Yhdessä Kyokon osassa on enemmän vauhtia, tapahtumia, huumoria ja sisältöä kuin kolmessa opuksessa muita sarjoja. Tanemura vaatii lukijaltaan viitseliäisyyttä, ja se myös palkitaan. Tämä ei ole avaraa ja sivuja tuhlailevaa sarjatuotantomangaa, jota luetaan nopeasti yksi sivu kolmessa sekunnissa.
Aiemmin suomeksi julkaistua mangaa on syytetty nopealukuisuudesta ja lukijoiden aliarvioimisesta. Nyt sitten tuli päinvastaista. Edelleenkään se ei kaikille kelpaa. Kaikki on vieläkin Ihan Väärin. Hohhoijaa.
PS: Lehtipiste.fi valistaa:
"Kruununprinsessa Kyokon seikkailuja: tavoitteena muuttua jälleen normaaliksi tytöksi. Sarjakuvaa laatutietoisille 12+ -ikäisille. Painopiste ennennäkemättömässä eurooppalaisessa huippusarjakuvassa."
Hyvä. Kuvauksessa ei ole yhtäkään lausetta tai väittämää, joka pitäisi paikkansa, mutta tämähän on sitä suomalaista sarjakuvadiskurssia, johon on jo totuttu.