Kirjoittaja Aihe: Rinnat sarjakuvissa  (Luettu 320013 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Re: Rinnat sarjakuvissa
« Vastaus #90 : 10.01.2007 klo 04:24:25 »
kun jean liittyi r-x:ään niin hän oli aika "lauta" mutta kun siirtyi minihame-pukuun niin myös kasvoi etumuskin samalla. myös terästytöt olivat alunperin aika "pieniä" mutta kun asu (tosin tämän  terästytön joka käyttää toppia ja minihametta (olen nähnyt muutaman hauskan pikkutuhman kuvan ko. hahmosta (juu joidenkin harmiksi en postaa linkkejä kun ei oikein sovellu tälle foorumille) asu on tainnut olla sama koko ajan) vaihtui niin taasen myös etumus kasvoi. sama juttu kittyn kanssa jne. wolvie (ainakin) on muutamaan otteeseen (mm. r-x 8/85)  nähty ilkosillaan mutta strategiset alueet olivat varjossa.

olen nähnyt myös vampirellasta kuvia joissa osassa on ns. normaalit rinnat ja osassa on taasen sitä sarjakuvanormia noudattavat rinnat.

liitteenä kuva (pienennetty kun alkup. on yli 800kt:n kokoinen) jsa:n tytöistä (ei kaikista) joilla on hyvin kehittyneet rinnat. kiltit valvojat varmaan kertovat keitä siinä on power girlin lisäksi.

p.s. olkaamme muuten kiitollisia että esim. kraven on mies eikä nainen, sillä näin eräässä yahoo groupissa kuvia jotka esittivät marvel-mieshahmoja naisina ja kravenilla oli väh. c-kupit eikä tietenkään rintaliivejä sen liivin alla joten taistelun tuoksinnassa olisi ollut kumma ellei olisi "vähän" vilahdellut josta sitten taas seurannut että kravenille olisi pistetty paita päälle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Irene

• Jäsen
« Vastaus #91 : 10.01.2007 klo 08:49:43 »
Raman kuva lienee aika massiviinen, mulla ainakin lataaminen kesti ja kesti eikä onnistunut ollenkaan?
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #92 : 10.01.2007 klo 13:18:39 »
Raman kuva lienee aika massiviinen, mulla ainakin lataaminen kesti ja kesti eikä onnistunut ollenkaan?

En nyt suoranaisesti kutsuisi 12KB massiiviseksi  :P. Tässä kuitenkin suora linkki:
http://www.ramaform.com/wolvienihei201web.jpg
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Irene

• Jäsen
« Vastaus #93 : 10.01.2007 klo 13:26:18 »
Ok, oli sitten varmaan vain bitti poikittain. :)

Kuvasta: pelottava, hrr!
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #94 : 10.01.2007 klo 13:34:29 »
Kuvasta: pelottava, hrr!

Sanoisin pikemminkin että soma ;D
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #95 : 10.01.2007 klo 18:44:57 »
Tuo Logan kuva ei ole oikein mukava... Minä tykätä siitä vanhasta tumpista... Vielä pikku Offari... Logan oli ihana silloin kun tämän mieli oli eläimellisellä tasolla!  ;D

Jean oli kyllä aika lauta sillloin, kun liitty ryhmiseen... Mutta piirtäjien vaihtuessa, niin ne rinnat muuttuu jostain syystä bosiksi eli meloneiksi...
I live, when my heroes live...

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #96 : 10.01.2007 klo 18:48:54 »
Ennemmin pienet/pienehköt kuin useiden piirtäjien suosimat ylisuuret esittelykappaleet.

Flemming Andersen

• Vieras
« Vastaus #97 : 10.01.2007 klo 19:02:37 »
Ennemmin pienet/pienehköt kuin useiden piirtäjien suosimat ylisuuret esittelykappaleet.
Kumma kun monet tytöt eivät tajua tuota. Reilusti suurin osa teinipojistakin kun valitsee mieluummin pienet kuin ylisuuret...
Mutta universaalivastaushan on se, että koolla ei ole väliä...

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #98 : 10.01.2007 klo 21:44:03 »
kun jean liittyi r-x:ään niin hän oli aika "lauta" mutta kun siirtyi minihame-pukuun niin myös kasvoi etumuskin samalla.

Millään tavalla haluamatta puolustella kilpavarustelua harjoittavia piirtäjiä, todettakoon silti että liittyessään Ryhmä-X:ään Jean oli varsin nuori ja yhä siis kasvavassa iässä. Kuten myös Kitty.

Feikki

• Jäsen
  • "Truth is revealed in the smallest detail"
« Vastaus #99 : 11.01.2007 klo 09:36:51 »
Mulla on ongelma tutustua supersankarisarjakuvaan. En pysty yhdistämään hyvää tarinaa ja järkyttävää silikoni/bodari/0-fat piirrostyyliä. Minun mielestäni järkyttävän isot tissit ovat sarjakuvissa luotaan tuontäviä. Jos haluan nauttia luonnottoman näköisistä tisseistä en etsi niitä sarjiksista. Sopivan kokoisia rintoja minulle katseltavaksi, kiitos!
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #100 : 11.01.2007 klo 17:54:19 »
Kuten olen sanonut jo toisaalla, ei supersankareihin pääse isona sisälle jos ei ole niitä jo natiaisena lukenut.
No riippuu vähän siitä, mitä "sisään pääsemisellä" tarkoitetaan. Vaimo on ainakin joitakin mun supersankarijuttuja lukenut (joskus ihan oma-alotteisestikin) ja on niistä pitänyt ja tajunnutkin. Mutta se onkin kirjallisuudenopiskelija.

Lainaus
Ei edes Watchmenistä saa kaikkea irti jos ei tunne genreä muuten.
No jaa. Eipä siitä saa kaikkea irti silloinkaan, jos pohjatuntemus on vain supersankarigenrestä.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Flemming Andersen

• Vieras
« Vastaus #101 : 11.01.2007 klo 21:01:02 »
Mutta onneksi niistä voi niin ikään päästä jo lapsena irti. Vaikka jo ennen murrosikää, kuten allekirjoittanut.

Feikki

• Jäsen
« Vastaus #102 : 12.01.2007 klo 00:08:16 »
Muuttuko tää keskustelu nyt mun kommentin myötä Transformers/supersankarisarjis dissaus kilpailuksi? :-\ Mä en ymmärrä mikä Surfin Joen henkilökohtainen ongelma on joko mua tai Transformersseja kohtaan. ???

Oon mä lukenut viimeaikoina paljonkin supersankarisarjakuvaa mistä olen tykännyt. Mutta uutta hyvää matskua etsiessä yleensä ensimmäinen asia mikä saa jonkun lehden tuntumaan surkealta ja epäkiinnostavalta on piirrostyyli, jossa kaikki tytöt on silikonitissisiä ja kaikki miehet on nolla-rasvaprosentin omaavia bodareita.

Feikki

• Jäsen
« Vastaus #103 : 12.01.2007 klo 08:21:45 »
Sun asenteesta.

Chemo

• Jäsen
« Vastaus #104 : 12.01.2007 klo 13:02:49 »
kaikki miehet on nolla-rasvaprosentin omaavia bodareita.

Ja miesten rinnat ne vasta ovatkin aivan liioiteltuja monissa sarjakuvissa. Joskus oli oikein muotisanakin, "megareksia", kuvaamaan itsetunnottomien miespolojen kehonrakennusvimmaa kun median luomat mielikuvat olivat jääneet vähän liiaksi päälle.

Ei mulla muuta nyt tähän aiheeseen. Jatkakaa.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.