Hannu: elä suotta. Minä en usko anteeksiantoon, kumpaankaan suuntaan onhan se kaunis tapa muttei ikinä totta kuitenkaan.
Tonilla on oikeus mielipiteeseensä(ja ottaen huomioon että ohjastaa mielestäni maan ainutta vakavastiotettavaa sarjakuva-alan julkaisua sillä on huomattavasti painoarvoa) mutta itse vaan kyllästyin siihen minkä koen temppuiluna.
Ikänäkö on varteenotettava tekijä ja hiton kiva jos yksi sarja laitetaan uusiksi, nyt isommassa koossa mutta painoteknisesti enemmän perseellään ja luonnollisesti hitusen kalliimmalla.
Minulla kun on enää yksi toimiva silmä joten satun tietämään näköongelmista asian tai kaksi.
Ostin aikanaan Egmontin Agentti X-9tkin uudestaan vaikka Modestyt Torpedot 100 bullets jne löytyivät jo ,kannatuksen vuoksi, vaikka hinta oli liioiteltu ja käännös kauniisti sanottuna vasemmalla kädellä tehty. samasta syystä ne tuli kannettua divareihin kiertoon.
Ostin myös demianeja, dampyreja, tempoja sun muita,jopa tuplina ja triploina lahjaksi ja säästöön mutta ei: joka *******n muutos tehdään "demokraattisesti".
Jos mahdollista vielä siinä "juhlavammassa, kestävämmässä formaatissa" jonka saatte puolestani tunkea sinne johon aurinko ei paista kuin saksalaisturistien nudistirannalla.
Ukkostuulen ja Pulpsarjan koon kasvattaminen on toki hyvä osoitus siitä miten tulla "lukijoita vastaan" verrattuna vaikka johonkin Sanoman Rip Kirby albumeihin.
Siihen nähden kyseessä oikeasti on iso parannus, myönnän.
Mutta niin on mikä tahansa.
Minä kun en aiemmasta Pulpkoosta vikaa löytänyt, näin taiteen ja tekstit,Cromin tähden Hans Lindahlin MustanaamioPulp ei mennyt tukkoon ja sen taide on huomattavasti tarkempaa piperrystä kuin Ukkostuuli, se että lisätään muutama millimetri kokoa ja muutama sentti hintaa on minulle vaan "kikkailua".
Keisarilla on uudet vaatteet vaikka ollaan yhä yhtä munasillaan, julkaisutiheydessä tai levikissä ei muutoksia tullut.
Ukkostuuli ei ole minulle niin kova sana kuin vaikkapa saman alkuperäiskustantamon Nathan Neverit, Dylan Dogit, Dampyrit jne.
Kun näitä tai edes Demianin viimeistä osaa ei ole tiedossa näillä näkymin joten tämä formaattikoon säätöliike on liian vähän, liian myöhään.
Kiva jos ne jotka sarjaa aiemmin eivät ostaneet koon takia kokivat uskonnollisen herätyksen ja tyhjentävät nyt Suomemme bonellin länkkäreistä ja muusta pulpista.
Oma päätös on napata tässä kohden omasta budjetista Pulpeille nappi otsaan Lönkkaa lainaten linjani on:
Happamia sanoi kettu sarjakuvista...
Ei jaksa nähdä vaivaa asian eteen. Tuskin niitä minun ropojani kaivataan. Lännengenrestä suomeksi saa riittää Kalkkaro näillä näkymin.
hovihankkija varmaan myhäilee käsiään hieroen kun listani kasvanee muutamalla ulkomaisella nimikkeellä lisää jahka ehdin rukata uutta nyt kun on taas internettinä tunnettu ihme käytössä.
Avautumisestani huolimatta:Toivottavasti enimmälle osalle uudistettu Ukkostuuli paistaa kuin kevätaurinko konsanaan, kiitos ja näkemiin tältä osin.