsinkin, kun olen itse siirtynyt tyystin pois Dc:n tilaajatyypeistä.
Jim Lee kuitenkin suunnittelee uutta Superman lehteä ensi vuodeksi. Teräsmiehen 75-vuotissynttäreille. Silloin voisin minäkin palata Teräsmiehen seikkailuja lukemaan.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #319 : 18.10.2012 klo 11:53:18 »
Mulle tulee vielä Swamp Thing.
Vähän ehätin jo kyllä harmitella, että sniktasin Finch-vetoisen Batmanin pois, kun Finch lopultakin pääsi piirtäjänä takaisin sille tasolle, joka on mulle mieleen. Muutoin olen suht tyytyväinen nykyiseen, valitsemaani linjaan. Ja itse asiassa etsiskelen kauhuvetoisia korvaajia niile Dc-lehdille, joille annoin kenkää.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #320 : 16.11.2012 klo 16:07:35 »
Mulle tulee siis vielä Swamp Thing. Josta täytyy sanoa, että Francavillan tekemä tuuraustuunaus taannoin oli hienoa jälkeä.
Ja koska rupesin kaipaamaan Finchin piirroksia, tulee myös Batmania siltä osin kuin Finch sitä piirtää.... Enempää en takaisinpäin lipsu.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #321 : 16.11.2012 klo 21:27:11 »
Minä odotan mielenkiinnolla että milloin selviää aikasuhde kun verrataan WFää ja SMää keskenään kun WFssä SG on tullut jo Maahan mutta nyky-SGssä tällä on oma "linnakkeensa" jonka sensoreita PG tuskin pystyy hämäämään vaikka tämän partneri "tyttö-Robin" onkin nero.

Team 7 jatkaa omaa hullua linjaansa muuhun DC-aikaan verrattuna (Dinah on ilmeisesti sama Dinah kuin BOPssä (jonka aika on oma juttunsa) ja Fairchildin lapsi/tuleva lapsi on Ravagersseissa) ja Phantom Stranger on mysteeri (jolle Spectre ilmeisesti haluaa antaa turpaan) jossa esiteltiin Trigonin tytär Raven joka tod.näk. nähdään myöhemmin TTssä.

Kryptonilaisten keskinäinen (poislukien PG) saaga alkoi kohmeisesti mutta vielä on 2 päälehteä tulematta.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #322 : 19.12.2012 klo 14:28:25 »
Finch lähtee Batman: The Dark Knightistä numeron 15 jälkeen. Piirtämään Justice League of America-lehteä, jonka eka numero on myynnissä 54llä eri kannella(variaatio on lipussa... Iwo Jiman lipunnostoa myötäilevässä kuvassa).

Näin olen taas Dc-52:n suhteen kohtsillään yhden lehden varassa...

X-men

• Jäsen
« Vastaus #323 : 18.01.2013 klo 20:49:26 »
DC pistää uusia lehtiä tilalle.

Minusta 52 ei ole selkeyttänyt mitään vaan sekoittanut entisestään (verrattuna post-COIEhen niin tuntuu että yksikään lehti ei ole ns. samassa ajassa ja vierailut toisten lehdissä sekoittavat pakkaa entisestään).

Action Comicsin mielekkyyden kyseenalaistan yhä sillä se tapahtuu ajallisesti liian lähellä Teriksen omaa lehteä.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #324 : 19.01.2013 klo 11:32:56 »
Ei ole yllätys, että Frankenstein-läpyskä loppui. Konsepti hahmon ympärillä oli ainakin minulle umpipöhkö.
I, Vampire oli taiteeltaan hienoa, mutta käsiksestä oli vaikea saada tolkkua. Piirtäjä taisi loikata Green Arrowhin.
Jännä nähdä, mitä tulee tilalle. Toivottavasti pelotteluosastoa, esim. Demon.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #325 : 19.01.2013 klo 11:35:40 »
Eiks Demonilla ollu jo lehti. Demon Knigths tai jotain?
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #326 : 19.01.2013 klo 14:56:57 »
Eiks Demonilla ollu jo lehti. Demon Knigths tai jotain?
Juuri näin.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #327 : 19.01.2013 klo 15:07:30 »
Supersankari lehtiä en juurikaan ole vuoteen ostellut. Finchin kuvituksen takia olen harkinnut Batmanin ostamista. Wikipediasta katsoin että ainakin kaksi tradea tullut.

ASIAAN:

Onko D.Finchin Bat mistään kotoisin? Paikoin Davidin suhteen toivoisin eri värittäjää kuin Frank D-ahmatti. Nostalgisissa New Avengers numeroissa (Miksei Moon Knightessakin?) Frankin värit peitti Finchin hienon viivan. Sääli.

(Huom kuluttajan mielipide)
Kello- viiden- tee.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #328 : 25.01.2013 klo 21:16:24 »
DC se vaan sekoittaa, Black Canary ja muutama muu (mm. Element Woman jota ei tietääkseni ole nähty) on jossain vaiheessa rekrytoitu JLn varajäseneksi ja koska Team 7 tapahtuu reippaasti ennen JLää niin alan epäillä että T7n Dinah Drake on BOPin/JLn Dinah Draken äiti.

Jukka sanoi toisessa rebootti-ketjussa kun 52 ilmoitettiin että jokainen lehti on omassa versumissaan, olen tuon aika valmis allekirjoittamaan kun esim. Superboy ja Ravagersseilla oli omat yhteiset pulmansa mutta silti olivat samaan aikaan mini-LSHn kanssa tappelemassa pahalaista vastaan ja sitten SB ja Teris ovat tappelemassa H'ELiä vastaan ja SB on mini-LSHn kanssa maapallon toisella puolella setvimässä asioita ja Batgirl on menossa Jokerin kanssa naimisiin ja samaan aikaan toisessa lehdessä tämä on BOPin kanssa seikkailemassa, eikä JLnkään tapaus ole mitenkään selvä, omassa lehdessään tappelevat Atlantislaisia vastaan ja Teriksessä H'ELiä vastaan.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #329 : 26.01.2013 klo 20:22:45 »
Element Woman esiintyi Flashpointissa. Hahmo on uusi versio Element Girlistä joka oli siis naispuolinen Metamorpho, ja joka kuoli Sandmanissa.

Juu mutta ei ole 52sessa esiintynyt kuten ei ole myöskään Zatanna ja kaiketi Goldrush.

Jos 52sen oli tarkoitus selkeyttää asioita niin ei selkeytä jos seuraa useampaa kuin yhtä lehteä.