En edes tiennyt sen olemassaolosta. Vasta kotona se selvisi, että tuollainen älytön systeemi on kehitetty. Kovin montaa pakkausta kaupassa ei edes ollut, alle kymmenen varmasti. Otin pienimmän sarjanumeron (226). Suoranainen ihmehän tuo lehden löytyminen on, sillä en minä yleensä voita mitään koskaan. Lehti pahveineen päivineen painaa sitten muuten tasan 100g - jos joku sattuisi tuollaista tietoa tarvitsemaan 
Roope-peli oli varmaankin juuri siinä linkittämässäsi lehdessä. Ei sitä liitettä minunkaan arkistokappaleessani ole, siitä olen 90% varma. Ehkä sen näkee sitten 7 vuoden kuluttua näköispainoksessa (tai sitten ei).
Hmmm!
Onkohan niihin näkkäreihin laitettu noita liitteitä...ei ainakaan ns. pahviversioita. Vähän kyllä epäilyttää.
Itse en ole ostanut noita näkkäreitä kuin muutaman. Haaveissa olis joskus ostaa se nahkainen vuoden 1951-52 näkkäri, jossa on Carl Barksin nimmari. Ne kyllä taitaa olla kiven alla ja haluaako edes kukaan luopua niistä. Olen kerran nähnyt yhden semmoisen mut en muista hintaa.
Joo ehkä joulun jälkeen ostan ton Aku Ankan lautapelin ja kyllä se mun kikkailu oli juurikin digitaalisen keittiövaa'an kanssa meno kauppaan. En rupee ostaa riisuttuja lautapeljä. Koko hyöty tosta pitää saada irti. Voi kun onnistais ja sais 50-luvun lehden.