Nyt kun leffasta on ilmestynyt virallinen teaser trailer niin ajattelin, että voisi tehdä tällekin jo oman topicin, vaikka leffa ilmestyykin vasta ensikesänä. Ja onpa siitä syntynyt keskustelua jo aika paljonkin Tulevat Marvel-filmatisoinnit -topicissa, joten eiköhän siitä riitä ihan omaan ketjuunsakin.
Faktoja leffasta voi lukea vaikkapa
IMDB:stä, taikka
Comingsoon.net:stä
Comic-Conin trailerin ja teaserin voi katsoa vaikka
täältä. Uudesta trailerista ei vielä ole hyvälaatuista versiota netissä, mutta eiköhän sekin aivan kohta ilmesty.
Ainakin minä olen pitänyt noista trailereista kovastikin ja ne ovat saaneet innostuksen kyseistä leffaa kohtaan nousemaan jo aika korkeaksi. Ja oli jo aikakin, että Wolverine saa oman leffansa, vaikka toki monen mielestä kyseinen hahmo onkin jo saanut kolme leffaa

Näyttelijävalinnat on osuneet aika hyvin nappiin; Hugh Jackman on täydellinen Wolverine, Liev Schreiber vaikuttaa erittäin onnistuneelta Sabretoothilta ja Taylor Kitsch ja Ryan Reynolds vaikuttavat täysin päteviltä esittämään Gambitia ja Deadpoolia.
Jackmanin haastatteluita löytyy useampikin, mutta ensimmäinen täysin Wolverine leffaan liittyvä haastattelu löytyy
täältä. (Kiitokset
Curtvilelle linkin postaamisesta
Tulevat Marvel-filmatisoinnit keskustelussa.)
Kyseiseen viestiin olinkin jo kirjoittanut vastauksen, jonka nyt siirrän tänne:
Tuo haastattelun perusteella se näyttää kyllä ikävän todennäköiseltä, että Deadpoolilla ei tule olemaan maskia... Tosin en itse Deadpoolia hirveästi tunne, joten en tiedä mitä muuta se voisi olla, mutta eipä se kuitenkaan tuon haastattelun perusteella 100%:sen varmaa ole... Toivotaan parasta, että saisimme kuitenkin kohtuu sarjakuvauskollisen Deadpoolin.
Gambitin esiintyminen tulee näköjään olemaan sellainen, jota useimmat fanit ovat jo aiemmin spekuloineetkin. Ja olen kyllä iloinen, että ainakaan tuon haastattelun peerusteella emme tule näkemään Gambitia Weapon-X projektissa.