Kirjoittaja Aihe: Yhteinen Kvaakkilaisten tekemä sarjakuvaalbumi!  (Luettu 1857 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

• Jäsen
Yhteinen Kvaakkilaisten tekemä sarjakuvaalbumi!
« : 08.04.2008 klo 16:41:07 »

Tervehdys kaikille kvaakkilaisille.

Minulla heräsi tänään tälläinen ajatus ja juoksin suoraan kirjastolle kirjoittamaan tätä.

Eikö olisi hienoa, jos me kaikki kvaakkilaiset tekisimme yhteisen sarjakuva albumin, keräisimme yhteisesti rahaa sen kustantamiseen. Maksaisimme yhdelle tilille tietyn summan jolla paino kustannukset katettaisiin. Painomäärän ei ehkä tarvitsisi olla mikään iso tai sitten iso,  koska mitä isompi painosmäärä  sitä halvemmaksi se tulee kappaleelta.. Jokainen voisi tehdä oman sarjakuvan ihan mistä tahansa aiheesta.

Kertokaa ajatuksianne tästä.  Tietysti kyseinen ajatukseni  herättää monia tärkeitä kysymyksiä, sillä eivät ehkä  kaikki täällä olijat piirrä sarjakuvia vai kuinka asia on?  Itse en tunne kuin muutaman ulkonäöltä jotka olen tavannut sarjakuvatapaamisissa Wayne´s coffeessa Helsingissä.
Mutta ainakin minusta ideani on hyvä ja olin hyvin iloinen kun tästä kirjoitin teille kaikille.
t: redman

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Vs: Yhteinen Kvaakkilaisten tekemä sarjakuvaalbumi!
« Vastaus #1 : 08.04.2008 klo 17:08:18 »
Montakos sarjakuvantekijää Kvaakissa lieneekään?

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Vs: Yhteinen Kvaakkilaisten tekemä sarjakuvaalbumi!
« Vastaus #2 : 08.04.2008 klo 17:45:51 »
Joo, tätähän on siis yritetty. Tuloksia voi tutkailla tuolta luonnos-osastolta (oisko nimellä Kvaak tekee sarjakuvaa tms., kaksi ketjua kummiskin). Toistaiseksi noi kuukausittaiset haasteet ovat onnistuneet parhaiten tällaisissa kvaakilaisten aktivoinneissa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva