No tuli nyt viimein hommattua tuo Huuhkaja: Yön noidat. Pieni pettymys oli kyllä, lähinnä tarinapuolelta. Mutta kronologisesti kerrottava ensin alpparin hankkimisesta...
Ensin tsekkasin Suomalaisen kirjakaupan sivuilta netistä että kas alpparia löytyypi ja miten huokeaan hintaan kovak. tavaraa: 11,95 €!
Eikun rynnin Hgin Suomalaiseen. Etsiskelis sarjishyllystä...ja etsiskelin...ja etsiskelin...Lopulta pyysin myyjältä apua ja löytyihän sitä! Yksi kappale oli jäljellä eli joko menekki oli ollut kova tai sitten sitä oli hankitttu tosi vähän Suomalaiseen.
Hinta oli sitten ylläri: 15,20 €

Myyjä selitti että nettimyynnissä oleva hinta on aina halvempi kuin kaupassa olevan niteen hinta. Toki kun siihen 11,95:een lykätään postikulut päälle niin hinta on lähes tuo 15,20. Omituista.
Niin, itse sarjakuva. Kuvitus oli odotetun upeaa, toi jostain syystä mieleen Howard Chaykinin. Se huuhkaja-juttu toi hiukan liikaa mieleen Enemy Acen ja Von Hammerin samoilut suden kanssa (olikohan tarkoituksellistakin?). Ilmataistelut olivat ihan jees mutta esim. se kohta jossa Lilja-"noita" meni (nyt lapset silmät kiinni) sänkyyn sen komentajan kanssa oli aivan liian itsetarkoituksellista eksploitatiivista kamaa....vaikkei minulla sinänsä ole sen kohdan krhmm...kuvitusta vastaan mitään, oli vaan vähän hölmö kohtaus.
Silti, kyllä minä jatkossakin tätä sarjaa ostan. Jos jatkoa tulee siis.