No niin... onneksi olkoon welzu, FreakyMike, VesaK, Jarmo, Jukka ja Timo ja kaikki muut, joilla hermeettinen määrä paperia. Turha on sitten minua pyytää muuttohommiin...
Kävin tuossa yksi päivä täällä Espoossa yhden täälläkin kvaakkailleen sarjakuvapiirtäjän kotona ja hänelläkin oli sellainen huoneellinen. Siis huoneellinen! Onneksi asuu omakotitalossa, joten tuskin vähään aikaan muuttaa, kun pihallakin oli jokin iso projekti kesken...
Itse henkilökohtaisesti en harrasta minkäänlaista keräilyä. Estää nimittäin aika tehokkaasti vapautta ja liikkumista. Sarjakuvien omistamisessa olen aika lailla samoilla linjoilla Hazartin kanssa. Mullon kai jotain 30 kans. Ehkä 33. Jopa 39... En jaksa laskea, kun niitä on niin paljon. Itse asiassa juuri tällä hetkellä mulla taitaa olla tuo kirjastosta lainattujen sarjisten kokoelma tuossa toisessa hyllytasossa laajempi...

Mitä sitä turhaan täyttämään kämppäänsä kuutiokaupalla sarjakuvaa, josta et 90 prosenttiin enää koskaan koske, paitsi muuttaessa. Ja sitten on turha ihmetellä, minne ne kaikki kaverit on kadonnu... "ääähhh, ei kai taas sen yhen miljoonia sarjislaatikoita! Ja tietenkin ylin kerros..."