Kirjoittaja Aihe: Disneyn lauta- ja mobiilipelit  (Luettu 22862 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Aku Ankka lautapeli 60v juhlapainos
« Vastaus #15 : 18.11.2011 klo 05:15:38 »
En edes tiennyt sen olemassaolosta. Vasta kotona se selvisi, että tuollainen älytön systeemi on kehitetty. Kovin montaa pakkausta kaupassa ei edes ollut, alle kymmenen varmasti. Otin pienimmän sarjanumeron (226). Suoranainen ihmehän tuo lehden löytyminen on, sillä en minä yleensä voita mitään koskaan. Lehti pahveineen päivineen painaa sitten muuten tasan 100g - jos joku sattuisi tuollaista tietoa tarvitsemaan :)

Roope-peli oli varmaankin juuri siinä linkittämässäsi lehdessä. Ei sitä liitettä minunkaan arkistokappaleessani ole, siitä olen 90% varma. Ehkä sen näkee sitten 7 vuoden kuluttua näköispainoksessa (tai sitten ei).
Hmmm!

Onkohan niihin näkkäreihin laitettu noita liitteitä...ei ainakaan ns. pahviversioita. Vähän kyllä epäilyttää.

Itse en ole ostanut noita näkkäreitä kuin muutaman. Haaveissa olis joskus ostaa se nahkainen vuoden 1951-52 näkkäri, jossa on Carl Barksin nimmari. Ne kyllä taitaa olla kiven alla ja haluaako edes kukaan luopua niistä. Olen kerran nähnyt yhden semmoisen mut en muista hintaa.

Joo ehkä joulun jälkeen ostan ton Aku Ankan lautapelin ja kyllä se mun kikkailu oli juurikin digitaalisen keittiövaa'an kanssa meno kauppaan. En rupee ostaa riisuttuja lautapeljä. Koko hyöty tosta pitää saada irti. Voi kun onnistais ja sais 50-luvun lehden.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #16 : 18.11.2011 klo 06:38:24 »
Joo ehkä joulun jälkeen ostan ton Aku Ankan lautapelin ja kyllä se mun kikkailu oli juurikin digitaalisen keittiövaa'an kanssa meno kauppaan. En rupee ostaa riisuttuja lautapeljä. Koko hyöty tosta pitää saada irti. Voi kun onnistais ja sais 50-luvun lehden.

Käsittääkseni peli oli myynnissä vain rajoitetun ajan, ja muistaakseni ne oli myynnissä juurikin vain jouluun asti, joten hae ennen sitä, jos haluat saada!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

fiat126

• Jäsen
« Vastaus #17 : 18.11.2011 klo 16:38:33 »
Käsittääkseni peli oli myynnissä vain rajoitetun ajan, ja muistaakseni ne oli myynnissä juurikin vain jouluun asti, joten hae ennen sitä, jos haluat saada!
Painoshan on rajoitettu 6000 kappaleeseen mutta eiköhän myyntiaika ole se kun kaikki on kaupaksi saatu.

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
Vs: Disneyn lautapelit
« Vastaus #18 : 18.11.2011 klo 17:22:46 »
Muuta digitaalivaakailijat käy poimimassa ne lehdelliset versiot hyvissä ajoin...

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #19 : 18.11.2011 klo 22:17:11 »
Muuta digitaalivaakailijat käy poimimassa ne lehdelliset versiot hyvissä ajoin...

Joo, käyvät kaikki lähikaupat läpi ja seuraavana päivänä menevät kauempana oleviin kauppoihin.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

marko70

• Vieras
« Vastaus #20 : 18.11.2011 klo 22:48:34 »
Joo, käyvät kaikki lähikaupat läpi ja seuraavana päivänä menevät kauempana oleviin kauppoihin.
En ymmärrä mikä järki tässä on kaivaa lehdellinen peli jossa on sellainen läpykkä sisällä jonka saa divarista,en usko että tulee kovinkaanharvinaiseksi lehdellä tai ilman??Saatikka monensadanarvoiseksi?

Q=<>

fiat126

• Jäsen
« Vastaus #21 : 19.11.2011 klo 08:40:11 »
En ymmärrä mikä järki tässä
Q=<>
Sama järki kuin muussakin keräilyssä-eli ei mitään järjellistä järkeä.Tosiaan divaristahan nämäkin kylkiäiset käsittääkseni ovat peräisin, ainakin erään divarin käyntikortti oli Ankan väliin sujautettu.Harvassahan ne keräilijät ovat ketkä näistä voittoa oman elinajan puitteissa meinaavat nauttia joten antaa jokaisen "taaplata tyylillään" niin että mukava keräilyfiilis säilyy.

marko70

• Vieras
« Vastaus #22 : 19.11.2011 klo 09:20:11 »
Sama järki kuin muussakin keräilyssä-eli ei mitään järjellistä järkeä.Tosiaan divaristahan nämäkin kylkiäiset käsittääkseni ovat peräisin, ainakin erään divarin käyntikortti oli Ankan väliin sujautettu.Harvassahan ne keräilijät ovat ketkä näistä voittoa oman elinajan puitteissa meinaavat nauttia joten antaa jokaisen "taaplata tyylillään" niin että mukava keräilyfiilis säilyy.
Juu,kiitti valoituksesta!Niinhän se menee jokainen tyylillään.Onko peli hyvä onko kukaan testannut?
Voishan tollaisen ostaa missä lehti sisällä olisivat laittaneet jokaiseen,pitäskö hakee kultasepältä vaaka lainaan vai joltain höpöheinämieheltä?Taidan jättää väliin kun rojua jo niinpaljon.

Q=<>

Marde

• Jäsen
« Vastaus #23 : 15.03.2012 klo 19:07:43 »
Anttilan Varaston tyhjennyksestä lautapeli löytyi hintaan 17,50€, joten kannatti odottaa. Lehteä ei minun paketissa ollut, harmi vaan.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #24 : 15.03.2012 klo 21:52:24 »
Anttilan Varaston tyhjennyksestä lautapeli löytyi hintaan 17,50€, joten kannatti odottaa. Lehteä ei minun paketissa ollut, harmi vaan.
Taas nähtiin, että odottaminen kannattaa! Mitä toi alunperin maksoikaan 50 €. Onhan toi nyt "pikkasen" halvempi. Taidan ostaa lahjaksi jollekin...hitto kun en omista keittiövakaa...voisi ettiä sen keräilylehdenkin.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #25 : 01.12.2012 klo 17:06:20 »
Taas pukkaa uutta Ankka-aiheista lautapeliä.
Tactic:
Lainaus
UUTUUS 2012!
Karhukopla

Ankkalinnan konnakerho järjestää jokavuotisen Vuoden Konna -kilpailun, joten nyt otetaan selvää kuka on kaupungin kaikkein ovelin ja rötöstelevin roisto!
Suorita mahdollisimman monta rötöstä ennen kuin poliisit saavat sinut kiinni, ja joudut telkien taa! Ankkalinnassa nimittäin oikeus voittaa aina ja lopulta jokainen pelaaja pelaa poliisina, kunnes viimeinenkin konna on heitetty vankilaan. Eniten rötöspisteitä kerännyt pelaaja ansaitsee muiden roistojen onnittelut ja suurta kunniaa, sillä hänet kruunataan voittajaksi.
Pelin on kuvittanut suomalainen ankkataiteilija Kari Korhonen

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #26 : 24.03.2015 klo 15:18:27 »
Sanoma rynnii mukaan mobiilipelimarkkinoille tekemällä Aku Ankka -pelin. En odota mitään, koska olen pessimisti ja petyn kuitenkin. Lisäksi Windows Phone -käyttöjärjestelmällä pyörivän laitteen ylpeänä omistajana olen aiemminkin saanut todeta Sanoman tavan syrjiä kyseistä laitepohjaa, joten olettaa sopii, että joudun pysymään tästäkin syrjässä.

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #27 : 24.03.2015 klo 18:59:17 »
Lainaus
Lisäksi Windows Phone -käyttöjärjestelmällä pyörivän laitteen ylpeänä omistajana olen aiemminkin saanut todeta Sanoman tavan syrjiä kyseistä laitepohjaa, joten olettaa sopii, että joudun pysymään tästäkin syrjässä.

Tuo "syrjiminen" on hyvin yleistä, ja jos itse tekisin softan, en minäkään sitä Windowsille tekisi (Nokia on kyllä minullakin taskussa). Maksaa vaan lisää ja tuo suhteellisen vähän potentiaalisia käyttäjiä.

En odota mitään, koska olen pessimisti ja petyn kuitenkin.

:D

No, itsehän en kännykällä mitään pelaa mutta tästähän saattaa tulla ihan hauskakin peli. Kyllä innolla jään odottamaan, mitä tuleman pitää.

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #28 : 25.03.2015 klo 07:56:47 »
Ei kenelläkään ole muistikuvaa, onko jonkun vanhan lehden mukana tullut noppa/lautapeli Sepe Sudesta ja kolmesta pienestä porsaasta. Sitä tuli pienenä pelattua aika paljon.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #29 : 25.03.2015 klo 16:11:37 »
Korhosen Kari jakoi Facessa peliin liittyvän kuvansa. Komea on, majesteetillinen jopa. Olisipa peli kauttaaltaan tätä luokkaa...