Tässä olisi mun ihannelista seuraaviin Kvaak kustannus projekteihin!
Peacher ja Sandmanin vikat kirjat ehdottomasti saatava ja niin, että ne näyttää ulkoisesti samoilta kuin jo nuo aiemmin tulleet. Ei ole kiva, jos kirjahyllyssä se vika kirja näyttää erilaiselta.
Ennen kuin korona sulki kirjaston ovet, niin Kannelmäen kirjastoon oli tullut iso pino XII -sarjakuva albumeja. Otin nuo luettavakseni ja yllätyin kuinka hyvä sarjakuva todellisuudessa oli. Tästä sarjastahan puuttuu vielä 10 albumia suomeksi.
Alix tästä on kai se 15 albumia vielä julkasematta suomeksi ja Alix Senatorista 4 kpl. Kyllä näitä pitäisi jatkaa.
En tiedä mitä Like tekee, mutta jos eivät halua julkasta Marshall Blueberry integraalia tai Blueberryn nuoruus albumeja integraalina, josta on 10 albumia kokonaa julkasematta Suomessa. Tässä olisi oiva julkaisu-kohde...niin jos Likea ei enää nämä kiinnosta.
Bob Morane intergraaleja halutaan lisää
Comanche...taisi 5 julkaisua jäädä tosta uupumaan
Haikaralaivue...julkaistaanko näitä vielä...aika monta vielä julkaisematta
Punaparta...tässähän on epävarmaa kuinka paljon näitä julkastaan, mutta jos Egmont lopettaa Hubioniin nämä integraalit, niin kyllä minua kiinnostaa ne muidenkin tekemät Punaparta-sarjakuvat.
Sillage jäi kesken...tätä pitää saada lisää
Just kun löysin Thorgalin, niin sitten se lopetettiin. Jos WSOY:ta ei enää kiinnosta niin tässäkin olisi hyvä kohde.
Otava ei ole vieläkään julkaissut Tintin Musta Saaren salaisuus albumin sitä ensimmäistä värillistä versiota, jossa ei ole niitä muutoksia, jotka britit halusivat tehdä tähän albumiin.
Star Warsin uusia sarjakuvia, jotka menevät Star Wars kaanonin mukaan.
Salatut Sodat I ja II integraalina. Suomessa Salatut Sodat on monessa lehdessä sekaisin...olisi kiva saada ne yhteen kirjaan.
Ihmesarjan keräily on tosi kallista ja haastavaa...tästä oma integraali kirjasarja.
Vikaksi haluisin Kari Leppäsen historiallisia Mustanaamio seikkailuja, joita ei vielä ole julkastu Suomessa.
No siinä olisi mun valinnat, mutta osahan ei tule onnistumaan mitenkään...ainahan saa haaveilla.