VesaK,
Voi jos joskus näkisin livenä tuon 10000 sarjakuva albumia. Se olisi minulle ehkä kokemuksena aivan liikaa. Minäkin tulisin varmasti hysteeriseksi liiasta tarjonnasta, ja tuosta kokemuksesta toipumiseen menisi vähintään pari kuukautta.
Miksi kaikki on niin ihanaa ja niiiiinnnn mahtavaa Ranskassa. Voi hyvä Luoja, miksen voinut syntyä Ranskassa. Oi, siellä asuu Moebius, Derib ja monet muut suuruudet. Kurnauskis....!
Olisi mahtavaa jos tekisit pienen reportaasin matkastasi Ranskaan. Olisi suunnaton kokemus lukea juuri noista samoista asioista, joista kerroit. Minua kiinnostaa juuri kovasti nuo mahtavat sarjakuva-kaupat valikoimineen ja muutenkin saada jonkinlainen yleiskuva ranskasta sarjakuva alueena. Mitä kaikkea sarjakuvaan liittyvää näit jne. Minulla ei ole mahdollisuutta mennä Ranskaan ehkä koskaan, kun pelkään lentämistä. Siksi olisi niin mahtava kokemus lukea toisten ihmisten matka kokemuksia varsinkin sarjakuviin liittyvistä asioista kuten sinun, kun olet noissa valtavissa kaupoissa käynyt. Kiinnosti kovasti nuo halvat lehtiöt ja tussi-kynät. Mutta taitaa jäädä nämä toiveeni vain toiveiksi, jotka särkyvät tuulessa.