Anteeksi nyt vain Orjan May, mutta minä olen aina inhonnut sitä kun ihmiset haukkuvat omia töitään. Varsinkin silloin kun ne ovat laadukkaita ja hyviä, parempia kuin esim. minulla. Kuten nyt. Tämä on kieroutunutta logiikkaa, mutta ajattelen että jos ihminen haukkuu omaa työtänsä noin kovin sanoin, niin mitä hän sanoisi minun työstäni joka omasta mielestäni on huonompi?
No, jokaisella on omat mielenliikkeensä ja omat aivonsa omine kieroutumineen, mutta näin minä ajattelen.
Ja nyt teen kuten minusta on oikein, ja annan arvioni kaikista töistä. Kyllä nämä taiteilijat sen ansaitsevat.
Aapo: Mitä tästä voisi sanoa mitä ei ole sanottu. Hiano työ ja hyvä kamera-ajo, ja niin ed-el-leen.
Ami: Tämä työ tuo epätoivon niin inhorealistisen lähelle, niin dokumentaarisesti, että kirpaisee. Tämä työ saa minut ajattelemaan, että sain mitä tilasin kun aiheen valitsin. Eli epätoivoa. Ihan oikeeta sellaista.
Bats: (

) Tämähän on hassunhauska viritelmä.
Snowman: Ensalkuun iisot rispektit siitä että uskaltauduit mukaan. Ansaitset todella kommentin työstäsi. Piirrosjälki on toimivaa ja ajaa asiansa. Mutta kuvan fiilis ja "tarina" uppoaa minuun hyvin.
Marj: Hyvä, näppärä tarina, ja tarinaan sopiva piirrosjälki. Tyhjyys on hieno elementti kun sitä käyttää oikein.
Ami: Hahah. Tämä taas oli vastakohta aiemmalle työllesi, tämä oli oikeastaan vain humoristinen. Mutta epätoivoinen tyyppi toki tässäkin.
Matkamies: Tarina on huippu. Visuaalinen anti on myös hyvää. Epätoivoa sodan jaloissa, oikein jees. Ehkä jatkossa toivoisin sinulta enemmän visuaalista tarinankerrontaa verrattuna tekstillä kertomiseen.
Holle: Tämä oli hyvin erilainen kuin mitä olen sinulta ennen nähnyt. Tai no, siinä Tulva-sarjiksessa oli jotain samaa. Lakonisuutta ja epätoivoa, aiheeseen sopivalla lakonisella visuaalisella tyylillä.
Orjan May: Enköhän tehnyt kantani selväksi.