Siitä oli vaan keskustelua että pitäisikö sarjakuvamarkkinoita eli kirpputoria järjestää joskus arkipäivänäkin, jolloin lähettyvillä olisi enemmän porukkaa (esim. Taikin opiskelijat)?
Keskustelua = minä narisin vastaantulijoille asiasta. Mulle vastattiin mm., että arkipäivät ovat jo niin täynnä ohjelmaa, että on vaikeeta.
Muuten kilsan säteellä on muitakin kouluja kuin TaiK. Mulle ei vaan mene jakeluun, että ei haluttais arkisin seudulla liikkuvien opiskelijoiden piipahtavan kirpparilla.
http://www.arabianranta.fi/kampus/ :
Arabianrannan kampusalueella toimii 6 koulua ja yli 6.000 opiskelijaa sekä iso joukko osaamisen ammttilaisia. Kouluista kolme on korkeakouluja, Taideteollinen korkeakoulu, ammattikorkeakoulu Arcada ja ammattikorkeakoulu Metropolia. Lisäksi toisen asteen oppilaitoksia on ruotsinkielisellä puolella Practikum ja suomenkielisellä Heltech. Pop & Jazz konservatoriossa toimii sekä musiikin harrastajia että ammattilaisia. Arabianrannan peruskoulu tarjoaa koulutusta ala-ja yläasteella noin 500 koululaiselle.
Arabianrannan kouluissa korostuvat luovat aineet, musiikki, esittävät taiteet, muotoilu ja arkkitehtuuri sekä mediaosaaminen. Lisäksi hoiva-alaan, turismiin ja palvelualoihin liittyvät taitojen oppiminen on hyvin edustettuina Arabiassa. Arabianrantaan liittyvän Kumpulan kampusalueella on lisäksi Helsingin Yliopiston luonnontieteiden laitokset, joissa opiskelee myös noin 6000 opiskelijaa.