Kirjoittaja Aihe: Huonoimmat. Stripit. Koskaan.  (Luettu 89652 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Janne Kuusinen

• Jäsen
  • I.L.S.J.K.P.(R)
Vs: Huonoimmat. Stripit. Koskaan.
« Vastaus #90 : 11.02.2010 klo 19:38:56 »
Minä kun luulin, että ns. "Murikka-syndrooma" rajoittuu vain B.Virtaseen...

Emppu

• Vieras
« Vastaus #91 : 11.02.2010 klo 20:37:09 »
Sosiaalisesti rajoittuneet iskevät jälleen. Katson ja katson ja yritän keksiä, minkä lajin mitä elintä tuo nenän alla oleva elin edustaa.
Tarkotatko tuota epäonnistunutta nenäkiekuraa vai tuota...mitä ikinä onkaan uloketta, joka roikkuu hampaiden välistä?

Nanna

• satunnainen silminnäkijä
  • Jäsen
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
« Vastaus #92 : 11.02.2010 klo 21:33:10 »
Mun mielestä nuo hahmot ovat ihan hauskan näköisiä... Ehkä se johtuu siitä kun olen itse piirtänyt joskus samalla tavalla huolettomaan tyylin. Huomaan oman piirtämisen perusteella missä kohtaa tällä piirtäjällä ihan tahallinenkin tyylittely menee anatomian ohi. Nenässä oleva krunttu ja hevosen hampaat ovat jotenkin persoonallisia.

Ja lisäksi siinä on toisiaan vilkuilevia sieviä tyttöjä, mikä on meikäläisen kirjoissa aina plussaa... Tosin ei se ole välttämättä mitenkään erityisen hauskaa tai erikoista. Ilman mitään laajempaa kontekstia tuo strippi on melkoisen kömpelö.

Paljon huonompaakin on kyllä nähty. "Ajan sävel" on meikäläisen kestoinhokki.

Lucky

• Vieras
« Vastaus #93 : 11.02.2010 klo 23:00:10 »
Olihan sitä Mary Worthia ja Juliet Jonesia ja vaikka mitä aikanaan. Vai mitä sitten menestyksellä tarkoitat.

Mitä mitä? Milloinkas Mary Worthia on Suomessa julkaistu? ;D

Asiasta toiseen. Täytyy kyllä nostaa hattua Sosiaalisesti Rajoittuneille siitä, että ovat onnistuneet luomaan todennäköisesti maailman vastenmielisimmän potentiaalisen lesboparin sarjakuvaan, jossa suunnilleen joka toisella naisella on järjenvastaisen valtavat silikonit.

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #94 : 11.02.2010 klo 23:55:32 »
"Ajan sävel" on meikäläisen kestoinhokki.

Huonoimmat Ajan sävelet pitäisi muistaa leikata talteen. Complete-kokoelmaa tuskin tulee? Hiljattain oli kuningasvitsi, jossa työntekijä kiristi palkankorotusta pomolta näyttämällä noloa valokuvaa joka oli peräisin pikkujouluista tms. Se vitsi oli siinä.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

PurPur

• Vieras
« Vastaus #95 : 11.02.2010 klo 23:59:41 »
Mitä mitä? Milloinkas Mary Worthia on Suomessa julkaistu? ;D

Taisi olla "Ajan Sävel" - lehdessä 1950-luvulla.

PurPur

• Vieras
« Vastaus #96 : 12.02.2010 klo 14:05:19 »

Mary Worth, lemmenasioista huolehtiva mummeli. Olen kyllä ihan varma, että jossain 50- tai 60-luvun lehdessä on ollut suomeksikin.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #97 : 19.02.2010 klo 01:05:57 »
Jarlan "perkelele" oli kunnioitettava yritys, mutta ei sekään vielä tänne pääse.

Tuohan kuuluu klassikoiden joukkoon eikä lähellekään tätä osastoa!  :o
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Mooch

• Vieras
« Vastaus #98 : 19.02.2010 klo 11:07:00 »
Lainaus
Tuohan kuuluu klassikoiden joukkoon eikä lähellekään tätä osastoa!
Millä perusteella? Itse ajattelen samoin kuin Echramath.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #99 : 19.02.2010 klo 23:06:45 »
No vaikka sillä perusteella, että se on mielestäni hauskalla tavalla kömpelö puujalka. Ja toisaalta myös silkkaa draamaa. Hevi on täynnä kliseitä ja vaikka sitä kuuntelenkin on niille mielestäni lupa myös nauraa. Jos ei naurata, niin ei voi mitään.

Ei tuo mikään "Ei se ole koira, se on Mustanaamio"-tason loistosuoritus ole, mutta mielestäni jos puhutaan huonoimmista stripeistä, niin tuon ei kuuluisi edes vilahtaa täällä. Jos olette eri mieltä, niin olette.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Mooch

• Vieras
« Vastaus #100 : 20.02.2010 klo 00:06:45 »
Kyselin "millä perusteella" siksi että jos minulle vaikka paljastuisi stripistä joku nerokkuus jota en ole oivaltanut. Tähän asti olen päätellyt vain että sanoilla ukulele ja perkele on yksi yhteinen le-tavu, ja se ei oikein vielä huvita minua.

"Ei se ole koira, se on Mustanaamio" -strippiäkään minun on vaikea pitää loistosuorituksena, kun se on vain toisinto vuosikymmeniä vanhasta ja hyvin tunnetusta "Mies käveli kadulla sika kainalossa. Vastaantulija kysyi: - Mistä sait tuon? Sika vastasi: - Voitin bingosta." -vitsistä.

PurPur

• Vieras
« Vastaus #101 : 20.02.2010 klo 00:37:08 »

Muistaakseni Pahkasiassa oli muinoin: "Ei se ole koira, vaan nallekarhu"  :)

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #102 : 21.02.2010 klo 17:44:06 »
"Ei se ole koira, se on Mustanaamio" -strippiäkään minun on vaikea pitää loistosuorituksena, kun se on vain toisinto vuosikymmeniä vanhasta ja hyvin tunnetusta "Mies käveli kadulla sika kainalossa. Vastaantulija kysyi: - Mistä sait tuon? Sika vastasi: - Voitin bingosta." -vitsistä.

Mustanaamiota skidinä ahmineena se näyttäytyi itselleni irvailuna siitä, että toistuvasti, aina ja jatkuvasti Mustanaamio jaksaa todeta Devilistä "Ei se ole koira vaan susi".

Miten kukakin stripin näkee, siinähän se usein piilee onko hyvää vai huonoa.

EDIT: Ja mielestäni Perkeleleessä hauskaa oli se, että hevimiehen pitää olla aina "pahis" ja Suomi Finland Perkele ja sarvet pystyssä. Se yhdistettynä kuitenkin niinkin harmittomaan ja kesäiseen instrumenttiin, kuin ukulele oli ihan hauskaa. Tavallaan sama, kuin että hevimies yrittäisi yhdistää kukkaleihin jotain saatanameininkiä.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2010 klo 17:47:06 kirjoittanut Wilpuri »

Divine

• Sykkivä
  • Jäsen
  • Rega flexis mur!
« Vastaus #103 : 22.02.2010 klo 00:58:52 »
Tavallaan sama, kuin että hevimies yrittäisi yhdistää kukkaleihin jotain saatanameininkiä.
Kukka-slay!

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #104 : 22.02.2010 klo 10:05:31 »
Oon muistaakseni kommentoinu Fingerporia aiemminki niin että sen puujalkavitsit ovat usein kauhistuttavan kuluneita ja noloja mutta Jarla on ne jollain maagisella tavalla saanut omassa maailmankaikkeudessaan toimimaan. Strippien henkilöt ja ympäristö ovat niin taiten toteutettuja että köykäisimmätkin läpät antaa mielellään anteeksi.

For Better or for Worse ei ole millään mittapuulla "kammotus".

Hieno kirjoitus Jena Baranilta. Itse en ole sarjaa koskaan kovin paljoa lukenut mutta sen perusteella mitä on tullut nähtyä, sarja on ollut tietyssä "realistisuudessaan" mukavaa vaihtelua moneen ylikarrikoituun perhe- ja ihmissuhdesarjaan verrattuna.