Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä hahmojen ja tarinoitten tasosta  (Luettu 47250 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
Vs: Kysymyksiä hahmojen ja tarinoitten tasosta
« Vastaus #75 : 11.10.2011 klo 11:58:55 »
Capulloa on fiilistelty Spawnissa mutta en oikein tiedä sitten tästä Hauntista. Juoni ratkaisee mielestäni oleellisen paljon lukukokemuksena. En siis osta,thx. Morrsion-fanina ajattelin tutustua Batman und Robin tuotoksiin, niitä olen vakoillut Wikipediassa.
Kolmetradea on tullut tähän mennessä , kuvituskin vaikuttaa hyvältä . Tekijä raadissa mm, Philip Tan.
Kello- viiden- tee.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #76 : 11.10.2011 klo 18:32:30 »
Capulloa on fiilistelty Spawnissa mutta en oikein tiedä sitten tästä Hauntista. Juoni ratkaisee mielestäni oleellisen paljon lukukokemuksena. En siis osta,thx.
os Spawnista tykkää ihan pipona niin sitten voi ehkä Haunt iskeä.
En voi suositella vaikka monista Kirkmanin kässäämistä jutuista tykkäänkin.

Morrsion-fanina ajattelin tutustua Batman und Robin tuotoksiin
Oleellisesti parempaa matskua.
Minä tosin pudotin listaltani kun Quitely lopetti piirtämisen.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #77 : 18.10.2011 klo 21:51:39 »
Olen hulluna zombeihin (etenkin George A. Romeron of the dead- leffat ovat mielestäni mahtavia) ja Robert Kirkmanin Marvel Zombies upposi, joten kannattaako miehen Walking Deadiin tutustua?

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #78 : 18.10.2011 klo 21:58:15 »
Olen hulluna zombeihin (etenkin George A. Romeron of the dead- leffat ovat mielestäni mahtavia) ja Robert Kirkmanin Marvel Zombies upposi, joten kannattaako miehen Walking Deadiin tutustua?

WD-ketjun (sarjakuvaleffoissa) perusteella ei huonoa tavaraa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #79 : 18.10.2011 klo 22:01:51 »

kyllä noilla meriiteillä kannattaa on pahuksen hyvä sarjakuva, zombiegenren ystävän kannattaa tsekata kyllä myös 28 days later sarjakuvat ja Marvel MAXin sarjat ZOMBIE ja Simon Garth:Zombie
muitakin nimikkeitä on.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #80 : 19.10.2011 klo 08:31:38 »
muitakin nimikkeitä on.

Kuten Garth Ennisin Crossed, vaikka siinä ei virallisesti zombeja olekaan. Onkos kukaan lukenut Laphamin tarinoita samasta aiheesta? Kannattaako niitä hankkia hyllyynsä?
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #81 : 20.10.2011 klo 15:46:11 »
Kuten Garth Ennisin Crossed, vaikka siinä ei virallisesti zombeja olekaan. Onkos kukaan lukenut Laphamin tarinoita samasta aiheesta? Kannattaako niitä hankkia hyllyynsä?
Eivät yllä alkuperäisen tasolle, mutta kyllähän noitakin mielummin lukee kun turpiinsa ottaa.

Vincentille tiedoksi että Walking Dead on loistava ja pesee Marvel Zombiesin noin 6-0!
Teki kauhusarjakuvalle saman kuin Romeron zombieleffat tekivät aikoinaan kauhuelokuville.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #82 : 20.10.2011 klo 16:14:40 »
sen verran nörtteilen että se alkuperäinen Aircelin 4-osainen Walking dead on luettava mutta vertailussa Kirkman-Moore-Adlard Walking deadiin laadullinen ero on huikea.

Crossedin jatkon sijaan suosittelisin tutustumaan Black Gas sarjoihin 1 &2 kirjoittajanaan Warren Ellis.
On ehkä tradeinakin mutta itsellä Avatarin lehtinä.
Hyvin herkkää ja koskettavaa.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #83 : 21.10.2011 klo 08:25:22 »
Kiitokset taas kerran Lönkälle ja Curtvilelle asiantuntevista kommenteista! Crossedin jatko pysyy siis ostoslisani häntäpäässä.

Blackgas vaikutti kiinnostavalta niin tarinan alkuasetelman kuin kuvituksenkin puolesta. Zombien uhka tuntuu jotenkin uskottavammalta tuollaisella rajatulla alueella, kuten saarella, kuin kokonaisella mantereella. Isolla alueella on vain niin paljon enemmän selviytymismahdollisuuksia kuin pikkuruisella saarella ja minun on toisinaan vaikea sulattaa, että zombit ovat levinneet tasaisesti joka paikkaan.

Avatar ja Dynamite tuntuvat nousseen (ainakin minun kohdallani) amerikkalaisen mainstream-sarjakuvan vetureiksi.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Mon of Olay

• Fakta-police
  • Jäsen
« Vastaus #84 : 21.10.2011 klo 09:13:29 »
minun on toisinaan vaikea sulattaa, että zombit ovat levinneet tasaisesti joka paikkaan.
Sama ongelma täällä. Joku saisi heivata Romeron leffoista tutut laahustajazombit jo takaisin hautuumaalle ja korvata ne vaikkapa näillä:

1. Return of the Living Deadin nopeat ja lähes pysäyttämättömät zombit.
2. City of the Living Deadin teleporttaavat zombit.
3. Nights of Terrorin kusettajazombit, jotka vain teeskentelevät hidasta ja aivotonta, mutta tarpeen vaatiessa heittävät veitsensä tarkasti maaliinsa.

Näillä eväillä saataisiin jo kunnon apokalypsi aikaiseksi, ei niillä hidastelijoilla. Yksi suomalainen sotilas vastaa viittäkymmentä romero-zombia!   

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #85 : 21.10.2011 klo 10:30:53 »
minun on toisinaan vaikea sulattaa, että zombit ovat levinneet tasaisesti joka paikkaan. 

No, ainakin Romeon-leffoissa, homma toimii niin, että kuolit sitten millä tavalla tahansa niin muutut zombiksi. Tämä taasen johtaa siihen, että joka hetki zombeja syntyy lisää kaikkialla. Lisäksi ainoa tapa tappaa zombi on osuma päähän (joissain versioissahan sekään ei tehoa) ja aina voidaan väitellä kuinka helppoa on osua päähän silloinkaan, kun ei tarvitse olla ihan kusi sukassa lähestyvistä epäkuoleista.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #86 : 26.10.2011 klo 23:36:15 »
Onkos Brightest Dayssä joku pääjuonikin sillä olen n. puolessa välissä ja tähän mennessä on ollut lähinnä sankarien/roistojen/ryhmien omia seikkailuja ilman sen kummempaa yhteyttä toisiinsa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #87 : 26.10.2011 klo 23:50:50 »
Onkos Brightest Dayssä joku pääjuonikin sillä olen n. puolessa välissä ja tähän mennessä on ollut lähinnä sankarien/roistojen/ryhmien omia seikkailuja ilman sen kummempaa yhteyttä toisiinsa.

Lopussa osa juonista kietoutuu yhteen.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #88 : 27.10.2011 klo 12:32:44 »
Aijai, taitaa olla Marvelit luettu kun sattumoisin Fennica/Fellowsista on tarttunut DC:ee tavaraa mukaan. Flashpoint, kannattako tutustua jos ei juurikaan tiedä DC-kuvioista?
Kun Blackestnight on viimeisin mitä olen lukenut, sitten Brightestday volume 2:sen.
Tiedän muutenkin historiallisista DC:ee tarinoista vähän , sikispä turvaudun teidän proo-immeisten mielipiteisiin.
Kello- viiden- tee.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #89 : 27.10.2011 klo 13:05:59 »
Thx,Jukka. DC:ltä on mielestäni tullut reilusti mielenkiintoista tarinaa että tekisi mieli ostella. Elsewordeja on tullut lukastua täällä edesmenneessä DC-spesussa.
Vaikuttaa että DC:een hahmoista tarvitsee oikeasti tietää toisin kuin Marvel hyypiöistä.
X-ryhmässäkin sitä populaa on Grossovereista toiseen monia. Itselle tuntemattomia mutta tarina silti pysyy jossain mielessä kasassa.

Blackestnightissa häiritsi etten tiennyt kuka mitä-häh? faktalla taustoista. Oli kyllä muuten varsin viihdyttävä.
Kello- viiden- tee.