0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hitsi, Kováckshan se, mistähän ton Tukiaisen tohon hain...
Lainaus käyttäjältä: Morph - 26.07.2003 klo 17:52:16Hitsi, Kováckshan se, mistähän ton Tukiaisen tohon hain... Kyllä Tukiainen piirsi sitä jonkin aikaa ja nimenomaan Suomen kuvalehti sitä julkaisi.Ja ovat Onnen lahjoissa esiintyneet kaikki neljä vakiohahmoa. Siinä annettiin heille viimein nimetkin. Tumma neiti on Taina, vaalea neiti Aino, partajeppe on Risto ja parraton on Esko.Rumbassa sitä ilmestyi monta jaksoa. Puolen sivun kokoisina ja väreissä.
Minä löysin ja rakastuin Kramppeihin Toivosen periodin aikana, ja senpä vuoksi Toivonen on tuntunut aina sarjan ykköspiirtäjältä. Olen ollut aika yksin mielipiteeni kanssa, yleensä Nuutista tunnutaan arvostettavan enemmän. Tykkään minä siitäkin. Sen sijaan ne Tukiaisen piirtämät stripit eivät onnistuneet nostattamaan samaa mahtavaa värinää selkäpiihin kuin aiemmat, vaikka enpä kyllä niitä ole kovin montaa lukenutkaan. Lietzeniä en ole nähnyt lainkaan. Joka tapauksessa, Kramppeja & Nyrjähdyksiä 1-5 ovat parhaita kotimaisia strippialbumeita ever!