Kirjoittaja Aihe: Kvaak tekee sarjakuvaa 2  (Luettu 74092 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samperi

• Jäsen
Re:Kvaak tekee sarjakuvaa 2
« Vastaus #210 : 26.07.2004 klo 11:38:44 »
Kuulkaa.

Hyvässä hengessä kysäisen, onko nimet Kaisa ja (varsinkin) Kaarlo lyöty lukkoon, varsinkin kun pahis on staalo, niin nimet liippaavat ehkä toisiaan hieman läheltä.

Kunhan aattelin.
Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.

O.K.

• Jäsen
« Vastaus #211 : 26.07.2004 klo 12:16:11 »
Nimikysymystäkin sivuttiin eilen chatissa ja ainakin minä muuttaisin Kaarlon nimen hieman sopivammaksi. Kaisa on sinällään ihan hyvä, mutta jos joltakin löytyy kekseliäämpi ehdotus niin voidaanhan sekin muuttaa.

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Vastaus #212 : 26.07.2004 klo 16:41:25 »
... onko nimet Kaisa ja (varsinkin) Kaarlo lyöty lukkoon ...

Ei varmaankaan sinänsä, Kaisa taisi tulla Leolta ekassa ja Kaarlo multa tolkassa sätissä.

Tarkoitus olikin vaan ´nimetä´ henkilöt jotenkin, ettei ne olisi vaan pelkkä ´se´.

Vanja on edellen nimetön ja kai isoisäkin .. Välittele nimiehdotuksia kässärinväsääjille vaan.

-- j --
« Viimeksi muokattu: 26.07.2004 klo 16:41:47 kirjoittanut jokela »
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Holle

• Jäsen
« Vastaus #213 : 27.07.2004 klo 00:27:38 »
Tähän en ehtinyt mukaan mutta mielenkiinnolla nyt seuraan mitä tuleman pitää. Urakka  tuntuu hurjalta mutta yllättävän ripeästi porukka on pistänyt homman vauhtiin.
Tuollainen seikkailusarja on hieman vieras alue ja ihmetellä täytyy miten esim. Wilpuri hetkessä kasasi luistavan tarinan noista aineksista.

Vaikka tarina näyttää jo selvältä , ja vaikka olen ulkopuolinen , muistuttaisin tekijöitä että ei kaiken ole pakko aina mennä niin ennaltaodotetusti  ja että suurin jännitys ei synny hirviöistä eikä tuliaseista vaan jostain jota ei näe vaan kasvaa tuolta korvien välistä.
Siispä lykkyä tykö ,ja toteaisinkin vanhan kansan sanoin  "Jos tuosta jotain tulee, niin minullekin yksi pentu"
Holle
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #214 : 29.07.2004 klo 21:58:33 »
Onko ihmisillä ideoita siitä, että miten toverimme Venäläinen puhuu? Puhuuko suomea samaan tapaan, kuin muutkin, vai sellaista "Njet, mjinä olen tjäällä ihan laillisesti!" -kieltä? Vaiko suomea mutta heittelee väliin venäläisiä sanoja?
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Paalujuntta-S.

• Vieras
« Vastaus #215 : 30.07.2004 klo 09:45:01 »
Jos saan vielä tähän huomauttaa, niin minun mielestäni murteiden ja hassujen ääntämistapojen kanssa ei kannata leikkiä jollei todella osaa. Muuten lopputulos on falski. Eri asia tietysti jos Wilpuri oikeasti on murteiden tai venäläisen ääntämistavan tuntija ;)

Sivullisen silmin tuo jälkimmäinen vaihtoehto olisi siis parempi, varsinkin kun Venäläisen ilmeisesti on tarkoitus olla synkkä ja traaginen eikä koominen hahmo.

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #216 : 30.07.2004 klo 10:17:04 »
miten toverimme Venäläinen puhuu? Puhuuko suomea samaan tapaan, kuin muutkin, vai sellaista "Njet, mjinä olen tjäällä ihan laillisesti!"
Jos tuolle tielle lähtee , ehkä pikemmin

"Njet, mjiina.. jolen tjala.. jigan lajiili-sjeestij "

Etuvokaalit, kaksoiskonsonantit ja vokalipituudet ovat venäläiselle outoja.
Ja venäjässä ei ole suomalaista h-äännettä.

----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

Zabbo

• Jäsen
« Vastaus #217 : 30.07.2004 klo 15:38:55 »
Mielestäni on parempi että venäläinen puhuu ihan suomea venäjäläisittäin höystettynä (tyyliin: "Harasoo, lähdetään!" tai "Stoj, minä menen ensin!") kuin jotain mongerrusta josta ei saa kunnolla selvää. Tietty jotkin (varoitus)huudot ja kiroamiset voisi kirjoittaa venäjäksi. Ikäänkuin venäläinen unohtaisi välillä puhuvansa suomalaislle.
- Jokainen eilinen on uusi huominen -

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Vastaus #218 : 02.08.2004 klo 23:39:43 »
Mitenkä hommat etenee? Pitäisikö pitää uusi chatti jossain välissä? Pitäisikö jakaa tarkemmin taas tehtäviä ja sopia jotain aikataulujakin?

Jonkun pitäisi tehdä asap noista hahmoista lopullisia päätöksiä. Kai kaikki ovat vielä mukana?

Zabbo

• Jäsen
« Vastaus #219 : 02.08.2004 klo 23:59:12 »
Jees, uusi chat voisi olla paikallaan. Tällä kertaa voitaisiin lyödä hahmosuunnitelmat lukkoon. Jos jollakulla on esittää hahmosuunnitelmia niin niitä voitaisiin hioa porukalla. Tai sitten annetaan muutama päivä aikaa, jonka jälkeen esitettäisiin omat näkemykset.

Ja loppurähinä on myös käymättä läpi.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2004 klo 00:00:10 kirjoittanut Zabbo »
- Jokainen eilinen on uusi huominen -

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #220 : 03.08.2004 klo 22:44:04 »
Sitten kun hahmot ja tarinan loppu on neuvoteltu kuntoon, niin aloitan repliikkien väännön.

Ovatko piirtäjät ym. vielä mukana kehissä? Onko päätetty, että kuka tekee visuaalisella puolella mitäkin?
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #221 : 03.08.2004 klo 22:48:42 »
Minä ainakin olen mukana, vaikka hiljaa olen ollutkin.

Sättiä voisi taas tosiaan pitää. Ja siinä vois jo alkaa alustavasti jakamaan piirustushommiakin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #222 : 05.08.2004 klo 19:34:18 »
Mukana olen. Luonnksia olen yrittänyt piirtää, mutta eihän tässä helteessä mitään saa aikaan.
Viikonloppuna kuitenkin tulossa muutama luonnos näytille.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2004 klo 17:49:12 kirjoittanut Rami Selin »

Leo

• Jäsen
« Vastaus #223 : 05.08.2004 klo 19:37:04 »
Juuh, mukana tullaan
Sovitaanko chatti Lauantaiksi tuttuun (19-21) aikaan?

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Vastaus #224 : 08.08.2004 klo 13:13:09 »
Oliko lauantaina chatti? Epäilen kun ei ole tullut mitään yhteenvetoa.

Miten olisi chatti tiistaina samaan aikaan samalla Kvaak sarjakuvaprojektichatti kanavalla?