Näin lopun häämöttäessä, mielipiteitä matkan varrelta?) ..
Sarjakuva huipentuu tämän viikon kuluessa 3-4 sivua illassa joka päivä.

Mielipiteitä matkan varrelta.. hmm.
Olen tehnyt tätä nyt hieman yli kaksi vuotta, missä ajassa olen piirtänyt lähes kolme ja puolisataa sivua, 350 sivun raja taitaa mennä rikki tämän viikon kuluessa. Välillä on ollut kivaa, mutta välillä piirtäminen, tarinan keksiminen ja teknisten ongelmien kanssa taistelu on aiheuttanut hillitöntä tuskaa ja stressiä. Siltikin, se on kannattanut, koska:
1. Rutiini ja tekninen taito on kehittynyt paljon. Desert Rocksia piirtäessä se, miltä hahmot näyttivät, saattoi vielä loppuvaiheessakin vaihdella koko ajan, jopa samalla sivulla. Nyt olen tämän sarjakuvan ansiosta vakiinnuttanut tyylini. Ja tavallaan kulkenut yhden tien loppuun, aika keksiä jotain uutta.
2. Julkisuutta tämä on tuonut kohtuullisesti, jopa siten, että siitä on ollut käytännön hyötyä. Eräässäkin kuvittamiseen liittyvässä työhaastattelussa puolisen vuotta sitten haastattelijat tunsivat "Kahden maailman välissä" -sarjakuvan ja totesivat positiiviseksi seikaksi sen, että se on todiste tuotteliaisuudesta. Tiedä sitten paljonko se vaikutti siihen että sain pestin, mutta kuitenkin.
3. Saanpahan ainakin yhden pidemmän tarinakokonaisuuden kerrankin valmiiksi *koputetaan puuta*. Desert Rocks on jäänyt kesken ja on pysyvästi väliaikaisella tauolla.
Tällä hetkellä kihlattuni tekee sarjakuvasta englanninkielistä käännöstä ja vastaa sarjakuvan promootiosta netissä. Suositelkaa ulkomaalaisille kavereillenne, jos pidätte sarjakuvasta:
Between Two Worlds