Minulla oli olemattomat odotukset(/olin 100%, että tämä on huono), mutta pidin tästä. Pidin tästä sekä sarjakuvalukijana, että elokuvakävijänä. Juoni oli oikein mainio ja mukaan oltiin saatu muutama pääsiäismuna, joita en koskaan uskonut tulevan vastaan muissa, kuin Marvelin leffauniversumin elokuvissa.
Fassbender melkein varasti show'n Magnetona, mutta en keksi tähän hätään moitittavaa muistakaan näyttelijöistä.
Riptide ja Azazel jäivät vähän ontoiksi hahmoiksi ja välillä elokuvalla oli kova kiire saada kaikki kerrottua. Pedon maski oli huonompi, kuin X3:ssa, mutta tämän kanssa pystyy elämään. Muutama jatkumovirhekkin löytyi, mutta ne eivät kokemusta pilanneet.
Lisäksi Wolverinen cameo teki elokuvsta yksinään katsomisen arvoisen
En ota kantaa siihen onko tämä kakkosen jälkeen paras ennen kuin olen katsonut tämän pari kertaa uudestaan.
Neljä tähteä viidestä.
Heti leffan loputtua sain syytä samaistua hahmoihin, kun kaksi tyyppiä alkoi keskustella siitä kuinka Rautamies ja Ryhmä-X jakavat saman universumin sarjakuvissa, mutteivat elokuvissa muistuttaen, että en ole ainoa nörtti täälläpäin.