Projekti on nyt tämän suomijulkaisun osalta päätöksessä. Loppupainos alkoi vaikuttaa jo ongelmajätteeltä mutta niin vain kävi, että kirja muuttuikin yhdessä yössä keräilyharvinaisuudeksi.

Kiitos kaikille, jotka ovat minua hankkeessa tukeneet ja pahoittelut niille, jotka mahdollisesti jäivät ilman omaa kappaletta. Valmistelen teoksesta parhaillaan ruotsinkielistä/kansainvälistä versiota, mutta mikäänhän ei tunnetusti ole yhtä varmaa kuin epävarma.
Loppuunmyynnin ansiosta (video n. 10 minuuttia) videoiden tekokin loppui tai ainakin hiipuu. Onkohan tuota päiväkirjaa nyt 63 jaksoa vai mitä? Riippuu vähän miten laskee. Numerointi ei aivan onnistunut pysymään mukana.
Eilen julkaisemani osa 60 (7 minuuttia) summaa vielä näitä "ohi on" fiiliksiä.Suoraan sanoen olen kyllä jaksanut ihmetellä miten vähän tämän tyyppinen "tositv" kiinnostaa. Ymmärrän kyllä että en ole mikään kiinnostava persoona, mutta olen kuitenkin panostanut videoiden tekemiseen kohtuullisen paljon ja kuvittelin että se ja tietenkin itse Mannerheim, josta videot pyrkivät myös kertomaan, olisi tuottanut useampia katselukertoja. Tietenkään kaikki potentiaaliset videon kuluttajat eivät ole koskaan kuulleetkaan koko hankkeesta mutta silti.
Ja jäähän se nyt yhden sortin dokumentiksi sekä varoittavaksi esimerkiksi kaikille, jotka harkitsevat lähteä vastaavaan yritykseen.