Kirjoittaja Aihe: X-Men: First Class  (Luettu 66589 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
Vs: X-Men: First Class
« Vastaus #255 : 01.11.2014 klo 12:32:02 »
Ilmeisesti tämä tulee nyt sitten tehtyä:

http://www.superherohype.com/news/320743-x-men-gambit-spinoff-starring-channing-tatum-moving-forward

Tulee varmaan joskus Apocalypsen jälkeen (jossa on huhuttu olevan Gambiitti-cameo).
t.Q

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #256 : 24.01.2015 klo 11:06:49 »
Myöhässä mutta kun vaan ei ole napannut koko Days of Future Past elokuva. Sarjakuvahan on sitä a-luokan X-Meniä.

Tuli hankittua vuokraamon poistolaarista ja katsottua juniorin kanssa.
Molempien mielestä tähän asti kehnoin elokuva koko sarjassa.

Roolitettu kyllä hyin mutta jokainen näyttelijä alisuoriutuu tehtävästään matkalla pankkiin. Sarjakuvat lukeneena jouduin avaamaan jälkikasvulle osan hahmoista varsinkin ne jotka olivat synkän tulevaisuuden puolella.

Efektejä piisasi kyllä vaikka muille jakaa, tarinaa sitten....no, eipä siinä mitään.
Elohopeassa oli yritystä mutta ihan sama mitkä supervoimat tätä ei suosta nosteta, ylös. First classin veroinen rampa ankka.

Siinä maksamassani noin kolmessa eurossa oli nelisen euroa liikaa hintaa.
Lopputekstien jälkeinen osuus sai minusta surumielisen henkäyksen.
Poika, 14v, ei tuntenut hahmoa joten annoin typistetyn valitut palat henkisen katsauksen Apocalypsesta.
Suora sitaatti "mutta sehän kuulostaa hyvältä! Ei kai nämä samat kaverit väännä sitä elokuvaksi?"

Kyllä minä senkin katson, kun on ikänsä sarjakuvien, kirjojen ja elokuvien maailmassa elänyt, mutta lähdemateriaali ansaitsisi niin paljon parempaa kuin mihin Bryan Singer ja Matthew Vaughn kombo kykenee.

Maisteri Outo

• Jäsen
  • (Ei tekstiä)
« Vastaus #257 : 24.01.2015 klo 17:45:13 »
Makujahan on tunnetusti monia, mutta en kyllä mitenkään ymmärrä ylläolevaa.

DOFP on lähes koko sarjan paras elokuva, vain X-Men 2:lle se häviää hieman. Ohjaus, käsikirjoitus ja henkilöhahmot toimivat, toisin kuin joissain nimeltämainitsemattomissa elokuvasarjan osissa. Toiminta ei ole ihan aina parasta X-ryhmää, mutta ei se nyt ole tärkeintä näissä jutuissa, tai ei ainakaan pitäisi olla. Kerrontaa tukevaa matskua se on.

Olen kyllä huomannut, että joillekin suora tarinallinen uskollisuus sarjakuvalle on todella tärkeää, vaikka itse suosin hyvää ohjausta, käsikirjoitusta ja temaattista uskollisuutta, jota tässä leffassa kyllä on.

Lisää vaan samaa, sanon minä.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #258 : 24.01.2015 klo 18:25:54 »
Eikä tarvitsekaan, varmasti maittaa monellle.
Itselle vaan juurikin oli heikko esitys sekä tematiikan että hahmojen osalta.

Ongelma ei suinkaan ollut toiminnan määrässä, toimintaa tässä ja First classissa on vaikka 80-luvun Cannon-elokuville jakaa.
Singerin aiemmista (X-men, X-men 2, Apt pupil-mallioppilas ja Usual Suspects-Epäillyt) olen pitänyt ja niiden kohdalla toki allekirjoitan kuvaus, ohjaus näyttely kaavan mutta sittemmin on ainakin osaltani pudottanut pallon täysin.

Myönnän että ennakko-odotukseni ei tämän osalta ollut korkealla, suoraan sanoen odotin pahinta. Silti elokuva onnistui olemaan kelvottomampi kuin odotin.

Yksikään hahmo tai kohtalonsa ei kiinnosta eikä liikuta.  Suuret teematkin liikkuu tasolla "ihan ok". Kivoja värejä tässä kylläkin on.

Mutta hyvä jos muut pitivät.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #259 : 25.01.2015 klo 12:50:38 »
Sivumennen tuli huomattua että Avengersin jälkeen on tullut katsottua uudelleen X-Men leffoja erittäin harvoin vaikka kaikki ovat hyllyssä. Aiemmin ne tuli katsottua vähintään kerran vuodessa, jopa X3. Uusin Wolverine ja DOFP ovat edelleen ostoslistalla ala-otsikolla "joskus kun tulee riittävän halvalla vastaan".Marvel Studios on nostanut riman niin korkealle että tämmöiset "sarjakuva-hahmoihin pohjautuvat" leffat eivät enää jaksa innostaa. Apocalypsen suhteen en ole järin toiveikas, Gambit-soolon suhteen en lainkaan. Seuraava Wolverine-soolo saisi olla minun puolestani "Death of Wolverine".. Toivottavasti edes Deadpool uskaltaisi olla räväkkä.

Sama muuten koskee myös Nolanin bättis-leffoja. Hyllyssä ovat muttei niitä tule juuri koskaan katsottua. Mieluummin katson Burtonin bättikset.
t.Q

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #260 : 25.01.2015 klo 19:47:14 »
Sinisäteenä DOFTPtä saa kympillä + pkt.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #261 : 25.01.2015 klo 23:16:26 »
Sinisäteenä DOFTPtä saa kympillä + pkt.

Jep. Liian kallis. Sitten kun saa jotain 7€ pintaan Anttilasta tms niin josko sit..
t.Q

X-men

• Jäsen
« Vastaus #262 : 26.01.2015 klo 19:21:25 »
Jep. Liian kallis. Sitten kun saa jotain 7€ pintaan Anttilasta tms niin josko sit..

Tällä hetkellä Anttila myy kympillä (9.99 egeä) eli muutama kuukausi niin lienee vitosen (4,99).

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #263 : 27.04.2015 klo 16:41:43 »
ovat menneet julkaisemaan miltä X-Men:apocalypsessa Painajainen/Nightcrawler näyttää
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

jos jotain kiinnostaa.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #264 : 27.04.2015 klo 16:48:51 »
ovat menneet julkaisemaan miltä X-Men:apocalypsessa Painajainen/Nightcrawler näyttää

jos jotain kiinnostaa.

Näyttää ihan
IMHO.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #265 : 27.04.2015 klo 16:56:52 »
Sinällään minulla ole Kodi Smit-McPheeta (ko näyttelijä)vastaan mitään.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #266 : 27.04.2015 klo 17:53:04 »
Oho, tuohan näyttää hyvältä (spiderman3-kampausta lukuun ottamatta)  :o
t.Q

X-men

• Jäsen
« Vastaus #267 : 27.04.2015 klo 21:01:27 »
Oho, tuohan näyttää hyvältä (spiderman3-kampausta lukuun ottamatta)  :o

Tuon kuvan perusteella kyllä.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #268 : 15.05.2015 klo 00:43:50 »
Melkoisen CW/DC vyörytyksen jalkoihin on jäänyt ilmoitus että Fox tekee "New Mutants" leffan  8]

Tahtoo Doug Ramseyn ja Warlockin! Ja #magnetorehtoriksi.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2015 klo 00:48:07 kirjoittanut q-mies »
t.Q

X-men

• Jäsen
« Vastaus #269 : 15.05.2015 klo 19:56:57 »
Melkoisen CW/DC vyörytyksen jalkoihin on jäänyt ilmoitus että Fox tekee "New Mutants" leffan  8]

Tahtoo Doug Ramseyn ja Warlockin! Ja #magnetorehtoriksi.

Jos pysytään jotenkin uskollisena ekalle ryhmälle niin FOX joutuu kunnolla taiteilemaan roolituksien suhteen kun oli intiaania, brassia, vietnamilaista, jne.

Doug Ramsey ja Warlock lienevät NM2ssa (jos tulee) jossa sitten on vaikka NM vs Magus. Maggis tuskin on rehtorina sillä taitaa yhä olla pahojen kirjoissa.