Kas, herra Hagelbergi on ryhtynyt Pahkasikamaiseen "voitonmaksimointiin" myymällä käytetyt tussinsa lukijoilleen.Ideahan on mitä päättömin, keljuin ja hulluin, ja todennäköisesti joku urpo noita ostaakin...hah.... koska kaikesta tulee 400 eiku 4000 vuoden päästä keräilyharvinaisuuksia, paitsi J.Palmun maalauksista ja parista muustakin jutusta...hehehehehee....
... vai onko kaikki vain suurta kusetusta? Sarkastista ironiaa, kreisiä postmodernia hömppää idiooteille?!? Vai onko tämä nyt sitä taidetta mitä herra Hagelbergin parempi puolisko sanoi että: "Taiteen tehtä'vä on aiheuttaa keskustelua"................?!?
Niin yksi taiteen tehtävistä lienee, sekin, mut itse keksisin aika monta MUUTAKIN funktioo ja tehtävää. Toki aion "kunnioittaa" herra Hoon ideaa fingrporimaisesti lainaten ja myydä omat tyhjät albumeihin käytetyt Pelikantussipulloni parhaiten maksavalle taholle heti, ihan taiteen nimissä!!

)))))
(Sattumalta noi Hagelbergin myymät tussikynät ovat just kärjestään teräviä mut nopeastikuluvia, joita mä käytin kun olin LIDLin Grillimaisterikiertueella 2012-15, piirsin yli 3000 karikatyyriä, suoraan tussilla A3 paprulle 4-minuutissa, joten mullakin ois ollu noita myytävänä, mutt tyhmänä panin kierrätyroskikseen!)