Kirjoittaja Aihe: Kvaak tekee sarjakuvaa 2  (Luettu 76906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
Re:Kvaak tekee sarjakuvaa 2
« Vastaus #225 : 08.08.2004 klo 16:34:44 »
Miten olisi chatti tiistaina samaan aikaan samalla Kvaak sarjakuvaprojektichatti kanavalla?

Itselleni ei käy tiistai, mutta ei se haittaa, jos vain saan sitten kuulla, että mitä päätettiin.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Leo

• Jäsen
« Vastaus #226 : 08.08.2004 klo 19:05:46 »
Piti kirjoittamani tuohon viestiin, että käykö sunnuntaina, mutta kävi hupsis ja väärän päivän laitoin tuohon. Tiistai käy minulle.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #227 : 08.08.2004 klo 21:35:49 »
Mulla alkaa tiistaina koulu, joten mulle ei käy siitä eteenpäin lainkaan iltaisin sättituokiot (ennen yhdeksää). Ja vapaapäivinäkin vaimo vaatii lähtemään rannalle.
Joten voitte pitää ja hyvä ois jos pitäisittekin sätin vaikka tiistaina ja vaikka mukaan en sätteihin pääsisikään niin mukana olen silti.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #228 : 08.08.2004 klo 21:52:24 »
vaikka mukaan en sätteihin pääsisikään niin mukana olen silti.

Sitten pitää vain tehdä niin kuin muut käskevät.  ;D

On muuten mukavaa, että näin kesälläkin pystytään pitämään tällainen juttu näinkin hyvin kasassa/raiteilla. Monelta muulta poppoolta olisi varmaan puhti loppunut jo käsikirjoitusta miettiessä.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #229 : 08.08.2004 klo 23:51:58 »
Ajattelin minäkin jättää tästä eteenpäin suunnittelun suunnittelijoille.
Piirtelen tms. sitten myöhemmin mitä käsketään...  :D

Luikuri

• Jäsen
« Vastaus #230 : 09.08.2004 klo 14:43:17 »
hiivatti kun vähän käy kääntymässä kesälomalla niin täällä on jo hirvee projektisuunnitelma käynnissä!   :-[

pitänee kahlata threadi läpi, jos vaikka pääsis kärryille...
Hirtettäväksi syntynyt; hukkumalla kuole ei.

Esa

• Jäsen
« Vastaus #231 : 11.08.2004 klo 15:27:54 »
Minä olen mukana, vaikka hiljaiseloa vietänkin. Kun ei nääs ole tietokonetta. (sehän oli tamperetta eikö ollutkin?  :D)

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Vastaus #232 : 13.08.2004 klo 17:58:23 »
Pitää taas nostaa tätä säiettä ylöspäin turhalla viestillä että tehdäänkö jotain... tai oikeammin pyytää anteeksi sitä että sairastuin tiistaina enkä päässyt chattiin.

Käsittäkseni seuraavaksi tarvitaan:

a) Käsikirjoitukseen lopputappelu ja lopetus.

b) Sivujako.

Ja nämä tarvittaisiin ennen kuin Wilpuri pääsee pähkäilemään dialogin kanssa. Ja dialogi taas tarvittaisiin että päästään tekemään tarkempaa käsikirjoitusta?

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #233 : 13.08.2004 klo 19:17:04 »
Minulle ainakin sopisi hyvin, jos Tero väsäisi vaikka yksin tarinaan lopetuksen. Ei kai ihan jokaiseen asiaan tarvita laajaa raatia. Etenisi projektikin nopeammin.

Sivujakokin jää varmaan Terolle... ellei hommaan ole värvätty muita ihmisiä. Dialogia syntyy heti, kun tarinan runko on kasassa.

kitani

• Vieras
« Vastaus #234 : 13.08.2004 klo 22:48:01 »
Valitettavasti itse en pysty enää osallistumaan tähän projektiin koska oma sarjakuvaprojekti (ei sidoksissa tähän) vie nyt kaiken liikenevän ajan. Mutta kun aloitatte varsinaisen piirrustustyön niin voin kyllä antaa palautetta siitä.

Harmittaa vähän sivuunjääminen, mutta uskon että täältä löytyy kosolti päteviä tekijöitä muutenkin. Jään odottamaan lopputulosta mielenkiinnolla.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #235 : 17.08.2004 klo 14:24:22 »
Ketkä vielä ovat mukana? Käsikirjoitus puoli on hallussa.. kai... mutta ovatko luonnostelijat, värittäjät ja muu jengi vielä kasassa?
« Viimeksi muokattu: 17.08.2004 klo 14:24:34 kirjoittanut Wilpuri »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #236 : 17.08.2004 klo 14:29:46 »
Minä oon. Vieläkin. ;D
Siis piirrustelua, mutta ei väritystä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2004 klo 14:30:00 kirjoittanut Welzu »
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

O.K.

• Jäsen
« Vastaus #237 : 17.08.2004 klo 14:47:13 »
Riippuu paljolti projektin aikataulusta, ehdinkö sittenkään osallistua. Opiskelujen aloitus, muutot sun muut hässäkät vie meikäläisen ajan aika lahjakkaasti muutamat seuraavat viikot, enkä tiedä riittääkö aikaa tai energiaa enää tähän, harmi sinänsä. Saattaapa lisäksi olla, että joudun pärjäämään ilman omaa tietokonetta+tilpehöörejä & nettiyhteyttä muutaman viikon, että sikäli...

Kuvakäsiksen tekohan oli alustavasti sovittu minulle ja tertsille.
Minä ilmoittelen ehdinkö sittenkään sitä tekemään, kunhan Tero ja Wilpuri saavat tekstikäsiksen valmiiksi.

Väritysvaiheessa voisin kyllä viimeistään hypätä taas mukaan, jos pöly meilläpäin on siihen mennessä laskeutunut.

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #238 : 17.08.2004 klo 15:04:41 »
Vielä mukana, jos piirrusteluasteelle joskus päästään...

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #239 : 17.08.2004 klo 15:14:55 »
Tarinointiin minulla ei ole ollut aikaa, mutta hyppään heti mukaan, kun pitää aloittaa piirtäminen.