Hirvittävää sosiaalisten tilanteiden pelkoani uhmaten sain vääntäydyttyä Sarjisfestareille tänään jo hyvin aikaisin (koska olin siellä Manga"pisteessä" Tennarissa tunnin "töissä", tänks Reima, se oli...interesting

). Ehdin tsuppailla niin teltan, pienlehtisysteemin, sarjiskirjastoauton, Henry's pubin (kahteenkin kertaan mutta siihen palajan myöhemmin stoorissani) kuin vielä ylimääräisenä ohjelmanumeronani yhden divarinkin.
Mukaan tarttui Huuhkaja-sarjan kakkosalppari sekä uusin Alix, Kaltsun lahjoittama Bosse-sarjis ja jotain muuta hämärää sälää mitä en edes nyt muista.
Kiitos Soljalle ja Jukalle teltassa kun kuuntelivat levottomia horinoitani niin...tuota...antaumuksella (noh, ettehän te päässeet karkuunkaan). Jarmo, Kaltsu, Jupu, ööh ööh..."hollolainen kirjastonhoitaja"...ööh ööh...en minä tiedä keitä te kaikki olitte nimeltänne...ei voi muistaa! Niin joo, ohjelmasta, jotain outoa näin ja kuulin aina keskivaiheilta, tuota, haastattelun (Pirinen), näytelmän (nenäporukka...don't ask...) yms. enkä varsinaisesti ikinä saanut selville mistä niissä oli kyse

Kun kerran vuodessa tapaan ihmisiä sarjisporukoista nykyään niin...se on hiukan vaikeaa. Kun muutenkaan en ole kauhean helppo kaiffari tutustua tai tutustu helposti (juu, olen juonut pari olutta ja jokusen kaffin joten olen hiukan vaikeaselkoinen...). Silti, sainpahan jokusen sanan suustani ulos.
Karkasin Henry's pubistakin aika äkkiseltään, toivon ettei kukaan ottanut mitenkään hlökohtaisesti, sain vain karsean "argh, happea!"-kohtauksen. No offense people. Really.
Saatan tästä jatkaa vielä iltaani joko sinne jatkoklubille, whatchmacallit, Belly

tai sitten kehittelen jotain muuta. Ei tässä nyt vielä kotiinkaan tee mieli kun sain pahimman "Argh, liikaa väkeä, hälinää ja hässäkkää"-kohtaukseni laannutettua hetkisen lueskelemalla ja kahvikuppisen juomalla. Ans kattoo nyh.
Mutta kaiken kaikkiaan: ihan jees sarjisfestarilauantai tähän asti. Yksi sarjakuva (paksu mustavalkoinen espanjoolanimisen tekijän väsäämä ja 20 ecua maksava) jäi vielä kaihertamaan mieltäni että saatan palata festareille huomenna vielä ainakin sen ostamaan.
Ja matka jatkuu...
Nuff said.