Sika: Pidän työstäsi kovasti. Mustat väripinnat ovat eläviä ja tuovat kokonaisuuteen ulottuvuutta. Hahmosi on tunnistettava. Erinomainen toteutus. Joka ruutu elää omalla tavallaan. Ruuduistasi aistii selvästi tarinassa tapahtuvan jännityksen, jota mustat väripinnat korostavat sopivasti. Sopivaa varjostusta luotu yksinkertaisilla viivoilla. Minusta paras työ kuukauden haasteessa.
KimmoK: Tarinan kerronta on yksi tämän työn vahvuuksista. Siitä välittyy selvästi osion teema eli velka hieman huumorilla höystettynä. Graafinen jälki on ilmavan yksinkertaista jota tämäntyyppinen sarjakuvallinen ilmaisu ehkä vaatii.
Heini: Pohtivaa dialogia teeman puitteissa. Sivellinyösi on sellaista vapaata ja korutonta takertumatta liiaksi yksityskohtiin. Tähän työhösi sopi ruutujaon tietoinen puuttuminen.
Matkamies: Pidän tämän työn dramaattisesta kerronnallisesta ilmeestä. Tarina kulkee minusta hyvin eteenpäin loppuhuipentumaan saakka. Luulen, että kuvan tekijä on piirtänyt tämän työn aika nopeasti, sillä sen aistii kokonaisuudesta. Tästä työstä puuttuu suurimmaksi osaksi mustat väripinnat, jotka olisivat tukeneet kuvallista ilmaisua paremmin. Huomaan tän puutteen myös omissa töissäni. Siksi taustoihin kiinnittäminen on erittäin tärkeää. Koen toteutuksen olevan hieman viimeistelemätön...mutta kuitenkin osion teema tulee erinomaisesti esille. Hahmot ovat tunnistettavia mikä on aina hyvä asia. Erinomainen historiallinen asbekti valittu teemaksi.
Holle: Hyvin mielenkiintoinen sisältäen uudenlaisen lähestymistavan teemaan. Erikoinen kielellinen ilmaisu kiinnittää lukijan huomion. Toteutustapa sinulle tyypillistä sujuvaa piirtämistä. Olen pitänyt hahmoistasi ja tavastasi ilmaista itseäsi sarjakuvallisin keinoin.
Minun valintani kuukauden teeman "VELKA" voittajaksi on Sika.