Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2011  (Luettu 31405 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J.M:salo

• Jäsen
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2011
« Vastaus #60 : 25.11.2010 klo 14:18:58 »
Olen ollut ulkomailla vuoden ja kyselisin, että onko Hämiksen ekoja näköispainoksia vielä myynnissä Egmontilla? Pikaisen haun tuloksena ei löytynyt mitään/Egmont ja vain joitain sulkeutuneita Huuto.net ilmoituksia/Google.

Niitä on tullut ulos muistaakseni kaksi, jälkimmäinen vasta pari kuukautta sitten, eikä ensimmäisestäkään ole kuin puoli vuotta (jos oikein muistan). Eivät ne vielä voi kummatkin lopussa olla, kivijalasta luulisi ainakin löytyvän.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #61 : 25.11.2010 klo 14:25:45 »
Olen ollut ulkomailla vuoden ja kyselisin, että onko Hämiksen ekoja näköispainoksia vielä myynnissä Egmontilla? Pikaisen haun tuloksena ei löytynyt mitään/Egmont ja vain joitain sulkeutuneita Huuto.net ilmoituksia/Google.

Vuosikerta 1980 on ollut jo jonkinaikaa loppuunmyyty. Sitä voi olla vielä SS Libriconilla tai Makedonialla, ainakin kirjamessuilla taisi vielä olla.

Vuosikertaa 1981 saa normaalisti kirjakaupoista.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #62 : 25.11.2010 klo 14:56:15 »
Joo, kirjamessuilla oli SSllä sitä aika monta ihan kohtuulliseen hintaan. En silti ostanut.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #63 : 15.12.2010 klo 14:32:35 »
Tämäkin vielä :(

Aika suppea taitaa olla supersankaritarjonta vuonna 2011. Vielä kun ilmoitetaan että ei tule edes kovissa kansissa supersankareita niin sitten koko supersankaritarjonta on Ryhmä-X:n ja Hämähäkkimiehen varassa. Mahtaakohan nuo lehdet sitten jatkua enää 2012. Hämähäkkimies kai mutta kuinkahan vain käy Ryhmä-X:lle.

Tämä oli kyllä todella huono uutinen. Mustanaamio, Agentti X9, Ihmesarja... jo kolme vakituista ostostani lopetettu. Nyt taitaa olla oikea aika aloittaa essential julkaisujen ostaminen jota olen jo pitkään harkinnut.

OM

• Jäsen
« Vastaus #64 : 15.12.2010 klo 14:39:10 »
No voihan nenä!

Ihmesarjankin pokkarit lopetetaan.....mitä ihmettä nyt Egmontilla tapahtuu. Tämä oli aivan uusi tieto minulle. Jääkö enään mitään muuta kuin Tex Willer? Taitaapi olla aika tyhjän näköistä ensi vuonna jossain vaiheessa kirjakauppojen sarjakuva hyllyissä. Siis tosi ikävää tosiaan. Kukahan siellä Egmontin päässä ihan tosissaan sohii hieman liikaa näiden lopettamispäätösten kanssa. Täytyypi ihan tosissaan nyt soittaa sinne jos tietäisi kuka siellä vastaa sarjakuva julkaisuista ensi vuonna. Soittakaa tekin. Se ei auta, että täällä me kvaakkilaiset vaan linjoilla keskustelemme ja puhumme asioista. Mä ainakin soitan kunhan saan tarvitsemani infon jostakin.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #65 : 15.12.2010 klo 15:19:05 »
Ihmesarjan lopettaminen oli toki harmi, mutta tuskin hirveä yllätys kenellekään. Ja olen antanut kertoa itselleni, että kovakantisia opuksia on ensi vuonna luvassa ainakin pari kappaletta. Sisältöä en toki vielä paljasta, mutta ei niiden arvaamiseksi kummoinenkaan sherlock tarvitse olla.

Lisäksi Ryhmä-X:ssä osoitetaan, että lukijoita (ja kvaakilaisia) on kuunneltu...

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #66 : 15.12.2010 klo 15:50:17 »
Thor ja Kapteeni A?

Vihreetä Lyhtyy olisi sitäkin kiva saada Marvel-veijareiden rinnalle.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #67 : 15.12.2010 klo 15:52:22 »
Erityisesti Ihmesarjan loppuminen on tietyllä tapaa jopa huojentava tieto. Olen jo useamman vuoden ajan pohtinut Claremontin kauden X-menien hankkimista Essentialeina ja suomenkielisistä Ryhmä-X-lehdistä luopumista. Ainoana esteenä on ollut se, että jos Ihmesarjassa vaikkapa jostakin syystä jatkettaisiin vuoden 1986-lehtiin saakka ja ehkä pidemmällekin. Vaan nytpä ei tarvitse siitä välittää.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #68 : 15.12.2010 klo 16:26:34 »
Olen jo useamman vuoden ajan pohtinut Claremontin kauden X-menien hankkimista Essentialeina
Kainnattaa pohtia panostaako hieman enempi ja alkaa ostaa noita kokoomia väreissä.

Marvel on about reilun viimeisen vuoden aikana vihdoinkin ruvennut julkaisemaan värillisiä Marvel Masterworksejaan pehmeäkantisina jolloin hinta on tippunut puoleen.

OK, onhan noissa Masterworkseissa vain kymmenen numeroa 25 dollarilla kun Essentiaaleissa on tuplaten numeroita ja niiden nykypainosten hinta on 20 dollaria (vanhempia painoksia toki on vielä jostain numeroista saatavilla).

Allu

• Jäsen
« Vastaus #69 : 15.12.2010 klo 16:27:57 »
Minua harmittaa tämä Ihmesarjan menetys. Ensimmäisen aikoihin olin 9-vuotias. Tuntuu lievästi kuin osa lapsuutta olisi kuollut. :(

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #70 : 15.12.2010 klo 20:05:19 »
Ihmesarjan loppumisen myötä loppunee myös Ihmenelkkujen julkaisu täällä (tosin ed. pokkarista on jo jonkun aikaa) vaikka tulisi uusi leffa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #71 : 15.12.2010 klo 21:30:26 »
Jaahas, eli jos lukijoita on kuultu Ryhmä-X:n osalta, niin Whedonin loput Astonishing X-menit julkaistaan täällä (6 Suomen numeroa). Itse en jaksanut odottaa, vaan ostin tradet jo aikaa sitten. Hyvä homma kuitenkin siis, jos näin tehdään. Ihmesarjan lopetukselle Buu! mutta sillä hinnalla (12 e) ei varmasti uusia lukijoita houkutella.
Welcome back, Frank.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #72 : 15.12.2010 klo 22:07:48 »
Ihmesarjan lopettaminen oli toki harmi, mutta tuskin hirveä yllätys kenellekään. Ja olen antanut kertoa itselleni, että kovakantisia opuksia on ensi vuonna luvassa ainakin pari kappaletta. Sisältöä en toki vielä paljasta, mutta ei niiden arvaamiseksi kummoinenkaan sherlock tarvitse olla.

Lisäksi Ryhmä-X:ssä osoitetaan, että lukijoita (ja kvaakilaisia) on kuunneltu...

Ei tosiaan ole yllätys.  Toivottavasti nuo tulevat kovakantiset ovat kiinnostavia.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #73 : 15.12.2010 klo 23:30:26 »
Vihreetä Lyhtyy olisi sitäkin kiva saada Marvel-veijareiden rinnalle.

Kylläpäs sinä nyt puhut kauniisti. Mutta todennäköisyys että VL:ää julkaistaisiin suomeksi on yhtä todennäköistä kuin veden muuttuminen kullaksi. Ja mitä tuolta uskaltaa julkaista? VL/VN ei uponnut jengiin. Ja aika harvassa ovat tarinat joita voi julkaista ilman että julkaisee toista, kolmatta ja neljättä. Ellei sitten julkaista vanhempia tarinoita, mutta jos VL/VN ei uponnut, niin miten voisi upota muukaan. Ja tietysti tarinoita pitäisi julkaista kunnon satsi kerralla, eihän se muuten ole mistään kotoisin.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #74 : 16.12.2010 klo 20:54:44 »
Ja mitä tuolta uskaltaa julkaista?

Hal Jordanin tuleminen VLksi joka tosin ei välttämättä kiinnosta aiheeseen perehtyneitä kun on tradet hankittuna (ja tarinakin on jo kauan sitten julkaistu) ja ehkä GLCtä Halin jälkeen.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.