Kirjoittaja Aihe: Referenssikuvat  (Luettu 7866 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AapoK

• Jäsen
Referenssikuvat
« : 05.04.2008 klo 11:39:40 »
Ilman näitä lähes kaiken itselle vieraan ympäristön aidonoloinen mallintaminen olisi haastavaa. Siksi ajattelin että piirtäjät voisivat tänne laitella omia käyttämiään referenssikuvia ja miksei myös sitä, mitä niiden avulla on onnistunut tekemään.
--

Omassa projektissani olen joutunut käymään läpi hemmetisti erilaisia lähteitä, että saisi yleishyvän tolkun juuri tämän oikean sukellusveneluokan sisätiloista. Elokuvien ja arkistokuvien lisäksi olen käyttänyt paljon aikaa Silent Hunter III-pelin tutkimiseen. Sen lisäksi että se on hieno ja realistinen peli, sen eri sukellusvenemallien sisätilat vastaavat mahdollisimman tarkkaan oikeita. Ja niitä voi tutkia kaikesssa rauhassa.

Tässä muutama viimeaikana tarpeelliseksi osoittautunut kuva:

Radiokoiju

Keskuksesta

Tornista, kapteenia varten torpedojen säätö- sekä laukaisupainikkeet

Prof. 0.

• Nollapiste
  • Jäsen
Vs: Referenssikuvat
« Vastaus #1 : 05.04.2008 klo 23:38:43 »
http://www.nuclearflower.com/page.htm

Täältä on tullu otettua referenssiä ja inspiraatiota omiin piirroksiini. Tshernobylistä kuvia siis. Olen halunnut saada post-apokalyptiseen sarjakuvaani jo suunitteluvaiheessa vähän samanlaista tunnelmaa. Olisi mukavaa joskus käydä jopa matkalla Tshernobylissä. Kuulemma jotain 300 € per henkilö/opastettu kierros 80-luvulle pysähtyneeseen aikaan ja kuolleeseen kaupunkiin. Kiinnostavaa...
 Onhan sitä kyllä yritetty myös ottaa ruutukuvia esim. Half-Life 2:sta, koska siinäkin on vaikuttavia Post-Apokalyptisiä maisemia. S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl on myös tullut hankittua referenssikuvien ja tunnelmanhaun toivossa, mutta tällä hetkellä vaikuttaa, ettei se toimi koneellani.

SnowMan

• Jäsen
  • Piirrän aina, etenkin koulussa.
« Vastaus #3 : 09.04.2008 klo 12:34:25 »
Ainakin Star Wars piirroksia jos tarviin muistin virkistystä hahmojen piirtämiseen, ja SW kulkuneuvoja löytyy pari tuolta... Ja oikeita ajoneuvoja katon peleistä.
Tiedän, että tiedät, että tiedän.Tähtisivut - Keskustelua kaikesta!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #4 : 17.04.2008 klo 20:46:04 »
Yksi mitä käytän on gettyimages eritoten  tuo linkattu uutispuoli.

Syykin on selvä. Teen enemmän käsikirjoituksia  joten olen kiinnostuneempi tarinasta joten valikoimani on enemmän:

mikä mihinkin hetkeen johti, mihin nyt.
Toinen on ihan suoraan Doren ja Goyan  työt.

AapoK

• Jäsen
« Vastaus #5 : 01.05.2008 klo 12:40:13 »
Google Earth pelastaa.