Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Helsingin sarjakuvafestivaalit Suvilahdessa (02.08.2017 klo 22:02:36)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
19.09.2017, klo 16:41:24

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
458501 viestiä 10197 aihetta kirjoittanut 7192 jäsentä. Uusin jäsen: jura
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kotimaiset sarjakuvat ja tekijät
| | |-+  Jouko Nuora - Mies Nanin takaa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jouko Nuora - Mies Nanin takaa  (Luettu 81226 kertaa)
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #225 : 19.04.2015, klo 13:11:17 »

Laajentaakseni omakuvaani ( "vain isotissisten neitojen piirtäjänä"!; ) ) edes hieman todellisemmaski, täten ilmoitan että kuvitin juuri ilmestyneen Kulttuurin Löytöretket esitteen ja julisteen, jossa on koottu kaikki kesän kylttyyritapahtumat Forssan, Tammelan, Jokioisten, Ypäjän, Oripään ja Humppilan alueilta samaan pakettin! Kiva proggis ja kaivattua vaihtelua albuminpiirtoon!
Nähdään kesällä kultturinkin merkeissä! Smiley
 Ja elokuussa Helsingin festareilla!

* LÖYTÖ1A.jpg (59.89 kilotavua, 441x308 - tarkasteltu 298 kertaa.)
tallennettu

Can't spend what you ain't got,
Can't lose something you ain't never had!
pertti jarla
Jäsen
Poissa

« Vastaus #226 : 22.05.2015, klo 13:05:20 »

Mitäs tällä välin on tapahtunut? Plagiaattikeskustelu poistettiin? Olisin mielelläni nähnyt mitä mulle on vastattu.
tallennettu

Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti
Reima Mäkinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

Facts are meaningless. You can use facts to prove

« Vastaus #227 : 22.05.2015, klo 15:53:48 »

Mitäs tällä välin on tapahtunut? Plagiaattikeskustelu poistettiin? Olisin mielelläni nähnyt mitä mulle on vastattu.
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta se keskustelu oli kyl sevverran pölhöä että sen sietikin poistaa. Ei siinä ollu juurkaan asiaa sun sarjiksesta. (Ketjun aiheen mukaisesti) Jouko vaan yritti mainostaa omia tekemisiään. Käy kattoon Nuoran kotisivulta, eiköhän ne samat juubailut löydy sieltä.
tallennettu

"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson
pertti jarla
Jäsen
Poissa

« Vastaus #228 : 22.05.2015, klo 16:00:45 »

Okei. Just tällä viikolla mulle tarjottiin sanaleikkiä "Kupla otsassa", siitä sentään muistin että oli ollut Nuoralla Pahkiksessa.
tallennettu

Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #229 : 29.05.2015, klo 16:46:50 »

ehtoopäivää, juu en ole minäkään täällä käynyt sitten poistettujen keskustelujen.  Varkaat on yhä varkaita ja ideavarkaat myös, ei se muutu missään, että jos on julkaistuja teoksia joita plagioidaan sanasta sanaan, niin mitä muuta se olisi kuin toiden töillä rahastusta?
Internetin aikakaudella ei voi enää väittää "emmä tienny " tai "en osaa googlaa".
Ymmärrän toki ettei se Jarla kun niitä multa pöllii vaan joku MUU niitä pöllittyjä vitsejä ehdottelee, joku 15  minuutin maineenkipeä saadakseen nimensä Fingerporin marginaaliin ja  ilmasen(?) stripin seinälleen, tekee ja rutsaa mitä vaan. Ah, tätä ihanaa ja reilua (sarjakuva)maailmaa.
 Mä aion piirtää nyt kesällä LISÄÄ Joukossa Tyhmyy Tiivistyy vitsejä tulevaan yhteisrahoitus Pahkasikaan...
  ....joten lähden tästä just kirjastosta hakeen uusimmat Fingerporialbumitt ideapalaveriini lähdeaineistoiksi....!! Smiley) (=vitsi!!)
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015, klo 20:01:34 kirjoittanut Jouko Nuora » tallennettu

Secos-Bill
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #230 : 01.06.2015, klo 15:05:48 »

Aika kohtuuton vaatimus, että pitäisi alkaa koluamaan nettiä etsiäkseen sellaisia sanoja kuin koirankoppi tai diakonissa selvittääkseen, onko joku keksinyt niistä jotain samankaltaista.
Varsinkin, kun hakutoiminto ei edes omalla sivustollasikaan löydä yhtään JTT-juttua, koska niiden tekstit ovat pikseleinä kuvatiedostoissa. Ja lopulta aika pieni osa kaikesta julkaistusta on netissä.

Mä aion piirtää nyt kesällä LISÄÄ Joukossa Tyhmyy Tiivistyy vitsejä tulevaan yhteisrahoitus Pahkasikaan...
Muista googlata ne kaikki, olisihan noloa, jos joku niistä olisi julkaistu aiemmin jossain... Wink
tallennettu
Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #231 : 08.06.2015, klo 18:29:15 »

Toisin kuin eräät TÄÄLLÄ mä on kyl siirtynyt jo ihan muihin sfääreihin kun tuo saman wanhan paskan jauhaminen ei kiinnosta sillee...
tänään,
 lepäilen ja sulattelen ekan Grillimaisterikiertueen duuni ja matkailuväsymystä. Se onkin tänä vuonna IHAN virallinen  Grillauksen Suomen mestaruus kisa!! Ja 10 000 euroa saa voittaja ja tietääkseni paljon muutakin maallista mammonaa ja tietenki tittelin ja suitsutusta!
Ens viikon loppuan ollaan lauantaina Hämeenlinnassa ja sunnuntaina Kuopiossa. Tulkaa  hyvät ihmiset moikkaan ja hakeen vaikka nopea karikatyyri, 4 minuutissa niitä piirrän...
 koko ajan tosin oli/on jono, joten kandee varautua pieneen jonotteluun. Herra Lidl tarjoilee kyl safkaa ja juomaa ja muutakin viihdettä.

Kollegan kanssa käytiin myös Tampereella lounaalla ja juteltiin myös Pahkasikaan tehtävistä sarjakuvista mainitsematta suurta Secos-Billiä kertaakaan...
Mitättömyydet, pilkunnussijat  ja muut keskinkertaisuudet itkeköön täällä ikuisesti, mut kirjoitelkaa sit vaikka omille palstoillenne "hyviä ohjeitanne" ja "asiallisia oikaisujanne".
 Reimalle tiedoksi että kyllä www.nuora.com sivuille kirjotan paljon ja joka päivä ja välillä ihan asian vierestä, mutten mä jaksa enää yhestä vitsivarkausdesta koko aikaa ja ikuisesti kitistä. Välillä lähtee mopo enempi välillä vähempi käsistä. Yks kehno  "jonku Jarlan" väsynyt puujalkavitsaus  ei tee (MUN!) kesää, mut aurinko tekee! Wink Päivittäisstrippihän on ihan (kesä)duuni helvetistä, onneks mun ei travii sellasta vääntää... hävettää nytki jo näiden kamalien luontojen huonouden puolesta, muutenki....
Monta muuta hyvää syytä hymyillä ja nauttia elämästä, niin kauan kun sitä kestää.

Mentäskö jo kahlaten  etiäpäin tässä samean veden ankkalammikossa?
tallennettu

Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #232 : 11.06.2015, klo 09:09:39 »

Henkilökohtaisuuksiin menemisestä saa sanktioita jatkossa. Tätä ketjua tarkkaillaan erityisesti.
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #233 : 30.06.2015, klo 20:41:57 »

Joillekin saattaa tulla iloisena yllätyksenä että MINÄ lähden syyskuussa Satakunnan vankilaan.
Lisää tietoa tarkemmin kun sen aika koittaa!
 Tämä tarina on tosi.

tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #234 : 29.07.2015, klo 12:17:25 »

Joillekin saattaa tulla ikävänä yllätyksenä että....
olen menossa Satakunnan vankilaan vain kertomaan sarjakuvientekemisestä ja -lukemisesta!
 Elokuussa sen sijaan olen mukana originaaleilla  Pahkasika 40 vuotta! näyttelyssä Rööperin taidesalonki galleriassa 11.8.-30.8.2015 Iso Roba 29 A 2. Helsinki.
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #235 : 25.09.2015, klo 14:04:21 »

Eilen kävin sitten Satakunnan vankilan Huittisten osastolla höpisemässä sarjakuvista ja niiden tekemisestä. Erittäin asiallista "seurakuntaa" kuulijoina. Tunnin nopea proggis ja aika meni turhankin nopeasti, jos se nyt vankilassa on mahdollista. Lopuksi piirsin haluaville karikatyyrit.
Saatan mennä uudestaankin, toisaallekin, JOS pyydetään. Tämä oli osa Sanaston 100 kirjailijaa tuhansia tarinoita juhlaproggista. Kiitän kaikkia osallistuneita, henkilökuntaa ja mukavia taksikuskeja Huittisten.
Omat duunit jatkuu Kultainen Nuoruus osa 2. lisäsivuilla ja vuodenvaihteesta tekstaamalla yli 100 julkaistavaa sivua. Sitä ennen käväsen Italian Luccassa moikkaamassa Manaraa festareilla.

Kohta on joulu, kevät ja kesä ja syksy taas.
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #236 : 04.11.2015, klo 08:19:59 »

Luccan fumetti festivaaleilla 30.10.'15 oli ilo ja kunnia kätellä maestro Milo Manara (kuvassa!), saada omistuskirjoitus ja PIIRROS (!!!) Se Suuri Seikkailu albumiini ja antaa omat Nanitkin lahjuksena hänelle. Oli aika herkkä hetki mulle..... kyllä kannatti jonotta 1½ tuntia! Wink

Luccan vanhan ja valtavan comics and games linnoituskyläfestarin jälkeen Helsingin festarit tuntunee yhä pienemmiltä. Itse kiertelin ja jakelin opuksia ja kortteja jokapaikkaan, eihän sitä koskaa tiedä jos joku tekee tarjouksen josta ei voi kieltäytyä!!  laugh
 Vahvasti tuntuu että voisin lähtee ens vuonna artistina myymään tuotteittani Artist arealle, hintakin oli kolmannes Stadin ammattilais/kustantajienpöydistä. Kaikenmoista asiointia tietty helpotti runsaasti että oli alkuasukaskääntäjäystävät mukana koko 11 päivän retken. Muutama kiva kontaktikin...
Terveellistä vuoristoilmaa ja fantastisen mukavia ihmisiä kiitän koko loman onnistumisesta, Venetsiakin nähty ja vanha kunnon Limone Gardajärvellä, 35 vuoden tauon jälkeen. Kultaisen Nuoruuden lukeneet arvanneen miksi! Wink
 Niin fiksuna tajusin heti 22 vuoden sarjakuvauran jälkeen että EHKÄ se todellakin olisi Italia minne MUN eroottisten hupailujen eli Nanien kannattaisi seikkailla, siellä kun ei niin hysteerisesti pelätä nänniä tai pehvaa edes taiteessa, hahhaaa!!! Smiley

* Manara1.jpg (63.42 kilotavua, 497x273 - tarkasteltu 173 kertaa.)
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #237 : 01.12.2015, klo 10:39:38 »

Tänään eka joulukuuta alkaa taas "perinteinen" ( JO vuodesta 2014!) joulukalenteri visa: "Arvaa ken on pukki, kansien takana?!?"

Joka päivä avataan uusi luukku, kunnes joku tunnistaa tämä "julkisuuden henkilön ja artistin", lisää vinkkejä ellei  joku heti mene ja tiedä?
 Vinkkinä henkilö LIITTYY Kultainen Nuoruus osa 2. albumiini, ( mutten ole minä.)
 Vastaukset Kultainen nuoruus tai Jouko Nuora artisti FACEBOOK sivuille! Smiley

Palkinto Kultainen nuoruus albumi tai Nani jos omistaa jo ekan Kultsin. Postitse lähetettynä.
 Rohkeasti arvaamaan. Ja mukavaa joulunodotusta!!

Edit. typot.

* KVAAK2015.jpg (237.11 kilotavua, 309x441 - tarkasteltu 120 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 03.12.2015, klo 11:27:21 kirjoittanut Jouko Nuora » tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #238 : 23.12.2015, klo 10:26:42 »

Omasta ja Nanini puolesta ja takaa toivotan oikein hauskaa joulua ja onnellista uutta vuotta!!! Olkaa kilttejä ja saakaa paljon lahjoja,

...etenki ne "nimeltämainitsemattomat" lahjattomat kun kaipaa niitä!! Wink

Nani saattaa jatkua ensivuonna uudella seikkailulla. Jotain odottamatonta ja ennenkuulumatonta ja -näkemätöntä kohti. Elämä onneks yllättää, vuosi sitten oli maailma niin erilainen. Nyt on omani paljon parempi ja toivon parhautta muillekin!!
Olkaa kilttejä yhä, kovat kundit uskaltaa myös itkeä, kun on tarrve ja aika. Itselleni Milo Manaran tapaaminen oli vuoden kohokohtia ja koko Italianmatkani. Ehkä nekin joskuu taipuu sarjakuvaksi. Vapaana taiteilijana kun voi tehdä mitä vaan ja vapaus muuttaa suunnitelmiaan, parempaan suuntaan. Hyvää joulua.

* XMAS3Kvaak.jpg (108.88 kilotavua, 357x380 - tarkasteltu 139 kertaa.)
tallennettu

Jouko Nuora
Jäsen
Poissa

« Vastaus #239 : 17.03.2016, klo 12:37:01 »

Mä innostuin ja löysin Tom Waitsin musiikin Helsingin Ladyland divarista talvella 1984/85, vuosi ennen Rain Dogs'ia ja Waitsin kansainvälisen sukseen alkua. Toteutin tänä vuonna (2016) pitkäaikaisen unelmani äänittämällä 12 omaa versiota lempikappaleistani alter egonani "JacK King" yhden miehen orkesteri jossa soitan ja laulan ja äänitän kaikki ite, nimellä "Tom Waits, Jack Won't!", saatavana Tampere Kupliissa Pienlehtimarssipöydältäni, launtaina 19.3.'16  klo 10-18 ja sunnuntaina klo 11-17.
Takakanne kuvituksessa (ei tässä jukaistu) 6 sivua tulevasta Kultainen Nuoruus osa 2, eläkerrastani jossa kerron juuri vuosien 1983-86 tarinat, kun oli 19-22 vuotias espoolain rumpali ja "Suomenojan villi-ihminen"! Wink
 Tervetuloa Tampereelle Kupliin!! Smiley

* TW10KVAAK.jpg (172.63 kilotavua, 375x362 - tarkasteltu 100 kertaa.)
tallennettu

Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: