Kirjoittaja Aihe: Petri Hiltunen: Kalkkaro-liuskalehti  (Luettu 186648 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lax

• Jäsen
Vs: Petri Hiltunen: Kalkkaro-liuskalehti
« Vastaus #705 : 28.02.2022 klo 16:47:30 »
Joko on selvinnyt kauanko on liuskoja vielä luvassa? (ei, en odota tähän nopeaa vastausta, selviää kun selviää, tilaan loppuun asti kun olen alusta aloittanut...)

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #706 : 06.05.2022 klo 20:19:17 »
Mitähän mahtaa kalkkarolle kuulua? Ainakaan minulle ei ole tuon numeron 116 jälkeen mitään tullut. Eli tämän vuoden numerot puuttuu kokonaan.
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Kahkonen

• Jäsen
« Vastaus #707 : 06.05.2022 klo 21:14:48 »
3.5. oli kymmenvuotisjuhlapäivä.

Niin että kyllähän tulevan vuoden laskua tässä jo odottelee.

Ja Kalkkaroita tietty.

Tähän satsiin oli ainakin toiveissa 10 v:n takia jotain spesiaalia.
Taisin muistaa väärin. Spesiaalia tuli sadannen Kalkkaron kanssa.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2022 klo 21:35:17 kirjoittanut Kahkonen »

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #708 : 07.05.2022 klo 17:28:58 »
Joo ei ole laskua mullekaan tullut. No mulla edelliseen laskutus kauteen sisältyy vielä nuo neljä tämän vuoden ekaa numeroa eli 117-120. Eipä auta muuta kuin odotella.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2022 klo 17:31:28 kirjoittanut Hannu »

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #709 : 16.06.2022 klo 21:59:19 »
Pitäisikö olla huolissaan? Ensi viikolla on juhannus eli vuosi 2022 lähestyy puoliväliä. Yhtään tämän vuoden liuska lehteä ei ole ainakaan minulle tullut. Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavammasta ja kalkkaro edelleen ilmestyy!

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #710 : 17.06.2022 klo 09:14:11 »
Tänään lähtee tilaajille paksu nippu Kalkkaroita, joten toivottavasti ehtivät perille vielä ennen juhannusta.

Vaikeuksia on, mm. huimalla vauhdilla nousevat kustannukset ja krooninen ajan puute, mutta kyllä lehti tulee sinnittelemään loppuun asti, sillä se on jo näkyvissä: ensi vuoden aikana saamme julkaistua loput stripit. Joskus ensi vuoden kesällä tulee viimeinen numero, jollen vallan väärin muista. Katsotaan sitten, millä tavoin palkitaan mukana pysyneitä tilaajia. Suunnitteilla on ainakin kehitellä jonkinlainen kotelo, johon saa laitettua kaikki ilmestyneet liuskat.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #711 : 17.06.2022 klo 10:09:00 »
Tänään lähtee tilaajille paksu nippu Kalkkaroita, joten toivottavasti ehtivät perille vielä ennen juhannusta.

Vaikeuksia on, mm. huimalla vauhdilla nousevat kustannukset ja krooninen ajan puute, mutta kyllä lehti tulee sinnittelemään loppuun asti, sillä se on jo näkyvissä: ensi vuoden aikana saamme julkaistua loput stripit. Joskus ensi vuoden kesällä tulee viimeinen numero, jollen vallan väärin muista. Katsotaan sitten, millä tavoin palkitaan mukana pysyneitä tilaajia. Suunnitteilla on ainakin kehitellä jonkinlainen kotelo, johon saa laitettua kaikki ilmestyneet liuskat.

Kuulostaapa kivalta tuo kotelo! Eli vanha kenkälaatikko saa ehkä kohta etsiä uuden käyttötarkoituksen!  ;D
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #712 : 17.06.2022 klo 12:28:25 »
Yksi kotelo, johon mahtuu kaikki? No se on kyllä kova, jos onnistuu. Sekin olis ihan näppärä, et olis kotelot, joihin menis esim yksi vuosikerta kerrallaan. En tiedä montako koteloa siitä tulis. Mittatilaustyönähän moiset joutuisi kai tekemään.

Timo

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #713 : 17.06.2022 klo 15:01:18 »
Kotelot ovat tätä päivää ja niiden toteuttaminen on helppoa ja hauskaa puuhaa! Kuten kaikki Kvaak Kirjalaiset tietävät.  ;)

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #714 : 17.06.2022 klo 17:03:28 »
Kiitos Petteri nopeasta vastauksesta! Surullista että kalkkaro on tulossa tiensä päähän. Kotelot kuulostaa hienolta!

Lax

• Jäsen
« Vastaus #715 : 18.06.2022 klo 11:59:16 »
Kotelo kuunnostaa myös hienolta, nyt näyttää että kaksi Ikean Kassett-laatikkoa tulisi täyteen mutta kierrätän ne mielelläni. Tarkoittaako tuo ensi kesänä sitten käytännössä sitä että seuraava laskutuskausi on viimeinen?

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #716 : 18.06.2022 klo 15:21:02 »
Kotelo kuunnostaa myös hienolta, nyt näyttää että kaksi Ikean Kassett-laatikkoa tulisi täyteen mutta kierrätän ne mielelläni. Tarkoittaako tuo ensi kesänä sitten käytännössä sitä että seuraava laskutuskausi on viimeinen?

Mutta onko kaikki kalkkarot tulleet liuskoina? Meinaan niitä muutamaa Jalavan (?) albumia. Pitäisikö ne vielä uusia liuskamuodossa jos eivät ole tulleet?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Lax

• Jäsen
« Vastaus #717 : 18.06.2022 klo 16:12:19 »
Niin tosiaan, Jalavan kaksi albumia veisi parikymmentä liuskaa, Petteri Oja maininnut aiemmin tässä ketjussa. Eihän niitä liuskoina ole, tiedä sitten ostaisinko itse kun ne jo omistan. Jalavan mukaan myivät huonosti.

LauriW

• Uusi jäsen
« Vastaus #718 : 22.06.2022 klo 16:35:37 »
Tänään tuli paksu nippu Kalkkaroja. Lasten kanssa "tappelua" kuka saa aloittaa... hävisin. Ehkä huomenna mun vuoro  :)

kaitsu016

• Jäsen
« Vastaus #719 : 23.06.2022 klo 11:13:54 »
Tänään saapui postista kerralla peräti kuusi Kalkkaroa: numerot 117-122.