Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Läskimooses, suomalainen sarjakuvalehti (03.05.2012 klo 18:02:10)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
25.05.2012, klo 15:46:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355502 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Disneyn lautapelit
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Disneyn lautapelit  (Luettu 2104 kertaa)
ppe
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #15 : 18.11.2011, klo 01:08:30 »

Mites onnistuit löytämään sen 10. pelin, jossa tuo keräilylehti on.

En edes tiennyt sen olemassaolosta. Vasta kotona se selvisi, että tuollainen älytön systeemi on kehitetty. Kovin montaa pakkausta kaupassa ei edes ollut, alle kymmenen varmasti. Otin pienimmän sarjanumeron (226). Suoranainen ihmehän tuo lehden löytyminen on, sillä en minä yleensä voita mitään koskaan. Lehti pahveineen päivineen painaa sitten muuten tasan 100g - jos joku sattuisi tuollaista tietoa tarvitsemaan Smiley

Roope-peli oli varmaankin juuri siinä linkittämässäsi lehdessä. Ei sitä liitettä minunkaan arkistokappaleessani ole, siitä olen 90% varma. Ehkä sen näkee sitten 7 vuoden kuluttua näköispainoksessa (tai sitten ei).
« Viimeksi muokattu: 18.11.2011, klo 01:10:16 kirjoittanut ppe » tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

The Comics be with us...always!

« Vastaus #16 : 18.11.2011, klo 06:15:38 »

En edes tiennyt sen olemassaolosta. Vasta kotona se selvisi, että tuollainen älytön systeemi on kehitetty. Kovin montaa pakkausta kaupassa ei edes ollut, alle kymmenen varmasti. Otin pienimmän sarjanumeron (226). Suoranainen ihmehän tuo lehden löytyminen on, sillä en minä yleensä voita mitään koskaan. Lehti pahveineen päivineen painaa sitten muuten tasan 100g - jos joku sattuisi tuollaista tietoa tarvitsemaan Smiley

Roope-peli oli varmaankin juuri siinä linkittämässäsi lehdessä. Ei sitä liitettä minunkaan arkistokappaleessani ole, siitä olen 90% varma. Ehkä sen näkee sitten 7 vuoden kuluttua näköispainoksessa (tai sitten ei).
Hmmm!

Onkohan niihin näkkäreihin laitettu noita liitteitä...ei ainakaan ns. pahviversioita. Vähän kyllä epäilyttää.

Itse en ole ostanut noita näkkäreitä kuin muutaman. Haaveissa olis joskus ostaa se nahkainen vuoden 1951-52 näkkäri, jossa on Carl Barksin nimmari. Ne kyllä taitaa olla kiven alla ja haluaako edes kukaan luopua niistä. Olen kerran nähnyt yhden semmoisen mut en muista hintaa.

Joo ehkä joulun jälkeen ostan ton Aku Ankan lautapelin ja kyllä se mun kikkailu oli juurikin digitaalisen keittiövaa'an kanssa meno kauppaan. En rupee ostaa riisuttuja lautapeljä. Koko hyöty tosta pitää saada irti. Voi kun onnistais ja sais 50-luvun lehden.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Miqz
Jäsen
Poissa

« Vastaus #17 : 18.11.2011, klo 07:38:24 »

Joo ehkä joulun jälkeen ostan ton Aku Ankan lautapelin ja kyllä se mun kikkailu oli juurikin digitaalisen keittiövaa'an kanssa meno kauppaan. En rupee ostaa riisuttuja lautapeljä. Koko hyöty tosta pitää saada irti. Voi kun onnistais ja sais 50-luvun lehden.

Käsittääkseni peli oli myynnissä vain rajoitetun ajan, ja muistaakseni ne oli myynnissä juurikin vain jouluun asti, joten hae ennen sitä, jos haluat saada!
tallennettu
fiat126
Jäsen
Poissa

« Vastaus #18 : 18.11.2011, klo 17:38:33 »

Käsittääkseni peli oli myynnissä vain rajoitetun ajan, ja muistaakseni ne oli myynnissä juurikin vain jouluun asti, joten hae ennen sitä, jos haluat saada!
Painoshan on rajoitettu 6000 kappaleeseen mutta eiköhän myyntiaika ole se kun kaikki on kaupaksi saatu.
tallennettu
hdc
Architectus urbis caelestis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #19 : 18.11.2011, klo 18:22:46 »

Muuta digitaalivaakailijat käy poimimassa ne lehdelliset versiot hyvissä ajoin...
tallennettu
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #20 : 18.11.2011, klo 23:17:11 »

Muuta digitaalivaakailijat käy poimimassa ne lehdelliset versiot hyvissä ajoin...

Joo, käyvät kaikki lähikaupat läpi ja seuraavana päivänä menevät kauempana oleviin kauppoihin.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
marko70
Jäsen
Poissa

Olenko kuvassa?Vai kuka on? Q=<>

« Vastaus #21 : 18.11.2011, klo 23:48:34 »

Joo, käyvät kaikki lähikaupat läpi ja seuraavana päivänä menevät kauempana oleviin kauppoihin.
En ymmärrä mikä järki tässä on kaivaa lehdellinen peli jossa on sellainen läpykkä sisällä jonka saa divarista,en usko että tulee kovinkaanharvinaiseksi lehdellä tai ilman??Saatikka monensadanarvoiseksi?

Q=<>
tallennettu
fiat126
Jäsen
Poissa

« Vastaus #22 : 19.11.2011, klo 09:40:11 »

En ymmärrä mikä järki tässä
Q=<>
Sama järki kuin muussakin keräilyssä-eli ei mitään järjellistä järkeä.Tosiaan divaristahan nämäkin kylkiäiset käsittääkseni ovat peräisin, ainakin erään divarin käyntikortti oli Ankan väliin sujautettu.Harvassahan ne keräilijät ovat ketkä näistä voittoa oman elinajan puitteissa meinaavat nauttia joten antaa jokaisen "taaplata tyylillään" niin että mukava keräilyfiilis säilyy.
tallennettu
marko70
Jäsen
Poissa

Olenko kuvassa?Vai kuka on? Q=<>

« Vastaus #23 : 19.11.2011, klo 10:20:11 »

Sama järki kuin muussakin keräilyssä-eli ei mitään järjellistä järkeä.Tosiaan divaristahan nämäkin kylkiäiset käsittääkseni ovat peräisin, ainakin erään divarin käyntikortti oli Ankan väliin sujautettu.Harvassahan ne keräilijät ovat ketkä näistä voittoa oman elinajan puitteissa meinaavat nauttia joten antaa jokaisen "taaplata tyylillään" niin että mukava keräilyfiilis säilyy.
Juu,kiitti valoituksesta!Niinhän se menee jokainen tyylillään.Onko peli hyvä onko kukaan testannut?
Voishan tollaisen ostaa missä lehti sisällä olisivat laittaneet jokaiseen,pitäskö hakee kultasepältä vaaka lainaan vai joltain höpöheinämieheltä?Taidan jättää väliin kun rojua jo niinpaljon.

Q=<>
tallennettu
Marde
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #24 : 15.03.2012, klo 20:07:43 »

Anttilan Varaston tyhjennyksestä lautapeli löytyi hintaan 17,50€, joten kannatti odottaa. Lehteä ei minun paketissa ollut, harmi vaan.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #25 : 15.03.2012, klo 22:52:24 »

Anttilan Varaston tyhjennyksestä lautapeli löytyi hintaan 17,50€, joten kannatti odottaa. Lehteä ei minun paketissa ollut, harmi vaan.
Taas nähtiin, että odottaminen kannattaa! Mitä toi alunperin maksoikaan 50 €. Onhan toi nyt "pikkasen" halvempi. Taidan ostaa lahjaksi jollekin...hitto kun en omista keittiövakaa...voisi ettiä sen keräilylehdenkin.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: