Piirustyspöytiä en osaa käyttää ja tietokoneella en juuri tee muuta kuin surffaa ja kirjoittelen ja etsin lähdemateriaalia. Anssi Rauhalalla varmasti on hieno lähde-kirjasto kotonaan. Mä en tilanpuutteen takia ole hankkinut kirjallisuutta paljoa.
Minulla on erilaisia viivoittimia (kaari, ja normaali), puhe-kupla sapluunoita jotka ovat tosi käteviä jos käsi vapisee niinkuin minulla. Eli niillä voi tehdä puhekuplien ääriviivat.
Kyniä on paljon erilaisia. Minulla on eripaksuuksisia mustia tusseja sekä harmaan eri sävyjä. Muutama hassu värillinen tussi löytyy merkikinä Copic Ja Pro-marker. Värejä minulla ei juuri ole, sillä olen tumpelo värien kanssa. Sitten löytyy lyijytäytekyniä paksuudet 0,3, 0,5,0,7 ja 0,9. Sitten on vanhanajan tosi paksuisia lyijytäytekyniä, joiden lyijy on monta kertaa paksumpaa kuin tavallisen lyijytäyte-kynien.
Teknisiä kyniä löytyy Rorting ja Aristo, ja viimeksimainittu on erinomainen. Siten löytyy useita erilaisia sivellin-tussi kyniä. Vamistajina Pentel, Akashiya jne.
Sitten minulla on suuri joukko tussi-teriä ja mustetta. Teriä löytyy tekstausteristä aina ohuisiin teriin, joilla saa tosi ohutta ja elävää viivaa. Käytän Indian-inkkiä, Pelikan-tussia (väri sininen) ja China-inkkiä joka on tosi mustaa. Sitä käytä erilaisten siveltimien kanssa.
Viimeisimmät hankinnat ovat sini-väri puukynät. Paperilaatuja on useita erilaisia. Löytyy Cansonia, Fabriano ja useita muita eri vahvuuksisia paperilaatuja, jotka olen ostellut suoraan kirjapainoista kun en löydä aina sellaista paperia jota haluan. Paperin laatu on minulle tärkeää.
Sitten löytyy vielä vanhoja rasteriarkkeja, jotka ovat lojuneet käyttämättöminä vuosikausia hyllyssä.
Sitten löytyy varsin kirjava joukko pelkkiä mustia tusseja eri vahvuuksilla. Merkkejä ovat mm.Mikron, Neopiko, Rotring,UniPin, Sanford Peguin, Kuretake jne. Toivottavasti kirjoitin nuo kiireessä oikein?

?
Ja kaikkea muuta jota en nyt enään jaksa luetella.