0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
klubin josta ei itse hyödy mitään.
Lainaus käyttäjältä: Kujis - 27.04.2022 klo 06:29:54klubin josta ei itse hyödy mitään.Ilman kyseistä klubia sinulla ei olisi tätä foorumia, johon tuon kommentin saatoit kirjoittaa.
Tiedoksi täälläkin kaikille KVAAK Kirjan mesenauteille (me tykästämme teitä!), että lisäherkkuna kirjoille on tulossa komea slipcase, kotelo, kirjahyllyn kaunistukseksi. Alla on mallikuva, ei vielä lopullinen tuote.
Eternautti-boksi näyttää tosi upeelta!
Ohhoh!Kyllä näyttää hyvältä. Todella hienon näköinen kotelo. Mesenoimalla saa kyllä selvästi rahoilleen katetta...Eternautti-boksi näyttää tosi upeelta!
Turun sarjakuvakaupalla oli ennakkomyyntiä Eternauteille ja arvioitu ilmestymispäivä 27.6.2022. Ilmestyykö tämä samaan aikaan kaikille vai saisiko mesenautit tämän aikaisemmin?
Kauanko vielä pitää odottaa? Ei sentään tule vuosi täyteen vielä.
Muuten, kirjan oheisartikkeleissa olisi kiinnostavaa lukea, miksi ja miten (esim. kuka ehdotti) julkaisemisessa päädyttiin tällä kertaa juuri Woodiin.
Eiväthän nämä ole mitään salaisuuksia. Petri Aarnio kertasi KVAAK Kirjan historiaa Tampere Kuplii -esityksessään siihen malliin, että alkuperäinen idea Dropsien tapauksessa tuli häneltä, Eternautin ideoi Zum Teufelin Petteri Oja ja Wood-kokoelma oli puolestaan Egmontin Jouko Ruokosenmäen haave.
Tietysti olisi kiva jos kvaak kirja saisi 2 kirjaa vuodessa julkastua, mutta kyllä nyky-vauhtikin mulle riittää.