Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Sarjakuvaostoksilla Norjassa (07.12.2019 klo 20:18:02)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
09.07.2020, klo 20:19:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
483522 viestiä 10478 aihetta kirjoittanut 3848 jäsentä. Uusin jäsen: juuso
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Julkaisu, markkinointi, tekijänoikeudet ja palkkiot
| | |-+  Kvaak kustannus / Kvaak Kirja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 22 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak kustannus / Kvaak Kirja  (Luettu 18438 kertaa)
Lurker
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #195 : 01.06.2020, klo 21:18:41 »

Tämä Kvaak-kirjasarjan toisen osan spekulointi on siitä hauska juttu, että melkein kuka tahansahan voi panna Mesenaattiin rahankeräyskutsun ja katsoa sitten mitä tapahtuu, eli tuleeko omalle hankkeelle rahaa vai ei. --

Juuri näin, erinomainen ehdotus! Toivottavasti tällaisia hankkeita nähdään enemmänkin eri tahoilta. Hyvä ratkaisu myös silloin, jos mielessä on omakustanteen julkaisu.
tallennettu
STD
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #196 : 01.06.2020, klo 21:18:55 »

Totta. Ne oikeudethan maksaa.
Kuinkas pääsikin moinen pikkuseikka unohtumaan.

Mutta: melkein kuka tahansa voi nykyään yrittää julkaista mitä tahansa.
Turha on enää nillittää ja syyttää kustantajia.
tallennettu

Setämiehet hirteen!
STD
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #197 : 01.06.2020, klo 21:20:35 »

Hyvä ratkaisu myös silloin, jos mielessä on omakustanteen julkaisu.
Aivan!
tallennettu

Setämiehet hirteen!
OM
Galleriataiteilija
*
Poissa

« Vastaus #198 : 01.06.2020, klo 21:25:28 »

On ollut kiva lukea kvaakkilaisten ehdotuksia  mitä haluaisi seuraavaksi ja muuta tässä kustannus ketjussa. Itse koen tälläisen kustannus jutun mitä seuraavaksi jotenkin todella haastavaksi , koska jokaisella meillä on hieman erilainen maku sarjakuviin mitä haluaa lukea ja ostaa ja mikä kiinnostaa. Mutta kuten totesin edellisessä postauksessani tästä voi tulla kova juttu jos tämä saataisiin  ulottumaan Kvaakin territorion yli muihin sarjakuvaa lukevaan populaation tietoisuuteen. Kukaan ei viitsinyt edes kommentoida mitä edellisessä postauksessani  totesin että voisiko  tässä ehkä olla saumaa  jos tästä saisi medialle ihan uutis klipin aikaiseksi seuraavien hankkeiden suunnittelussa. Joten tyydyn vain kiinnostuneena seuraamaan millainen projekti menee läpi teillä seuraavaksi. Ja vielä uudestaan....hienoa työtä olette tehneet.
Katselin juuri uutta Norma edItionin catalogia  ja huokasin syvään siksi, että Suomen sarjakuva tarjonta sen kun heikkenee eikä valoa minusta ole näkyvissä kun taas muualla julkaistaan jatkuvasti sarjakuvaa jos jonkinlaista. Olen tästä aikaisemminkin uskaltanut mainita. Ei kaikkea voi Koronan syyksikään laittaa kuten joku jossain näin totesi kun ei enää julkaista sarjakuvaa. Kun jengi ei lue ja osta niin turha siitä kait on nirpiä kustantajienkaan  suuntaan.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2020, klo 21:28:35 kirjoittanut OM » tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #199 : 01.06.2020, klo 22:02:33 »

Kukaan ei viitsinyt edes kommentoida mitä edellisessä postauksessani  totesin että voisiko  tässä ehkä olla saumaa  jos tästä saisi medialle ihan uutis klipin aikaiseksi seuraavien hankkeiden suunnittelussa.

Projektista on lähtenyt pressitiedotteita sinne tänne kahdessakin eri vaiheessa, ensin aloitustilanteessa ja sitten vielä uutisoitiin sitä, miten tavoite täyttyi yllätyksellisen nopeasti. En tiedä onko mikään lehti tai media (blogeja lukuunottamatta) reagoinut mitenkään.

Timo
tallennettu

Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #200 : 01.06.2020, klo 22:25:33 »

Projektista on lähtenyt pressitiedotteita sinne tänne kahdessakin eri vaiheessa, ensin aloitustilanteessa ja sitten vielä uutisoitiin sitä, miten tavoite täyttyi yllätyksellisen nopeasti. En tiedä onko mikään lehti tai media (blogeja lukuunottamatta) reagoinut mitenkään.

Timo

En ole huomannut uutista missään. Tuskin on reagoitu.

Kulttuuriuutisen arvo on lähellä nollaa, ellei siihen liity taiteilijaa, jolla on huomiotaloudellista arvoa lehdille. Sarjakuva sinällään on pienen piirin hupia.
tallennettu
Hill Street
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #201 : 01.06.2020, klo 22:47:49 »

Olin tähän jo aivan hilkulla osallistua tänään kannatusmielessä, mutta onko se joku rahanpesulaki vai mikä, joka vaatisi antamaan noin tarkat tiedot itsestään mesenaatille? En suostu, joten jään ilman. Tuleeko normipainos (kirja ilman oheismateriaaleja) tarjolle muillekin vai ainoastaan tilaajille?
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #202 : 02.06.2020, klo 01:05:06 »

Olin tähän jo aivan hilkulla osallistua tänään kannatusmielessä, mutta onko se joku rahanpesulaki vai mikä, joka vaatisi antamaan noin tarkat tiedot itsestään mesenaatille? En suostu, joten jään ilman. Tuleeko normipainos (kirja ilman oheismateriaaleja) tarjolle muillekin vai ainoastaan tilaajille?
Mulle sanottiin seuraavaa!

Lainaus
Mesenaattiin ei tarvitse rekisteröityä, jos haluaa vain rahoittaa projekteja.

En ole vielä ostanut tota kirjaa...teen sen myöhemmin, mutta oletan, ettei tonne tarvitse rekisteröityä, jos haluaa ostaa kirjan. Tietenkään en ole varma, kun en ole sitä tehnyt.

Luulen, että Kvaakin kustantamon puolella joku hoitaa homman niin, ettei tartte antaa mitään tietoja...ainoastaan maksaa se kirja. Eiköhän tää jotenkin saada muutenkin hoidettua.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
MTT
Jäsen
*
Poissa

« Vastaus #203 : 02.06.2020, klo 08:38:47 »

Mulle sanottiin seuraavaa!

En ole vielä ostanut tota kirjaa...teen sen myöhemmin, mutta oletan, ettei tonne tarvitse rekisteröityä, jos haluaa ostaa kirjan. Tietenkään en ole varma, kun en ole sitä tehnyt.

Luulen, että Kvaakin kustantamon puolella joku hoitaa homman niin, ettei tartte antaa mitään tietoja...ainoastaan maksaa se kirja. Eiköhän tää jotenkin saada muutenkin hoidettua.

Ei tarvinnut rekisteröityä
tallennettu
tmielone
Il Dille
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #204 : 02.06.2020, klo 09:14:49 »

Ostaminen onnistuu ilman tietojen luovuttamista mesenaatille, esimerkikri Miqzin avulla:

Mua voi myös suoraan lähestyä yksityisviestillä, jos se mesenaatti tuntuu liian pelottavalta Smiley. Lisäksi, kirjoja toimitetaan ja voi noutaa pk-seudulla, jos ei luota postiin/matkahuoltoon.

Tavoitteena että kukaan halukas ei jää ilman kirjaa.
tallennettu

"Now there's only two things in life but I forget what they are"
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #205 : 02.06.2020, klo 11:00:01 »

Ei kai siellä nyt mitään ihmeellisyyksiä kysytä, nimi, osoite, kansalaisuus ja syntymäaika. Osoitetiedot on hyvä olla että tietää minne toimitetaan. Jos tuntuu ylivoimaiselta antaa nuo tiedot niin laittakaa minulle YV, niin sovitaan kirjan ostosta.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
echramath
Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #206 : 02.06.2020, klo 20:47:51 »

Mutta oliko tästä nyt tarkoitus tulla mesenaatti-eksklusiivinen vai oliko vain tarkoitus tällä tapaa varmistaa jonkinlainen riittävä kysyntä ja laittaa lisää esim. Kirjavälitykseen? Kirjastot varmaankaan voi mesenoida?
tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #207 : 02.06.2020, klo 22:37:15 »

Mutta oliko tästä nyt tarkoitus tulla mesenaatti-eksklusiivinen vai oliko vain tarkoitus tällä tapaa varmistaa jonkinlainen riittävä kysyntä ja laittaa lisää esim. Kirjavälitykseen? Kirjastot varmaankaan voi mesenoida?

Jos ja vain jos painoksesta jää ylimääräisiä, niitä voi ehkä saada jotakin kautta myöhemmin.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #208 : 03.06.2020, klo 00:47:15 »

Jos ja vain jos painoksesta jää ylimääräisiä, niitä voi ehkä saada jotakin kautta myöhemmin.
Epäilen, että kaikki ylimääräiset kirjat menee ihan muuhun juttuun. Meinaa jos kirja tulee pakettina Suomen postin kautta...kuinkahan monta pakettia on kolhuilla tai ihan vaan paskana.
Nyt on kesä ja posti täynnä kesätyöntekijöitä...pelkään, ettei kaikki paketit pääse kunnialla postin läpi. Varautukaa siis ylimääräisiin kirjoihin...Posti pettää aina!
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
JR
Jäsen
*
Poissa

-

« Vastaus #209 : 03.06.2020, klo 21:47:49 »

Mihinkäs tästä ketjusta hävisi Pässin viesti, jossa kyseltiin projektin motiiveista? Poistiko Pässi itse vai ylläpito? Jos ylläpito, oliko asialla mesenaattiprojektissa mukana oleva taho ja miksei poistoa ole kommentoitu tähän ketjuun?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 22 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: