Kirjoittaja Aihe: Apollo kustannus esittää  (Luettu 180188 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Vs: Apollo kustannus esittää
« Vastaus #435 : 18.12.2010 klo 14:33:18 »
Comanchesta ei ole niin väliä, vaikka se pitäisi yhden välivuoden. Dobbsin veljeksethän saatiin loppuunkäsiteltyä. Alix, Valkoinen tiikeri, Tappaja ja joku ylläri (uutta Havankiahan taitaisi olla taas julkaistavaksi) saisi mut oikke tyytyväiseks.

Tuli mitä tuli, niin ostan kaikki. Apollo = laadun tae.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2010 klo 14:36:24 kirjoittanut Tertsi »

Rainer Frilund

• Jäsen
« Vastaus #436 : 18.12.2010 klo 18:53:52 »
Comanchesta ei ole niin väliä, vaikka se pitäisi yhden välivuoden. Dobbsin veljeksethän saatiin loppuunkäsiteltyä...

Vaan ei se siihen jää Red Dustin osalta.
Pitää kärsiä rangaistus taposta/murhasta
ja palata kotiseudulle rangaistuksen jälkeen.
Tulee ihan Akseli Koskela mieleen niitä
lukiessa.

Tuli mitä tuli, niin ostan kaikki. Apollo = laadun tae.

Allekirjoitan!
Odotan vesi kielellä ensi vuoden julkaisuja.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #437 : 18.12.2010 klo 19:05:58 »
Vaan ei se siihen jää Red Dustin osalta.
Tiedetään.    :)
Mulla on kaikki Hermannin piirtämät Comanche-albumit.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2010 klo 19:15:31 kirjoittanut Tertsi »

pappa-sami

• Bedevore
  • Jäsen
« Vastaus #438 : 18.12.2010 klo 20:27:07 »
Apollo puskee eteenpäin lumimassoista piittaamatta.

Kevään albumit ovat parhaillaan työn alla:

Comanche 5: Lohduton erämaa
Valkoinen Tiikeri 4: Vakoojatar katolla

Syksyllä ilmestyvät:

Alix 14: Tulivuoren uhrit
Tappaja 4-5: Verisiteet ja Tilinpäätös

Kansikuvia ilmestyy kotisivulle sitä mukaa kuin ne saadaan vimeisteltyä, ekat kaksi toivottavasti tammikuun puolivälin tienoilla.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #439 : 18.12.2010 klo 20:29:29 »
Alix 14: Tulivuoren uhrit
Tappaja 4-5: Verisiteet ja Tilinpäätös
"Minä teille Verisiteet näytän".

Sori, en voinut vastustaa kiusausta.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2010 klo 20:37:17 kirjoittanut Tertsi »

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #440 : 18.12.2010 klo 21:07:45 »
Apollon julkaisut sopivat minulle kuin nyrkki silmään. Mahtavaa!
"Tex-tieteen yli-morisco"

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #441 : 19.12.2010 klo 02:13:46 »
Mahtava homma. Comanche ja Tappaja ainakin menee hankintaan.
Welcome back, Frank.

OM

• Jäsen
« Vastaus #442 : 19.12.2010 klo 12:33:23 »
Ikävää kun Pitkämies lopetti sarjakuivien kustantamisen ja liikkeensä samalla. Häneltä tuli vuodessa ulos paljon hyvää sarjakuvaa eri tekijöiltä.  Jopa sellaisia, jotka muistaakseni olivat kisamassa ihan vuoden sarjakuva-albumin tittelistäkin ellen ihan väärin nyt muista.
 Mutta onneksi meillä on vielä APOLLO joka jatkaa laadukkaitten sarjakuvien julkaisua Suomessa. On ihan nyt meistä ostajista kiinni, voimmeko jatkossa nauttia uusista tulevista julkaisuista. Apollon kustantamat julkaisut ovat todella laadukkaita fyysiesti. Siis painojälki ja paperi. Minulla on kotona Apollon Comancheja ja ne ovat todella hyvin painettu. Minulle on aina ollut tärkeää hyvä painojälki ja laatu.
Siis ostakaamme hyvää ja laadukasta sarjakuvaa kun meillä VIELÄ on siihen mahdollisuus.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #443 : 19.12.2010 klo 13:13:37 »
Ikävää kun Pitkämies lopetti sarjakuivien kustantamisen ja liikkeensä samalla. Häneltä tuli vuodessa ulos paljon hyvää sarjakuvaa eri tekijöiltä.  Jopa sellaisia, jotka muistaakseni olivat kisamassa ihan vuoden sarjakuva-albumin tittelistäkin ellen ihan väärin nyt muista.

Kuulehan. Ei Pitkämies ole julkaissut ainuttakaan sarjakuva-albumia. Huuda Huudassa on Jelle mukana. Se ei ole lopettanut.

OM

• Jäsen
« Vastaus #444 : 19.12.2010 klo 13:26:52 »

Sanoinkin että " ellen ihan väärin muista". Siis muistin väärin. Kiitos kun korjasit asian Petteri. Minä luulin että pitkämies kustansi jotain albumeja. Miksiköhän minulle oli jäänyt tuollainen muistikuva? ???

tomu

• Jäsen
  • the book is good but misunderstood
« Vastaus #445 : 19.12.2010 klo 14:04:38 »
Sanoinkin että " ellen ihan väärin muista". Siis muistin väärin. Kiitos kun korjasit asian Petteri. Minä luulin että pitkämies kustansi jotain albumeja. Miksiköhän minulle oli jäänyt tuollainen muistikuva? ???

Saanko tiedustella, oletko lukenut noista Huudan kirjoista yhtään?

OM

• Jäsen
« Vastaus #446 : 19.12.2010 klo 14:40:01 »

Olen. Lihan himosta tykkäsin kovasti. Sitten olen lukenut Ville Rantaa ja  Tommi Musturia. Samuelin matkassa on minusta aivan loistavasti toteutettu laadukas albumi.  
« Viimeksi muokattu: 19.12.2010 klo 14:42:43 kirjoittanut Orjan May »

pappa-sami

• Bedevore
  • Jäsen
« Vastaus #447 : 30.03.2011 klo 09:38:08 »
Tämä ketju täyttää huomenna 3 vuotta. Niin se aika rientää.

Uusi Comanche ja Valkoinen Tiikeri tulivat painosta tasan viikko sitten. Nyt niitä voi kysellä seuraavista paikoista: listaus.

Sitten hieman kuluttajavalistusta: painotuore kovakantinen nelivärialbumi kuivuu ensin reunoilta. Sitä kannattaa siis aluksi (1-2 viikkoa painamisen jälkeen) pitää puristuksissa (esim. lappeellaan painon alla), jotta kannet eivät menisi koppuraan.

Z

• Vieras
« Vastaus #448 : 30.03.2011 klo 17:32:32 »
...
Uusi Comanche ja Valkoinen Tiikeri tulivat painosta tasan viikko sitten. Nyt niitä voi kysellä seuraavista paikoista: listaus.

Sitten hieman kuluttajavalistusta: painotuore kovakantinen nelivärialbumi kuivuu ensin reunoilta. Sitä kannattaa siis aluksi (1-2 viikkoa painamisen jälkeen) pitää puristuksissa (esim. lappeellaan painon alla), jotta kannet eivät menisi koppuraan.

Wauziwau, hieno uutinen: eikun heti ostoksille!   ;D

Mutta hetkinehetkinenhetkinen, mistäs lähtien painotuotteiden jälkikäsittelyt viimeistellään kuluttajan kirjahyllyssä?  :P

pappa-sami

• Bedevore
  • Jäsen
« Vastaus #449 : 31.03.2011 klo 10:22:53 »
Toinen tapa pitää tuoretta albumia puristuksissa on laittaa se kirjahyllyyn pystyyn, tiukasti muiden kirjojen väliin.

Oli ne Otavan kovakanttisten Tinttienkin sisäsivut tuoreeltaan melkoisella haitarilla. Mutta hyvin ne oikenivat kotikonsteilla.

Pientä hifistelyä niille, jotka haluaa parhaan mahdollisen lopputuloksen. Suurin osa ei varmaankaan huomaa eroa.