Jos olis ollut vielä viikko aikaa niin olisin vaihtanut pari ruutua ja korjannut pari mokaa.
...tai sitten olisit aloittanut viikon myöhemmin...

Mä tein niistä viimeiset keskustan kahvilassa juuri ennnen postittamista hirveässä kiireessä... Seli seli...
Oon ihan samanlainen! Aina viime hetken häsläykset vielä nuoltu postimerkki toisessa kädessä ja tussi toisessa ja kirjekuoresta pilkistävän "lopullisen" ja "valmiin" työn kulma, johon vielä yritän säheltää jotain ja yleensä pilaan sen. Sitten, kun työ on lähteny, harmittaa vietävästi ja silti sitä kotimatkalla vielä kelaa, et ehkä siihen ja siihen olis vielä voinu pari viivaa vetäistä...

Tykkään kyllä piirtää joissakin kahviloissa, mutta ainoa haittapuoli on se, että välillä joku tulee ennemmin tai myöhemmin tsiigaa mitä mä teen... Toisaalta se on aika hyvä tutustumiskeino. Viimeksi Tukholman risteilyllä tutustuin pariin tyttöseen tällä tavalla... 8)
mut ens kerralla varaan enemmän aikaa.
...Näinhän mäkin aina sanon, mut kattoos ny, onnistuuko multa tälläkään kertaa. Tässon taas vuosi aikaa ja kuinka moni unohtaa tän kisan 11 kuukaudeksi? Ite yritän pitää sen mielessä jatkuvasti sillai, et mun keskeneräiset Kemi 2005 työt on koko ajan käden mitan päässä arkistointikaapissa ja työpöytäni yläpuolisessa ilmoitustaulussa lukee päällimmäisenä isolla:First Price - KEMI 2005!!!